Стан Київського метрополітену: як уникнути транспортного колапсу в столиці
Організатор: Андрій Вітренко - голова постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету.
Учасники: Андрій Вітренко - депутат Київської міської ради, голова депутатської фракції «Слуга народу»; Євгенія Кулеба - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу»; Лілія Пашинна - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу», голова делегації України в Конгресі місцевих і регіональних влад Ради Європи; Ксенія Семенова - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу»; Вікторія Бурдукова - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу»; Микола Конопелько - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу»; Євген Кузьменко - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу»; Михайло Присяжнюк - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу»; Зоряна Скалецька - депутат Київської міської ради, член депутатської фракції «Слуга народу; Максим Бахматов - керівник Офісу Трансформації; Дмитро Калько - громадський діяч, член громадської ради при КМДА; представники громадських організацій Києва.
До участі запрошені: Сергій Троценко - громадський діяч, член громадської ради Деснянського району міста Києва; Олександр Гречко - співзасновник ГО "Пасажири Києва".
Формат заходу – офлайн (Зала 2).
Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників ЗМІ - за посиланням.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformTV.
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Читайте Пресцентр Укрінформу в Telegram: https://t.me/presscenter_ukrinform?fbclid=IwAR0st84A_-gZzdo-Yej3lg_laJJuJ1ImX1BcnOYGJ4BVfV0io9vdlyfFP3w.
Підсумкові матеріали:
Ділянка метро між станціями «Теремки» і «Деміївська» не єдина проблемна, є й інші - Вітренко
Ділянка Київського метрополітену між станціями «Теремки» і «Деміївська» не єдина проблемна, є й інші.
Про це під час пресконференції в Укрінформі на тему “Стан Київського метрополітену. Як уникнути транспортного колапсу в столиці?” повідомив депутат Київської міської ради, голова депутатської фракції «Слуга народу» Андрій Вітренко.
“Ми чудово знаємо про закриття шести станцій, але ця проблема не єдина”, - сказав Вітренко.
Зокрема він зазначив, що це перегін між станціями "Героїв Дніпра”, "Мінської" та “Оболонь”, де просідають тунелі внаслідок будівництва ТРЦ DREAM. Також ділянка – між ст.м. "Почайна" та "Контрактова площа". Там також просідають тунелі, порушено габарит через неякісну конструкцію тунелів.
На червоній гілці, за його словами, проблемною ділянкою є переїзд між станціями “Дніпро” та “Гідропарк”.
Своєю чергою депутат Київської міської ради Ксенія Семенова наголосила на необхідності приділяти увагу експлуатації наявних мереж і звернула увагу на незадовільний стан майже всіх інженерних споруд у столиці.
“У Києві не приділяється увага експлуатації існуючих мереж. Це стосується не тільки метрополітену. У такому ж стані у нас майже всі інженерні споруди у Києві. Мова про мости, систему водовідведення”, - сказала вона.
На думку Семенової, під загрозою "всі життєво важливі системи у Києві".
Депутат також звернула увагу на проблеми з функціонуванням наземного громадського транспорту столиці. "Скасовують маршрути громадського транспорту на користь приватних перевізників. Також не розбудовується трамвайна мережа, велоінфраструктура. Єдиним надійним громадським транспортом був метрополітен”, - констатувала вона.
Як повідомляв Укрінформ, у Києві зупинили рух поїздів метро на ділянці між станціями "Теремки" і "Деміївська" з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелю.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк