Підсумки медіапроєкту «Вирішальний крок»
Організатори: Командування Сухопутних військ ЗСУ, Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ».
Учасники: Сергій Череватий - генеральний директор Укрінформу; Вінета Кляйне - голова комунікацій Представництва НАТО в Україні; Марія Авдєєва - Представництво НАТО в Україні; Максим Бакулін - начальник служби інформації та комунікації 14 БрОП «Червона Калина» НГУ; Сергій Скібчик - начальник відділення комунікацій 65 бригади «Великий Луг» ОМБр; Ширченко Анастасія - начальник групи комунікацій 427 окремого полку безпілотних систем «Рарог»; Роман Коссе - помічник начальника загону - начальник пресслужби ДПСУ; Алан Жангожа - начальник пресслужби армійської авіації Сухопутних військ ЗСУ.
Модератор: Тарас Боровок - голова правління ГО «Цивілізаційний розвиток України».
Питання до обговорення:
- підготовка, розробка проєкту та комунікація між бригадами та НАТО;
- найбільші виклики реалізації проєкту;
- ефективність, важливість і необхідність подібних ініціатив;
- отриманий досвід, практичні навички;
- що потрібно вдосконалити, чого бракувало, відгуки про проєкт (кількість переглядів, обговорення, аналіз соцмереж і аудиторії).
Коротко. Круглий стіл присвячений обговоренню медіапроєкту «Вирішальний крок». Його мета - вдосконалення професійних навичок офіцерів інформаційних підрозділів бойових бригад Сил безпеки та оборони України у створенні мотиваційного та іміджевого аудіовізуального контенту: від розробки ідеї до готового відеопродукту.
Довідково. Проєкт реалізовано за підтримки Представництва НАТО в Україні спільно з ГО «Цивілізаційний розвиток України» та за інформаційної підтримки Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ».
Формат заходу – офлайн (Зала 2).
Журналісти зможуть поставити запитання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників медіа: anna@ukrinform.com
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformPressCenter
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформу можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно посилатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
Медіапроєкт «Вирішальний крок» показав, як армія формує нову культуру стратегічних комунікацій
В Укрінформі підбили підсумки медіапроєкту «Вирішальний крок», у межах якого створили серію відео про бойові підрозділи, щоб показати людські історії, професіоналізм військових і зафіксувати хроніку війни.
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
Як зазначив генеральний директор Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» Сергій Череватий, нині прессекретар - це не лише автор пресрелізів, а й фахівець із маркетингу, рекрутингу, фото, відео та продакшну. «Для цього усього і був започаткований цей проєкт», - сказав він.
У відповідь на це голова комунікацій Представництва НАТО в Україні Вінета Кляйне додала, що «Вирішальний крок» є прикладом для інших країн, як організовувати стратегічні комунікації. «Вони (відео - ред.) роблять так, що світ буде памʼятати не тільки те, що Україна билася, але і як вона билася», - підкреслила вона.
Своєю чергою голова ГО «Цивілізаційний розвиток України» Тарас Боровок наголосив на важливості фіксації історичних моментів війни, а також запропонував переглянути усі п'ять роликів, які були створені у межах виконання медіапроєкту.
Вони були присвячені 65-й окремій механізованій бригаді «Великий луг», 427-му окремому полку безпілотних систем «Рарог», 11-му прикордонному загону «Форпост» ДПСУ, 14-й бригаді оперативного призначення імені Івана Богуна «Червона калина» та 18-й окремій бригаді армійської авіації імені Ігора Сікорського.
«Це якраз дуже важливо, тому що навіть у ході виконання цього проєкту, коли вже затверджували готові ролики, у нас виникли зміни на фронті та у підрозділах, що в останній момент змусило змінювати не концепцію, а загальний настрій», - розповів він.
Натомість помічник начальника загону - начальник пресслужби ДПСУ Роман Коссе звернув увагу на формат відео. «У вертикальному форматі є певні обмеження, адже люди, тримаючи телефон, зазвичай переглядають відео в ТікТоці, Ютубі або у Фейсбуці. Якщо ми публікуємо відео тривалістю 5-10 хвилин, то його часто не дивляться, оскільки це займає більше часу… натомість короткі ролики набирають значно більше переглядів», - пояснив він.
Окремо начальник служби інформації та комунікації 14-го БрОП «Червона калина» НГУ Максим Бакулін подякував за участь і зауважив, що складнощі виникали через ситуацію на фронті. «У майбутньому, я вважаю, ми обовʼязково братимемо участь в таких проєктах», - сказав він.
Начальник пресслужби армійської авіації ЗСУ Алан Жангожа відзначив, що безпекові обмеження ускладнюють показ їхньої роботи, «але цей проєкт дав змогу заявити про себе».
Водночас начальник відділення комунікацій 65-ї бригади «Великий Луг» ОМБр Сергій Скібчик стверджує, що для системного ефекту потрібна серія таких відео: «Одноразової акції» недостатньо, щоб закрити інформаційні потреби як нашого суспільства, так і Збройних Сил у якісному контенті».
Представниця НАТО Марія Авдєєва підкреслила, що «за короткий час вдалося об’єднати дуже різні підрозділи, і це гарний приклад секторальної координації», а начальниця групи комунікацій 427-го полку безпілотних систем «Рарог» Анастасія Ширченко додала: «У нас - кадровий голод, тож популяризація військових має бути безперервним процесом». Організаторами заходу виступили Командування Сухопутних військ Збройних Сил України та Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ».
Відео: