Пасажири першого поїзда, що перетнув Бескидський тунель, отримали сувеніри

Пасажири першого поїзда, що перетнув Бескидський тунель, отримали сувеніри

Укрінформ
Першим пасажирам, які проїхали через новий двоколійний Бескидський тунель, залізничники вручили пам’ятні сувеніри.

Про це поінформувала прес-служба Львівської залізниці, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"25 травня пасажири поїзда №108/107 сполученням Одеса – Ужгород, який першим серед пасажирських потягів прослідував через новозбудований двоколійний Бескидський тунель, отримали несподівані подарунки від залізничників. Працівники поїзної бригади вручили пасажирам пам’ятні сувеніри з поштовими конвертами і маркою, які Укрпошта випустила на замовлення Укрзалізниці з нагоди історичної події – запровадження залізничного руху через новий Бескидський тунель", - йдеться в повідомленні.

Як зазначають залізничники, що вручення подарунків відбулося, коли поїзд наближався до нового Бескидського тунелю. Тож усі пасажири мали можливість порівняти графічне зображення залізничної споруди на конверті з оригіналом.

Як повідомляв Укрінформ, 24 травня 2018 року на Львівщині в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов узяв участь в урочистому погашенні марки, присвяченої відкриттю нового двоколійного Бескидського тунелю в Карпатах. На честь цієї історичної події Укрпошта на замовлення Укрзалізниці випустила марки та пам’ятні конверти із зображенням цього тунелю.

Церемонія відкриття найбільшого в історії незалежної України інфраструктурного об'єкта відбулась за участю Президента України Петра Порошенка. Тунель удвічі збільшив пропускну здатність залізниці на межі Львівської та Закарпатської областей. Старий тунель, збудований ще у 1886  році, вже вичерпав свій експлуатаційний ресурс і знаходився в аварійному стані та загрожував обвалом.

Читайте також: Порошенко розповів, скільки інвестували у Бескидський тунель

У 2006 році Укрзалізниця оголосила тендер на реконструкцію Бескидського тунелю. Підготовчі роботи розпочалися в 2011 році. У жовтні 2017 року будівництво тунелю було завершено та почалися роботи із прокладання колій. Укрзалізниця повідомляла, що прокладено 2,3 км колій на підходах та в самому тунелі. Вартість робіт становила понад 102 млн євро. Після завершення будівництва пропускна спроможність тунелю зросла з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження зросте із 15-40 до 60-70 км/год.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-