Бізнес-омбудсмена завалили скаргами на податкову

Бізнес-омбудсмена завалили скаргами на податкову

813
Ukrinform
За квітень-червень поточного року Офіс бізнес-омбудсмена отримав 213 скарг від підприємців на дії державних органів, з яких половина припала на Державну фіскальну службу.

Про це на круглому столі у Києві заявив бізнес-омбудсмен Альгідрас Шемета, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«У другому кварталі всього отримали 213 скарг, це другий результат з початку нашої діяльності. У липні місяці кількість скарг переступила 1000 і на сьогодні до нас надійшло 1030 скарг. Як і в попередні періоди, бізнес найактивніше скаржився на Державну фіскальну службу - 50% усіх скарг припало на ДФС, але це дещо менше ніж у минулому кварталі, коли було 60%», - сказав він.

Бізнес-омбудсмен розповів, що Державна фіскальна служба України (включаючи Державну податкову інспекцію України та Митну службу України) очолює антирейтинг держорганів по скаргах від бізнесу, зокрема у другому кварталі на ДФС припало 107 скарг.

«Вдвічі зросла кількість скарг щодо відшкодування ПДВ і на 71% зросла кількість скарг щодо відкриття кримінальних проваджень проти бізнесу з боку ДФС. Збільшення скарг з відшкодування ПДВ насторожує. Якщо на початку року ми практично не отримували скарг на поточне відшкодування ПДВ, то в 2 кварталі їх надійшло досить багато», - зазначив він.

Також стабільно очолюють антирейтинг державних органів, на які приходять скарги силових структур (включаючи Прокуратуру - 9 скарг, Національну поліцію - 4, Службу безпеки - 3 і Міністерство внутрішніх справ України - 4).

За словами Шемета, у 2 кварталі значно зросла кількість скарг на органи місцевого самоврядування - до 31. Серед нових об'єктів скарг в антирейтингу з'явилися Міністерство регіонального розвитку України - 6 скарг, Міністерство соціальної політики України - 3 скарги. На Міністерство юстиції в цьому кварталі прийшло - 8 скарг.

У другому кварталі 2016 року основним джерелом звернень(78% скарг) залишилися представники малого та середнього бізнесу, які працюють у сферах промисловості, сільського господарства, оптової торгівлі та бізнес-послуг. Найактивніше в другому кварталі скаржилися у місті Києві(95), Київській(21), Харківській(11), Одеській(11) і Дніпропетровській(9) областях. Не надійшло скарг з Чернігівської області й АР Крим.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-