Освітній фронт. Вплив війни на освітян

Освітній фронт. Вплив війни на освітян

Укрінформ
27 січня, 10:20 -  пресконференція та публічне обговорення дослідження впливу війни на освітні процеси на тему: «Освітній фронт. Вплив війни на освітян».

Організатор: Освітня фундація GoGlobal.

Учасники: Сергій Бабак - голова Комітету Верховної Ради України з питань освіти; Євгенія Близнюк - засновниця та директорка компаній Corestone Group та Gradus Research (онлайн); Анна Новосад - cпівзасновниця благодійного фонду savED, міністерка освіти і науки України (2019-2020); Андрій Голютяк - директор Маріупольського міського ліцею, м. Київ; Тетяна Вакуленко - заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти; Валерія Палій - президентка Національної психологічної асоціації; Оксана Матяш - директорка Teach for Ukraine; Тетяна Коврига - директорка освітньої фундації GoGlobal; Любов Залюбовська - керівниця освітніх програм GoGlobal; представник Міністерства освіти і науки України.

Модераторка: Оксана Нечипоренко - голова Правління GoGlobal.

Коротко. 58% опитаних освітян фіксують появу стресу чи психологічної травми в учнів після початку повномасштабної війни, що проявляється через тривожність та стурбованість дітей, відсутність мотивації до навчання.

54% вчителів стикнулись з професійним вигоранням, а 46% педагогів визначили психологічну підтримку потребою номер один для власної школи.

Як подолати виклики, які постали перед українськими вчителями та школярами, обговоримо під час пресконференії та публічної дискусії за участі самих освітян, експертів, представників профільних держорганів.

Довідково. Захід організовано освітньою фундацією GoGlobal (ГО «ГО ГЛОБАЛ») у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю GoGlobal і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Дослідження проведене дослідницькою компанією "Градус".

GoGlobal – освітня фундація, яка генерує, пілотує та масштабує проєкти для вчителів, школярів та молоді.

Додаткова інформація за тел.: 050-100-31-98 (Аліса Коник, pr-менеджер GoGlobal).

Формат заходу – офлайн (Зала 2) + онлайн-включення.

Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).

Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.

Акредитація представників ЗМІ: https://forms.gle/VZ8GGCJi4DCsZp777

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/c/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Читайте Пресцентр Укрінформу в Telegram: https://t.me/presscenter_ukrinform

Підсумкові матеріали:

В Україні 75% дітей мають ознаки когнітивного стресу - дослідження 

В Україні через війну 75% дітей мають ознаки когнітивного стресу. 

Про це повідомила директорка освітньої фундації GoGlobal Тетяна Коврига під час презентації результатів дослідження на тему: «Освітній фронт. Вплив війни на освітян» в Укрінформі. 

«Наші вчителі поділилися відгуками, проходячи низку глибинних запитань. В деяких випадках і інтерв’ю з вчителями. На основі цих даних ми можемо зробити висновки, що 75% дітей мають ознаки когнітивного стресу», - сказала Коврига. 

За її словами, майже 46% вчителів зазначили, що наразі у дітей є ознаки стресо-психологічної травми. Також 24% освітян відзначають появу тривожності та стурбованості дітей, 22% - відсутність мотивації до навчання, 16% - розгубленість та неуважність, 13% - апатію-байдужість.

Керівниця освітніх програм GoGlobal Любов Залюбовська зазначила, що вчителі спостерігають наявність психологічної травми у внутрішньо переміщених дітей. Крім того, вони відзначають, що таким учням важко наздогнати шкільну програму. 

«Що нас здивувало, це те, що про булінг та конфлікти говорить дуже мало вчителів, але така проблема є. Про це говорять батьки, шкільні психологи, представники громадських організацій, з якими ми спілкуємось і які працюють на місцях з внутрішньо переміщеними особами», - зауважила Залюбовська.

Дослідження проводила компанія Gradus на замовлення освітньої фундації GoGlobal. Метод збору інформації: самозаповнення анкет у мобільному додатку. Цільова група дослідження: жінки та чоловіки від 22 років, які зараз працюють у школах на посаді вчителя, директора або заступника директора. Кількість результативних інтерв’ю - 241. Опитування проводилися в різних регіонах України.

Психологічної допомоги потребує понад половина українських учителів - дослідження 

В Україні 54% учителів потребують психологічної допомоги для себе. Про це сказала керівник освітніх програм GoGlobal Любов Залюбовська під час презентації в Укрінформі результатів дослідження на тему: «Освітній фронт. Вплив війни на освітян». 

«Ми запитували, чи спостерігають вони професійне вигорання у своїх колег. Більше 70% вчителів спостерігають професійне вигорання у своїх колег… Ті самі 54% вчителів говорять про те, що вони потребують психологічної допомоги для себе», - сказала Залюбовська. 

Зокрема, 80% освітян зазначили, що навантаження після 24 лютого 2022 року збільшилося, і тільки 3% вважають, що воно зменшилося. 

«Це говорить про те, що онлайн, офлайн, гібридне навчання, потреба пристосовуватись до нових умов, перехід з класів у сховище - все це не може призвести до полегшення роботи вчителя. Це все призвело до того, що роботи по підготовці до уроку, до самого проведення уроку у вчителів стало значно більше», - зауважила Залюбовська. 

Крім того, 46% учителів зазначають, що психологічно-методична підтримка має стати фокусом для освітян в найближчому часі. Також 26% освітян потребують матеріальної підтримки, 17% - технічної підтримки, 8% методичної підтримки, 7% - менторської підтримки. 

Також дослідження показало, що 46% учителів необхідні знання про те, як діяти в екстремальних ситуаціях, 37% потребують вмінь справлятися з власним стресом та стресом дітей. 

Дослідження проводила компанія Gradus на замовлення освітньої фундації GoGlobal. Метод збору інформації: самозаповнення анкет у мобільному додатку. Цільова група дослідження: жінки та чоловіки від 22 років, які зараз працюють у школах на посаді вчителя, директора або заступника директора. Кількість результативних інтерв’ю: 241. Опитування проводилися в різних регіонах України. 

Відео:

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-