Старт  нової  кампанії «Громадського радіо»

Старт нової кампанії «Громадського радіо»

Укрінформ
17 жовтня 11:00 - Чесні новини у передвиборчий період.  Старт  нової кампанії «Громадського радіо» 

Організатор: «Громадське радіо».

Учасники: Андрій Куликов - голова правління «Громадського радіо», голова Комісії з журналістської етики; Ахтем Сеітаблаєв - український та кримськотатарський актор та режисер, заслужений артист АР Крим;  Тетяна Трощинська - головна редакторка «Громадського радіо»;  Єлизавета Кузьменко - PR та комунікації «Громадського радіо»; Тетяна Курманова - директорка ТРК «Громадське радіо».

Коротко.  11 жовтня  відбулося засідання Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Зокрема, розглядалося питання видачі ліцензії на мовлення на частоті 104,3 FM у Кривому Розі.  Рішенням більшості членів Нацради частоту було надано музичній комерційній станції. «Громадське радіо», як громадський мовник, вкотре конкурс програв.

Раніше радіостанція  не отримала частоти у Луцьку, Білій Церкві, Олександрії та інших містах.

«Громадське радіо» має 17 передавачів, з яких 12 працюють для слухачів Донбасу по обидва боки лінії розмежування. Цього літа  Нацрада на рік подовжила термін дії  тимчасових ліцензій на Донбасі.  Проте можливість працювати у великих містах чи обласних центрах зменшується.

Залишаючись неприбутковою організацією  радіостанція розпочинає нову кампанію збору коштів «Чесні новини у час передвиборчої брехні» на платформі колективного фінансуванні проектів - "Спільнокошт". ЇЇ ціль -  150 тисяч гривень, щоб оплатити випуски новин на «Громадському радіо» на кілька місяців.

Підсумкові матеріали:

Громадське радіо ініціює збір коштів на кампанію «Чесні новини у час передвиборчої брехні» 

Громадське радіо запускає кампанію зі збору коштів «Чесні новини у час передвиборчої брехні» на платформі колективного фінансування проектів - «Спільнокошт».

Про це під час прес-конференції в Укрінформі повідомив голова правління «Громадського радіо» Андрій Куликов.

«Сьогодні Громадське радіо розпочинає нову кампанію «Спільнокошту», тобто зібрання грошей від тих, хто готовий підтримати виробництво чесних новин у час передвиборчої брехні, адже саме так ми назвали кампанію», - сказав Куликов.

Він зазначив, що 11 жовтня відбулося засідання Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Зокрема, розглядалося питання видачі ліцензії на мовлення на частоті 104,3 FM у Кривому Розі. 

Рішенням більшості членів Нацради частоту було надано музичній комерційній станції. Громадське радіо як громадський мовник вкотре конкурс програв.

«Раніше радіостанція не отримала частоти у Луцьку, Білій Церкві, Олександрії та інших містах», - сказав Куликов.

За його словами, Громадське радіо тривожить тенденція недопущення до частот у великих містах тих радіостанцій, які працюють як розмовні. «У такий спосіб українських слухачів позбавляють можливості активніше дослухатися до суспільної дискусії, що особливо актуально на передодні парламентських та президентських виборів», - зауважив він. 

Куликов підкреслив, що Громадське радіо не є таким потужним мовником, як комерційні музичні мережі. 

«У нас лише 17 передавачів, з яких 12 працюють для слухачів Донбасу по обидва боки лінії розмежування. Так само нас слухають в анексованому Криму. Цього літа Нацрада на рік подовжила термін дії тимчасових ліцензій на Донбасі. Однак можливість працювати у великих містах чи обласних центрах зменшується. Без можливості мовити у великих містах наше радіо приречене виживати виключно на гроші від наших слухачів і міжнародних донорів. Ми принципово залишаємося неприбутковою радіостанцією, і всі ресурси, які нам вдається залучити, ми використовуємо для того, щоб надати інформацію нашим слухачам», - додав він. 

Зокрема, як зазначила керівник PR та комунікації Громадського радіо Єлизавета Кузьменко, нова кампанія збору коштів «Чесні новини у час передвиборчої брехні» стартує на платформі колективного фінансуванні проектів - «Спільнокошт». ЇЇ ціль -  бір 150 тисяч гривень, щоб оплатити випуски новин на Громадському радіо на кілька місяців.

«Ці гроші мають піти на забезпечення виробництва новин на Громадському радіо. Кампанія буде тривати три місяці, але у нас є вже можливість використовувати ці гроші у будь-який час, якщо ми завтра зберемо повну суму, вона зразу піде на виробництво», - зауважила Кузьменко. 

Разом з тим, український та кримськотатарський актор та режисер, заслужений артист АР Крим Ахтем Сеітаблаєв закликав слухачів підтримати коштами Громадське радіо. 

«Громадське радіо повинно існувати. Тим більше, коли Громадське радіо мовить на одному зі стратегічних напрямків - Донбасі, то це є свідченням того, що та інформація і та робота, яку виконують журналісти Громадського, вона є важлива», - підкреслив він. 

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-