За місяць до виборів: формування округів, висування та реєстрація кандидатів, «двійники», основні порушення

За місяць до виборів: формування округів, висування та реєстрація кандидатів, «двійники», основні порушення

Укрінформ
2 жовтня, 11:30 - пресконференція щодо спостереження Громадянської мережі ОПОРА за першим місяцем виборчої кампанії місцевих виборів 25 жовтня

Організатор: Громадянська мережа ОПОРА.

Спікери: Ольга Айвазовська - голова правління Громадянської мережі ОПОРА; Олександр Клюжев - старший аналітик Громадянської мережі ОПОРА; Олександр Неберикут - аналітик Громадянської мережі ОПОРА.

Коротко. Під час заходу ОПОРА презентує другий звіт за результатами спостереження за виборчою кампанією місцевих виборів. Експерти розкажуть про ключові проблеми в процесі висування та реєстрації кандидатів, технологію «двійників», агітаційну активність місцевих організацій політичних партій і кандидатів, діяльність ТВК та ключові проблеми в їх діяльності, основні порушення виборчого законодавства та міжнародних стандартів.

Крім того, представники ОПОРИ нададуть оцінку діяльності ЦВК та процесу утворення округів, а ще презентують огляди виборчих спорів у судах та основних тенденцій політичної реклами в соціальних мережах. Також експерти розкажуть про результати проєкту щодо підписання Кодексу етичної поведінки посадових осіб місцевого самоврядування та державних службовців під час виборчого процесу.

Довідково. Спостереження ОПОРИ спрямоване на незаангажовану оцінку процесу підготовки та проведення виборів, сприяння чесним та вільним виборам, попередження порушень. Громадянська мережа ОПОРА проводить масштабну кампанію спостереження за черговими місцевими виборами, які відбудуться 25 жовтня. До спостереження залучено 188 спостерігачів по всій країні, а в день голосування до них долучаться короткотермінові спостерігачі. Крім того, ОПОРА також моніторить використання бюджетних ресурсів у цілях непрямої агітації, а громадські омбудсмени досліджують вільний доступ до виборчих дільниць та захищають виборчі права громадян.

За коментарями звертайтеся за тел.:044 591 44 44, e-mail: info@opora.org.ua 

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

У зв'язку з карантинними заходами кількість місць обмежена.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV 

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

ОПОРА закликає поліцію посилити своє представництво на дільницях, де масово змінювали виборчу адресу 

Громадянська мережа ОПОРА планує збільшити кількість своїх спостерігачів на місцевих виборах на дільницях, де зафіксовано масштабну зміну громадянами виборчої адреси, й просить Національну поліцію також посилити там свій кадровий резерв.

Про це заявила голова правління ОПОРИ Ольга Айвазовська під час пресконференції в Укрінформі 2 жовтня, повідомляє кореспондент агентства.

“Громадянська мережа ОПОРА і Національна поліція України бачать й аналізують дані, зокрема, занадто масштабного приросту виборців в окремих регіонах України, територіальних громадах, де ця чисельність може вплинути на кінцевий результат виборів. І ми плануємо, у першу чергу, збільшити кількість наших спостерігачів на цих дільницях, зокрема в Київській, Одеській, Житомирській й інших областях за необхідності й також закликатимемо Національну поліцію збільшити представництво своїх працівників, кадрового резерву на цих виборчих дільницях”, - сказала вона.

Айвазовська нагадала, що понад 100 тисяч виборців змінили виборчу адресу на місцевих виборах 25 жовтня.

Як повідомляв Укрінформ, Верховна Рада призначила чергові місцеві вибори в Україні на 25 жовтня.

ЦВК спростила процедуру зміни виборчої адреси, згідно з якою у відповідній заяві необхідно лише вказати адресу житла, за якою виборець фактично проживає та яку просить визначити його новою виборчою адресою. Звернення можна було подавати онлайн з використанням електронного цифрового підпису.

У вересні політичні сили витратили на рекламу у Фейсбуці до $1,4 млн – ОПОРА

На рекламу в соціальній мережі Фейсбук у вересні політичні сили, які беруть участь у виборчій кампанії, витратили від 1 млн 150 тис. дол. до 1 млн 400 тис. дол.

Про це сказала голова правління Громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська на пресконференції в Укрінформі щодо спостереження за першим місяцем виборчої кампанії місцевих виборів, які відбудуться 25 жовтня.

«За даними наших аналітиків, які безпосередньо працюють з цією складовою передвиборчої агітації виборчого процесу, за вересень було опубліковано 36 тис. рекламних повідомлень з ознаками політичної реклами, на що було витрачено 1 млн 150 тис. дол. або 1 млн 400 тис. дол., тому що Бібліотека політичної реклами Фейсбуку не дає точної вартості цієї реклами, вона встановлює межу, тому витрати можуть коливатися між 1 млн 150 тис. дол. і 1 млн 400 тис. дол.», - розповіла Айвазовська.

Вона зазначила, що на початку вересня і в серпні ОПОРА фіксувала удвічі меншу кількість повідомлень у соцмережі, що розміщуються за кошти, зокрема, фізичних осіб, які брали участь у виборчій кампанії.

«Це наші оцінки за серпень. Тобто майже втричі виросла кількість реклами агітаційної, політичної в соцмережах», - уточнила Айвазовська.

Водночас вона розповіла, що ОПОРА сформувала рейтинг політичних партій, які найбільше використовують соцмережі для своєї агітації.

«Якщо говорити про політичні сили, то на першому місці партія «За майбутнє» - 103 тис. 291 дол., і було розповсюджено 3 тис. 282 повідомлення з ознаками політичної реклами на 30 сторінках. На другому місці - «Наш край», який почав витрачати дуже активно кошти у вересні, тому ми оцінюємо, що протягом дня можуть бути інвестиції у вигляді 5 тис. дол., загалом цією партією витрачено у вересні понад 64 тис. дол. На третьому місці – «Слуга народу» - 42 тис. дол., «Європейська солідарність» - 35 тис. дол. і «Перемога Пальчевського» - 28 тис. дол.», - розповіла Айвазовська.

За її словами, політична реклама в соціальних мережах дає можливість «оцінювати і тактику, стратегію конкретної політичної партії і того, на яку аудиторію вона спрямовує свою передвиборчу агітацію».

Як повідомлялося, місцеві вибори в Україні пройдуть 25 жовтня.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-