Українці звертаються на урядову "гарячу лінію" навіть з проханням про медичну допомогу

Укрінформ
Серед громадян, які звернулися на урядову "гарячу лінію" з 11 по 17 червня, про термінову медичну допомогу просили двоє осіб

.

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі, який приймає звернення громадян за безкоштовним номером: 0-800-507-309.

Так, мешканка м.Вільногірськ попросила про безкоштовну операцію на легенях тяжко хворому, який перебуває у Дніпропетровській обласній лікарні. Як поінформували у Головному управлінні охорони здоров'я ОДА, пацієнта прооперовано за бюджетні кошти, він перебуває на стаціонарному лікуванні у торакальному відділенні Дніпропетровської міської клінічної лікарні №16.

Мешканка м.Вінниця звернулася з проханням про допомогу у виділенні бюджетних коштів для операції (діагноз - критичний стеноз сонної артерії) у Вінницькій міській лікарні. Головне управління охорони здоров'я Вінницької ОДА повідомило, що заявницю прооперовано у відділенні хірургії судин обласної клінічної лікарні ім. Пирогова за бюджетні кошти.

Жителька м. Дніпропетровська звернулась із скаргою на лікаря бригади швидкої психіатричної медичної допомоги, який вимагав у неї кошти за перевезення її чоловіка до лікарні та погрожував, що у разі несплати відмовиться його госпіталізувати. Після проведеної перевірки лікарю було оголошено догану, чоловіка госпіталізовано, кошти заявниці повернуто.

Крім того, завдяки оперативному реагуванню співробітників Центру двоє дітей-інвалідів отримали путівки до Євпаторії. Їх мати, заявниця з м. Вижниця, попросила допомогти в отриманні путівок на оздоровлення. До цього вона зверталася до Центральній лікарні м. Вижниця та управління охорони здоров'я Чернівецької ОДА, де їй відмовили, мотивуючи тим, що на двох дітей одночасно путівки не надаються. Департаментом охорони материнства, дитинства та санаторного забезпечення МОЗ було направлено лист головному лікарю дитячого спеціалізованого (спеціального) клінічного санаторію "Хаджибей" із проханням прийняти на лікування дітей у супроводі матері на заїзд з 03.07.2012 р. по 26.07.2012 р. до відділення "Матері та дитини" за рахунок резерву або вільних місць.

"За вказаний період з усіх регіонів надійшло 140 звернень у сфері охорони здоров'я. Найбільша частина з них стосувалася проблем функціонування лікувально-профілактичних медзакладів, роботи лікарів, проведення медико-соціальної експертизи, діяльності аптечних закладів, відсутності імунобіологічних препаратів для проведення щеплень, роботи швидкої медичної допомоги", - зазначили у Центрі.

Протягом тижня надійшло 16 звернень, що потребували термінового розгляду. Громадяни зверталися з проханням вжити заходів для запобігання руйнуванню будинків внаслідок значних опадів та ліквідації наслідків стихійного лиха у м.Скадовськ Херсонської області, у м.Донецьк, Тернопільській та Київській областях. Порушувалися також питання щодо ліквідації пожежі на Дніпропетровщині, відновлення водопостачання (АР Крим, Донецька та Луганська області).

Надійшли звернення від громадян з проханням про допомогу в ліквідації наслідків злив, буревію, виходу грунтових вод у містах Києві, Донецьку, Луганську, Рівному та на території Волинської, Київської, Миколаївської, Рівненської, Тернопільської і Чернігівської областей. В основному громадяни звертались у зв'язку затопленням їх помешкань з пропозиціями побудови дренажних систем, розчищення водостоків, полагодження ліній електропередач.

У зв'язку з ситуацією у Сирійській Арабській Республіці звернулася мешканка м.Одеси з проханням допомогти у поверненні в Україну її доньки та онуків, які на даний час перебувають у м.Халь-джін-аль-Зор.

За цей тиждень на урядову "гарячу лінію" надійшло 145 звернень громадян щодо отримання компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР. Найбільше звернень отримано від заявників з Донецької, Одеської, Дніпропетровської, Хмельницької, Харківської, Черкаської, Полтавської, Запорізької областей та м.Києва.

"Згідно з наданою Міністерством фінансів інформацією, на початку червня 2012 р. перераховано близько 1,5 млрд грн для повернення заощаджень вкладникам Ощадбанку СРСР, з них 350 млн грн отримано вкладниками у регіональних відділеннях Ощадбанку", - констатували у Центрі.

Протягом тижня надійшло 121 звернення від учасників ліквідації та осіб, які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Переважно від громадян з м.Києва, Київської, Харківської, Житомирської та Рівненської областей.

У рамках проекту урядової "гарячої лінії" "Діалог з малим бізнесом" надійшло 46 звернень із 22 регіонів, які стосувалися роз'яснення норм законодавства у сфері підприємницької діяльності, оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду та скарг на дії посадових осіб.

Порівняно з попереднім тижнем кількість звернень з питань комунального господарства збільшилась на 53% і становила 750. Громадян продовжує турбувати підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги. Зокрема, звернення надходили від громадян з Харківської, Дніпропетровської, Донецької та Луганської областей.

"Періодичне зростання тарифів на житлово-комунальні послуги та нестабільна якість їх надання викликає невдоволення населення, що в подальшому може призвести до несвоєчасної оплати послуг, зростання заборгованості та навіть відмову від сплати за діючими тарифами. Громадяни справедливо вважають, що вартість послуг повинна відповідати якості їх надання", - зазначили у Центрі.

Заявники звертались з проханнями про необхідність проведення ремонту житлових будинків. Протягом тижня зареєстровано 161 звернення щодо проведення ремонту дахів, стін, внутрішніх будинкових мереж житлових будинків від мешканців 24 регіонів, у тому числі з Донецької, Дніпропетровської, Луганської областей та м.Києва.

До Центру надходили скарги на дії службових осіб (281 звернення проти 207 на попередньому тижні), зокрема на недбале виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також службовими та посадовими особами підприємств, установ та організацій. Чимало звернень громадян стосувалось діяльності територіальних органів Пенсійного фонду. Громадяни продовжують звертатись із скаргами на незадовільну організацію прийому громадян у територіальних органах Держземагентства (великі черги, повільне обслуговування, недостатня кількість працівників, порушення графіку прийому громадян). Протягом тижня такі скарги стосувались управлінь Держземагентства у Чугуївському районі Харківської області та м.Чернігові, відділу Держземагентства у Голопристанському районі Херсонської області.

Загалом на урядову телефонну "гарячу лінію" за минулий тиждень надійшло 8927 звернень від громадян із скаргами, заявами та пропозиціями.

Для розгляду і реагування органам виконавчої влади надіслано 4124 звернення, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 35. На 3946 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Центру.

"Проблеми, що порушувались у зверненнях, також стосувалися соціального захисту населення (627), пенсійного забезпечення (424), благоустрою та будівництва (219), виплати заробітної плати (181), правосуддя (176), земельних відносин (150)", - уточнили у Центрі.

Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано з внесенням у базу даних електронних копій відповідей заявникам 3474 звернення, з них 424 - вирішені позитивно.

На контролі перебувають 24 звернення, що потребують термінового та першочергового розгляду. Органами виконавчої влади протягом тижня розглянуто 65 звернень, з них 57 - стосувалися ліквідації наслідків стихійного лиха у м.Скадовськ Херсонської області.

За звітний період здійснено зворотний зв'язок у 817 випадках для з'ясування результатів розгляду органами виконавчої влади питань, порушених заявниками. У більшості випадків вони стосувалися комунального господарства (196), соціального захисту населення (156), пенсійного забезпечення (80) та земельних відносин (54).

Загалом у 459 зверненнях питання вирішено позитивно, з них 395 - вирішено повністю та 64 - частково. Найбільше звернень із позитивним вирішенням розглянуто: Житомирською (91,7% від загальної кількості ними опрацьованих), Чернігівською (83,3%), Кіровоградською (77,7%) та Миколаївською ОДА (76,2%). Найменше - Міністерством юстиції України (16,7%).

Залишилися невирішеними 358 звернень, з яких у 60 випадках заявники погодилися з отриманими роз'ясненнями та у 296 - не погодилися. Питання, порушені у зверненнях, не вирішуються через відсутність коштів або вимагають вирішення лише в судовому порядку. У деяких випадках вказувалось на можливість вирішення питань після здійснення додаткових дій з боку органів влади, якими розглядались дані звернення.

У 250 випадках заявниками було створено повторні звернення, з них 28 - не отримали офіційної відповіді від органів виконавчої влади.

За період з 11 по 17 червня 2012 року на урядову телефонну "гарячу лінію" надійшло 40 подяк. Зокрема, голові та заступнику голови Рівненської облдержадміністрації, голові Дніпропетровської облдержадміністрації, меру м.Нікополь Дніпропетровської області, працівникам Харківської облдержадміністрації, Київської міськдержадміністрації, заступнику начальника міського управління праці та соціального захисту населення м. Хмельницького, заступнику начальника управління охорони здоров'я Донецької міськради, працівникам управління праці та соціального захисту населення Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, співробітникам головного управління Пенсійного фонду в Дніпропетровській області, працівникам Стецівської сільради Снятинського району Івано-Франківської області, працівникам поліклініки №1 м.Хмельницького, станції швидкої медичної допомоги м.Хмельницького, бригаді №515 Київської станції швидкої допомоги, працівникам і директору КП "Бокут" м.Вінниці, робітникам сервісного центру "Веко" м.Києва, працівникам МВС. У тому числі 23 подяки - працівникам Центру за допомогу у вирішенні порушених заявниками питань.

Телефонна «гаряча лінія» при Кабінеті Міністрів України працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-