Публічна презентація інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва - 06.08.2018 15:00 — Новини Укрінформ
Публічна презентація інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва

Публічна презентація інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва

1494
Ukrinform
6 серпня 15.00 - Публічна презентація інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва

Організатор: Департамент суспільних комунікацій КМДА.

Учасники: Тетяна Гузенко – заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА; Артем Стельмашов – начальник відділу з питань розвитку місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків Київради; Анастасія Магонова – генеральний директор ТОВ «Магонова та партнери»; Анатолій Храпчинський – директор з інвестицій та стратегії ТОВ «Магонова та партнери»; Едуард Шестунов – директор ТОВ «Хайп Медіа»; Олексій Косих – головний виконавчий директор «PUSH-K Solutions»; Олексій Коваленко – представник робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва»; Анна Боришкевич – представник робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва»; Наталія Хандога – начальник відділу публічних та цифрових комунікацій Департаменту суспільних комунікацій КМДА; Михайло Матвієнко – начальник відділу аналізу інформації та видавництва Департаменту суспільних комунікацій КМДА.

Коротко. У 2018 році Департамент суспільних комунікацій КМДА ініціював проведення інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва. Головна мета кампанії – популяризація ГБ та залучення киян до голосування за проекти, що отримали позитивну експертизу. За підтримки депутатів міської ради Департамент отримав на інформаційно-просвітницьку кампанію 1 млн. грн та провів необхідну тендерну процедуру. За рішенням тендерного комітету Департаменту переможцем визнано ТОВ «Магонова та партнери».

Під час інформаційно-просвітницької кампанії будуть проведені такі заходи:

-10 інформаційно-просвітницьких кампаній в усіх районах м. Києва у вигляді міні-фестивалів;

-флешмоб (автопробіг);

-фінальний захід, присвячений останньому дню голосування і міжнародному Дню демократії;

-ГБШкола: як автору ефективно спланувати медіапросування свого проекту;

-«Сімейне свято «ГБФест»;

-інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій (розміщення реклами на зупинках);

-інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій та на поверхнях голографічних 3D-дисплеїв;

-розробка, виготовлення та розповсюдження брошури «Громадський бюджет у дії».

Жителі Києва почнуть віддавати свої голоси за проекти Громадського бюджету з 24 серпня по 15 вересня 2018 року.

Довідково.  Новий етап урядових реформ, орієнтований на розвиток Good govemance, вимагає запровадження європейських практик державного управління, що відповідають принципам демократії, відповідальності, відкритості. З огляду на це у 2016 році Київська міська влада вперше запровадила практику партиципації і запропонувала киянам брати участь в розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів Громадського бюджету.

У 2017 році Київська міська рада збільшила фінансування проектів Громадського бюджету ‒ 2018 до 150 млн грн. Завдяки цьому, за результатами голосування, пройшов 141 проект – 62 великих та 79 малих.

У 2018 році Київська міська рада внесла зміни до Положення про Громадський бюджет столиці та порядку відбору проектів на 2019 рік. Основні нововведення:

-150 мільйонів на реалізацію проектів;

-скасовано поділ на «малі» та «великі» проекти;

-встановлено обов’язковий резерв у кошторисі у розмірі 20%;

-напрацьовані нові правила етичної поведінки;

-запроваджено рейтинг доброчесності;

-з’явилася можливість залучати спонсорів.

Підсумкові матеріали:

Департамент суспільних комунікацій КМДА презентував інформаційну кампанію на підтримку Громадського бюджету

За ініціативи Департаменту суспільних комунікацій КМДА у столиці стартує інформаційно-просвітницька кампанія на підтримку проектів Громадського бюджету міста Києва.

Про це під час прес-конференції в Укрінформі повідомила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко.

Так, за її словами, головною метою інформаційної кампанії є популяризація Громадського бюджету та залучення киян до голосування за проекти, що отримали позитивну експертизу.

Гузенко повідомила, що за підтримки депутатів міської ради Департамент суспільних комунікацій отримав на інформаційно-просвітницьку кампанію 1 мільйон грн та провів необхідну тендерну процедуру. За рішенням тендерного комітету Департаменту переможцем визнано ТОВ «Магонова та партнери».

"2018 рік - це третій рік проведення проекту Громадський бюджет і перший рік, коли наш Департамент ініціював проведення інформаційно-просвітницької кампанії з таким кошторисом, який ми запропонували депутатам міської ради і вони нам його погодили. До цих пір великою допомогою для Громадського бюджету, для організації інформаційної кампанії були комунальні ЗМІ, але коли ми подивилися, яка кількість киян взяла участь у голосуванні за проекти попереднього Громадського бюджету-2, то зрозуміли, що потрібно додавати ресурси, організаційні, цифрові, фінансові і таким чином збільшити рівень обізнаності киян про цей проект і залучити їх до голосування", - наголосила Гузенко.

Як зазначила генеральний директор ТОВ "Магонова та партнери" Анастасія Магонова, головною метою кампанії є поінформувати якомога більше киян та залучити їх до голосування за проекти.

"Головним завданням комунікаційної кампанії є інформування громадськості про можливості Громадського бюджету. Інформаційна кампанія буде вестися за чітким планом. Ми хочемо поінформувати більше мільйона киян, і хочемо, щоб 250 тисяч з них проголосували. До Громадського бюджету вже подано більше тисячі проектів від півтисячі авторів. Вся комунікація з громадськістю планується за допомогою кількох інструментів. Перше, ми хочемо організувати громадські фести, флешмоби, забіги. Головна мета на цьому етапі - залучити якомога більше киян до співпраці. Для більшої інформативності ми готуємо рекламу на зовнішніх носіях та у Фейсбук", - зауважила Магонова.

Зокрема, за словами представника робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва» Олексія Коваленка, в рамках кампанії заплановано провести 10 районних фестивалів.

"На цих локаціях зустрінуться автори, зустрінуться кияни і всі зможуть ознайомитися з районними проектами і проголосувати за них. Ми плануємо, що завдяки цим заходам ми залучимо близько 50 тисяч голосів киян для підтримки проектів, поданих цьогоріч на Громадський бюджет", - сказав Коваленко.

Крім цього, за його словами, під час інформаційно-просвітницької кампанії будуть проведені інші заходи, зокрема флешмоб (автопробіг); фінальний захід, присвячений останньому дню голосування і міжнародному Дню демократії; ГБ-Школа: як автору ефективно спланувати медіапросування свого проекту, «Сімейне свято «ГБ-Фест», інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій (розміщення реклами на зупинках), інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій та на поверхнях голографічних 3D-дисплеїв, розробка, виготовлення та розповсюдження брошури «Громадський бюджет у дії».

Жителі Києва почнуть віддавати свої голоси за проекти Громадського бюджету з 24 серпня по 15 вересня 2018 року.

Як повідомлялось, у 2016 році Київська міська влада вперше запровадила практику партиципації і запропонувала киянам брати участь у розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів Громадського бюджету.

У 2017 році Київська міська рада збільшила фінансування проектів Громадського бюджету-2018 до 150 млн грн. Завдяки цьому, за результатами голосування, пройшов 141 проект – 62 великих та 79 малих.

У 2018 році Київська міська рада внесла зміни до Положення про Громадський бюджет столиці та порядку відбору проектів на 2019 рік. Основні нововведення: 150 мільйонів на реалізацію проектів; скасовано поділ на «малі» та «великі» проекти; встановлено обов’язковий резерв у кошторисі у розмірі 20%; напрацьовані нові правила етичної поведінки; запроваджено рейтинг доброчесності; з’явилася можливість залучати спонсорів.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>