На Луганщині чиновників тестуватимуть "Контрольним дзвінком"

На Луганщині чиновників тестуватимуть "Контрольним дзвінком"

1168
Ukrinform
На Луганщині розпочинається реалізація проекту, який має допомогти змінити бюрократичне ставлення чиновників до потреб пересічних мешканців області на більш уважне.

Про початок проекту на сьогоднішньому брифінгу в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації заявила директор державної установи «Луганський обласний контактний центр» Ірина Лагута, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Спільно з департаментом масових комунікацій Луганської ОДА ми плануємо розпочати декілька проектів, зокрема проекти «Контрольний дзвінок» і «Громадська експертиза». Суть «Контрольного дзвінка» полягає в тому, що фахівець контактного центру телефонує під виглядом пересічного громадянина до органів влади і намагається з’ясувати якесь своє питання. Ми відслідковуватимемо реакцію чиновників на такі дзвінки з допомогою ЗМІ. До нас надходять скарги на дуже брутальне ставлення до громадян, що намагаються вирішити свої питання в органах влади», - розповіла Лагута.

Географія проекту – департаменти та управління ОДА, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, міськвиконкоми і райдержадміністрації.

До речі, на «Гарячу лінію» обласного контактного центру за перше півріччя 2016 року надійшло 12815 звернень. З них на урядову «Гарячу лінію» 10742 звернення, на «Гарячу лінію» облдержадміністрації" – 2073 дзвінка. Майже 70% - це соціальна проблематика (виплати пенсій, матеріальної допомоги, проблеми вимушених переселенців тощо).


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-