Інформаційна кампанія #LIBERATECRIMEA: підсумки та результати

Інформаційна кампанія #LIBERATECRIMEA: підсумки та результати

Укрінформ
15 вересня, 12:30 - пресконференція  на тему: «Інформаційна кампанія #LIBERATECRIMEA: підсумки та результати».

Організатор: Кримськотатарський ресурсний центр.

Учасники: Ескендер Барієв - голова Правління Кримськотатарського ресурсного центру, голова управління з правових питань та закордонних справ Меджлісу кримськотатарського народу; Оксана Сахно - програмна менеджерка Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (онлайн); Андрій Єрмоленко – художник-карикатурист (онлайн).

Модератор: Тетяна Подворняк – менеджерка з комунікацій Кримськотатарського ресурсного центру.

Коротко. Спікери детально розкажуть про заходи та активності у рамках кампанії #LIBERATECRIMEA, які вдалося реалізувати, а також  про людей, які долучилися до боротьби за Крим.

Формат заходу – офлайн (Зала 2) + онлайн-включення.

Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).

Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.

Акредитація представників ЗМІ: ctrc@ctrcenter.org

Акредитація триватиме до 12:00 15 вересня, для підтвердження необхідно вказати ім’я, прізвище, назву видання.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу:  https://www.youtube.com/c/UkrinformTV  

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

У КРЦ розповіли про підсумки інформаційної кампанії LIBERATECRIMEA

У Кримськотатарському ресурсному центрі розповіли про підсумки інформаційної кампанії LIBERATECRIMEA, яка стартувала на початку 2022 року під лозунгом «У Криму почалося – в Криму й завершиться».

Про це на пресконференції в Укрінформі розповів голова правління Кримськотатарського ресурсного центру, голова управління з правових питань та закордонних справ Меджлісу кримськотатарського народу Ескендер Барієв.

За його словами, інформкампанію LIBERATECRIMEA розробили в межах стратегії діяльності міжнародного руху за деокупацію Криму та солідарності з кримськотатарським народом.

«З початком окупації Криму 2014 року ми чітко розуміли, що деокупація півострова неможлива без консолідації українського суспільства, підтримки корінного народу, який опинився в окупації, активної та системної підтримки міжнародної спільноти. А для цього потрібно проводити роботу з нашими співвітчизниками в окупованому Криму, щоб зберегти у них надію на звільнення Криму і дати зрозуміти, що їх не забули і за них готові боротися. Окрім того, українське суспільство недостатньо обізнане про ситуацію в Криму. Тому ми ініціювали низку інформаційних кампаній, зокрема й LIBERATECRIMEA », - зазначив Барієв.

Він підкреслив, що у ній брали участь як жителі материкової України, так і окупованого Криму.

Всі заходи в межах цієї кампанії приурочили до п’яти важливих для Криму дат: 26 лютого – День кримського спротиву; 18 травня – День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу; 26 червня – День кримськотатарського національного прапора; 5 грудня – День підписання Будапештського меморандуму; 10 грудня – день прав людини. У ролику кожен із учасників згадав також про 24 лютого, день повномасштабного вторгнення росії до України.

Як розповіла менеджерка з комунікацій Кримськотатарського ресурсного центру Тетяна Подворняк, до кожної з дат розробляли гасла.

«Приміром, до 26 лютого використовували гасла «Ми єдині», «За волю», «Разом переможемо». До 18 травня проводили паралелі між геноцидом кримськотатарського народу у 1944 році та геноцидом українського народу у 2022 році. Використовували гасла «Не засудили вчора – повторюється сьогодні», «Геноциду – ні», «Методи ті самі, звички не змінюються». До Дня 26 червня - «Два прапори – одна перемога», «Наш прапор-наша гідність». Тобто ми показували, що українці та кримські татари мають не тільки однакові кольори на наших прапорах, а і одну ціль, одну мету і одне бажання», - зазначила Подворняк.

В межах кампанії розробляли плакати, листівки, постери та іншу візуальну продукцію, за допомогою якої, за її словами, охопили 2 млн 886 тисяч людей.

Також візуальні матеріали розміщували на сторінках у соцмережах, зокрема це робили органи держвлади з представниками державного самоврядування.

"У Києві, Львові, Черкасах, Тернополі та інших містах розміщували тематичні борди. Також до кожної дати розробляли плашки, аби телеканали могли їх використовувати в цей день. Був розроблений відеоролик, який продивилися понад пів мільйона людей» - зазначила Подворняк.

Як повідомляв Укрінформ, Кримськотатарський ресурсний центр підготував ролик про Крим із залученням відомих українців та кримських татар. Організатори прагнули завдяки кліпу привернути більшу увагу жителів України до ситуації на окупованому півострові.

Відео: 

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-