На Луганщині чиновників тестуватимуть "Контрольним дзвінком"
Про початок проекту на сьогоднішньому брифінгу в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації заявила директор державної установи «Луганський обласний контактний центр» Ірина Лагута, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Спільно з департаментом масових комунікацій Луганської ОДА ми плануємо розпочати декілька проектів, зокрема проекти «Контрольний дзвінок» і «Громадська експертиза». Суть «Контрольного дзвінка» полягає в тому, що фахівець контактного центру телефонує під виглядом пересічного громадянина до органів влади і намагається з’ясувати якесь своє питання. Ми відслідковуватимемо реакцію чиновників на такі дзвінки з допомогою ЗМІ. До нас надходять скарги на дуже брутальне ставлення до громадян, що намагаються вирішити свої питання в органах влади», - розповіла Лагута.
Географія проекту – департаменти та управління ОДА, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, міськвиконкоми і райдержадміністрації.
До речі, на «Гарячу лінію» обласного контактного центру за перше півріччя 2016 року надійшло 12815 звернень. З них на урядову «Гарячу лінію» 10742 звернення, на «Гарячу лінію» облдержадміністрації" – 2073 дзвінка. Майже 70% - це соціальна проблематика (виплати пенсій, матеріальної допомоги, проблеми вимушених переселенців тощо).