Ринок перевезення зерна: як уникнути дезорганізації процесу

Ринок перевезення зерна: як уникнути дезорганізації процесу

1281
Ukrinform
15 березня 10.00 - Брифінг представників Укрзалізниці,  зернотрейдерів та вантажовідправників 

Учасники: Андрій Рязанцев - директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця»; Сергій Підгородецький - директор філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця»; Володимир Клименко - компанія «Нібулон»; Андрій Лавришин - компанія «Укрлендфармінг»; Олександр Волков -  компанія «Кернел»; Олена Замятіна - директор з маркетингу «Гленкор Агрікалчер Україна».

На заході будуть представлені зауваження та пропозиції залізничного перевізника та вантажовідправників, щодо організації планомірного та ефективного перевізного процесу. 

Підсумкові матеріали:

Укрзалізниця цього року планує придбати від 350 до 500 нових зерновозів

ПАТ «Укрзалізниця» цього року планує придбати від 350 до 500 нових зерновозів. 

Про це заявив у четвер на прес-конференції в Укрінформі директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев, повідомляє кореспондент агентства. 

«На правління компанії винесено питання щодо придбання в цьому році від 350 до 500 зерновозів. Під кінець року маємо намір зробити перший експериментальний зразок зерновозу виробництва Укрзалізниці з подальшими планами на їх виробництво на 2019 рік», - розповів Рязанцев. 

За його словами, досі Укрзалізниця продукувала лише піввагони і фітингові платформи, оскільки вони були найбільш економічно і інвестиційно доцільними. Тепер в компанії сподіваються, що на кінець року модельний ряд Укрзалізниці поповниться ще й зерновозами. 

Рязанцев пояснив, що планування виробництва зерновозів вдалося забезпечити завдяки проведеній дерегуляції вагонної складової і збільшення попиту на перевезення зернових. 

«Це відбувається саме зараз, оскільки вдалося здійснити дерегуляцію вагонної складової. До моменту поки її не було, виробництво піввагонів чи фітингових платформ було найбільш економічно інвестиційно доцільним, тому що вони можуть перевозити різні види вантажу і менше підпадають під проблеми сезонності. Зерновози завжди були і мають досі проблематику сезонності. Але враховуючи попит на перевезення зернових і економічну ефективність їх виробництво і придбання на сьогодні вийшло фактично в один рівень з універсальними вантажними вагонами», - зазначив Рязанцев. 

За його словами, поки що не вирішено, на якому саме вагонобудівному заводі Укрзалізниці вироблятимуть зерновози, оскільки наразі готується лише технічна документація. «Будемо розміщувати замовлення на тому вагонобудівному заводі Укрзалізниці, де обладнання найбільш пристосоване для виробництва саме цього типу вагонів», - зауважив він. 

Директор філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Підгородецький, у свою чергу, повідомив, що компанія планує переорієнтувати свій фінансовий план на будівництво частки рухомого складу і таким чином долучитись до будівництва зерновозів.

 «Завершуємо на даний час усю технічну документацію. Треба продумати захист зерновозів від вандалізму і різних ушкоджень, розглянемо також можливість будівництва вагонів більшої кубатури», - розповів він. 

При цьому Підгородецький зазначив, що вже найближчим часом стане відомо, яку конкретну кількість зерновозів і який модельний ряд планує Укрзалізниця на закупівлю. 

Укрзалізниця закликає представників зернового ринку до діалогу для вирішення проблем перевізного процесу

ПАТ «Укрзалізниця» відкидає звинувачення на свою адресу у неефективності залізничних перевезень зерна, оскільки постійно нарощує їх обсяги і поліпшує наявну інфраструктуру, і закликає представників зернового ринку до діалогу для вирішення існуючих проблем перевізного процесу.

 Про це заявив у четвер на прес-конференції в Укрінформі директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев, повідомляє кореспондент агентства.

«Укрзалізниця систематично підвищує якість своїх перевезень зерна і збільшує їх обсяги. За останні 4 роки компанія збільшила з 40 до 60 відсотків обсяги перевезень зернових. Останнім часом 6 з 10 тонн всього зерна везе саме залізниця. Тому будь-які звинувачення Укрзалізниці у тому, що вона начебто знищує ринок експорту, є абсолютно безпідставними», - сказав Рязанцев.

Він зауважив, що вже цього року компанія перевезла на 16% більше зернових, ніж торік.

За його словами, нарощення роботи із зернових перевезень Укрзалізниця визначила для себе як один з пріоритетних напрямів. Однак, розуміючи проблеми, які виникають у перевізному процесі, закликає представників зернового ринку до діалогу.

Рязанцев переконаний, що нині надзвичайно важливо для поліпшення залізничних перевезень проводити регулярні зустрічі з альтернативними перевізниками щодо спрощення умов доставки зерна до місць призначення, обговорити з представниками портів, елеваторів та зернових терміналів питання щодо покращення логістичної політики та провести переговори з представниками митних і прикордонних служб з метою прискорення митних процедур.

Крім цього, нині вкрай важливо, наголосив він, розпочати процес придбання нових вагонів і локомотивів через механізм фінансового лізингу і створення інвестиційного фонду, відтестувати перевезення зернових вантажів у контейнерах та фітингових платформах, а також скласти перелік малодіяльних станцій і ліній, що здійснюють навантаження зернових вантажів, які доцільно було б закрити чи законсервувати. «Укрзалізниця має робити нині ті речі, які мають економічну ефективність. Тому ми запланували серйозно зайнятися найближчим часом цими питаннями», - сказав Рязанцев.

На зустрічі також були присутні представники ринку зернотрейдерів та вантажовідправників, зокрема, таких компаній, як «Нібулон», «Укрлендфармінг»,«Кернел». Усі вони заявили про свою готовність активно співпрацювати з Укрзалізницею для поліпшення залізничних перевезень зернових і сподіваються на регулярні зустрічі та переговори. 

Відео брифінгу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>