Культурна інтервенція в минуле заради подорожі в майбутнє. Оголошення результатів конкурсу для громад

Культурна інтервенція в минуле заради подорожі в майбутнє. Оголошення результатів конкурсу для громад

Укрінформ
23 лютого, 13:00 - Розробка методології маркування історичних атракцій в малих містах України. Культурна інтервенція в минуле заради подорожі в майбутнє

Організатор: Асоціації сільських, селищних рад та об’єднаних громад України.

Учасники: Наталія Ключник – виконавчий директор Асоціації сільських, селищних рад та об’єднаних громад України; Ольга Логвін - заступник Острозького міського голови з питань діяльності виконавчих органів; Ольга Стецюк – начальник відділу проєктної та інвестиційної діяльності виконкому Острозької міської ради; Андрій Брижук – заступник директора Державного історико-культурного заповідника міста Острога.

Довідково. 10 лютого завершилася подача заявок від громад на участь у проєкті «Розробка методології маркування історичних атракцій в малих містах України. Культурна інтервенція в минуле заради подорожі в майбутнє».

Проєкт реалізується Асоціацією сільських, селищних рад та об’єднаних громад України в партнерстві з Державним історико-культурним заповідником міста Острога за фінансової підтримки Українського  культурного фонду.

 46 громад із центрами у малих міста, селах, селищах з чисельністю населення до 50 тисяч осіб  подали заявки на розгляд конкурсної комісії. Основні вимоги до претендентів полягали у наявності на території не менше 15 історико-культурних локацій, які будуть опрацьовуватися у проєкті, а також висока мотивація претендентів, які формують команди місцевих розробників  та виконавців проєкту.

Кожна громада має свою унікальну історико-культурну спадщину, яка може стати її конкурентною перевагою у розвитку. Знайти цю перевагу та творчо оформити, розробити дизайн пропозицій для туриста – завдання проєкту.

Методика маркування туристичного маршруту малими пластичними формами  розробляється у проєкті на прикладі міста  Острог Рівненської області.  Це місто  стане методологічною базою для інших 5 міст-переможців конкурсного відбору, які в рамках проєкту будуть розробляти власні локації, свій неповторний дизайн малих пластичних форм, пов’язаних з історією та культурою свого міста. 

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

У зв'язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена. 

Захід транслюватиметься на YouTube-каналі Укрінформу:  //www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

В Україні реалізують спеціальний проєкт із розвитку туризму в малих містах

Завершилася подача заявок від громад на участь у проєкті «Розробка методології маркування історичних атракцій в малих містах України. Культурна інтервенція в минуле заради подорожі в майбутнє».

Розробники проєкту на пресконференції в Укрінформі назвали його цілі та оголосили 5 міст-переможців.

Заявки на розгляд конкурсної комісії подали до 10 лютого 46 громад із центрами у малих міста, селах, селищах з чисельністю населення до 50 тисяч. Основними вимогами до претендентів були наявність на території щонайменше 15 історико-культурних локацій, які будуть опрацьовуватися у проєкті, а також висока мотивація претендентів, які формують команди місцевих розробників та виконавців проєкту.

Як поінформувала начальниця відділу проєктної та інвестиційної діяльності виконкому Острозької міської ради Ольга Стецюк, метою проєкту є дати поштовх розвитку туризму в регіоні, і місто Острог з його туристичним досвідом стало у цьому сенсі взірцевим.

«В Україні налічується більше 369 міст з чисельністю до 50 тисяч населення, які становлять близько 81% загальної чисельності міст. І звісно, що кожне мале місто, селище чи село має свої історичні, культурні надбання, які мають національне чи локальне значення, і кожне місто пишається ними, але не завжди може знати, як популяризувати цю історію на місцевому чи національному рівні і за кордоном. Наш проєкт підкаже й допоможе містам, які стануть його переможцями, популяризувати на основі методології, яку ми розробимо на базі міста Острога, свої історичні місця, залучивши туристів, які залишать тут частину своєї душі, а, звісно, й фінансів, які допоможуть надалі розвиватися малому місту», - зазначила Стецюк.

Переможцями конкурсу згідно з поданими заявками стали: Новоград-Волинська, Полонська, Бродівська, Кременецька, Батуринська міські громади. Організатори вважають, що кожна з цих громад має свою унікальну історико-культурну спадщину, яка може стати її конкурентною перевагою у розвитку.

Як зазначила виконавча директорка Асоціації сільських, селищних рад та об’єднаних громад України Наталія Ключник, знайти цю перевагу та творчо оформити, розробити дизайн пропозицій для туриста є завданням проєкту.

«Зміст і суть цього проєкту може стати для України знаковою подією і стати поштовхом для розвитку туристичних маршрутів і нового напрямку диверсифікації економіки в об’єднаних територіальних громадах. Учасниками цього проєкту є не тільки місто Острог, але малі міста України. Острог було вибрано партнером проєкту, бо це скарбниця України, яка має в своєму переліку історичні, культурні надбання і цінності, які виділяють його серед інших малих міст України, і де проєктний та експертний потенціал допоможе іншим наслідувати цей досвід. Тому місто Острог і стало базовим для маркування туристичних маршрутів», - сказала Ключник.

За задумом, методика маркування туристичного маршруту малими пластичними формами розробляється у проєкті на прикладі міста Острог Рівненської області, яке стане методологічною базою для інших 5 міст-переможців конкурсного відбору, які в рамках проєкту будуть розробляти власні локації, свій неповторний дизайн малих пластичних форм, пов’язаних з історією та культурою свого міста.

Проєкт реалізується Асоціацією сільських, селищних рад та об’єднаних громад України в партнерстві з Державним історико-культурним заповідником Острога за фінансової підтримки Українського культурного фонду.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-