Зернова логістика. Що потрібно для розвитку її внутрішньої інфраструктури?

Зернова логістика. Що потрібно для розвитку її внутрішньої інфраструктури?

2394
Ukrinform
4 квітня о 12.30 відбувся “круглий стіл” на тему: “Проблеми зернової логістики України”, ініційований Державною продовольчо-зерновою корпорацією України в рамках проекту “Відкриті дискусії ДПЗКУ”.

Організатор: ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України". 

Модератор: Юлія Романська - начальник управління комунікацій ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України".

Учасники: Марина Тарасова – начальник відділу маркетингу Міністерства аграрної політики та продовольства України; Андрій Задирака – заступник голови правління ПАТ «ДПЗКУ»; Дмитро Шмокарєв – директор департаменту логістики ПАТ «ДПЗКУ»; Андрій Шкляр – керівник експертного напрямку компанії «ЦТС-Консалтинг»; Микола Петрунін – представник стивідорної компанії "Гермес-Трейдінг"; Євгенія Федорук - начальник відділу логістики компанії "Гермес-Трейдінг"; Олег Турковський – керівник Київського представництва компанії «Атланта-Агро»; Ігор Овчар – керівник Київського представництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

Обговорювались питання:

-дефіцит вагонів-зерновозів: шляхи вирішення проблеми – погляд гравців зернового ринку;

-що потрібно для розвитку річкових перевезень в Україні;

-портова логістика: чи очікувати зниження тарифів на перевалку.

Коротко. За прогнозами експертів, урожайність в Україні  у 2017-му збереже тенденції до зростання, а це означає, що також буде збережено і позитивну динаміку експортних поставок зернових. Зростання експорту насамперед потребує розвитку внутрішньої  логістичної інфраструктури, що, як засвідчує тенденція минулого року, наразі не готова забезпечити необхідні обсяги перевезень.

Які проблеми зернової логістики мають бути вирішені цього року, який потенціал має внутрішня інфраструктура та що потрібно для її розвитку в Україні – саме ці питання буде висвітлено під час засідання.  

Підсумкові матеріали:

Не варто очікувати зниження тарифів на перевалку зерна в портах України найближчим часом, - ДПЗКУ

Зниження тарифів на перевалку зерна в українських портових зернових терміналах варто очікувати лише через 2-3 роки.

Про це заявив директор департаменту логістики ПАТ «ДПЗКУ» Дмитро Шмокарєв під час круглого столу «Проблеми зернової логістики України», що відбувся в Укрінформі 4 квітня 2017, повідомляє кореспондент агентства.

"Всі очікують, що зі збільшенням кількості терміналів з перевалки зерна, ставки (тарифні - авт.) будуть зменшуватися. Але це стосується більше двох-трьохрічної переспективи", - зауважив Дмитро Шмокарєв.

Він додав, що на ціноутворення в сфері зернових перевалок впливає специфіка кожного окремого терміналу: місцезнаходження та об'єм флоту, який обслуговується.

Шмокарєв підкреслив, що "Одеський зерновий термінал" ДПЗКУ не впливає на утворення тарифів, оскільки обслуговує виключно власні потреби корпорації.  

Коефіцієнт зношуваності зерновозів української залізниці наразі сягає 98,3 пунктів - Максим Кушнірчук

Наразі у процесі зернової логістики в Україні не задіяно 600 зерновозів "Укрзалізниці", оскільки вони перебувають на ремонті.

Про це заявив директор з вантажних перевезень і логістики ПАТ "Укрзалізниця" Максим Кушнірчук під час круглого столу «Проблеми зернової логістики України», що відбувся в Укрінформі, повідомляє кореспондент агентства.

"В ремонті наразі знаходиться 600 одиниць (зерновозів - ред.) не більше. Ми слідкуємо за тим, щоб працюючий парк знаходився на рівні 11 тис. 650 вагонів", - повідомив Кушнірчук.

За його словами, інформація щодо нестачі більш ніж 2 тисяч зерновозів в "Укрзалізниці" є недостовірною.

Кушнірчук наголосив, що наразі в Україні зареєстровано 15 тис. 445 вагонів типу "зерновіз", з них "Укрзалізниці" належать 11 тис. 650. Але коефіцієнт зношуваності вагонів української залізниці наразі сягає 98,3 пунктів, а у приватних власників - 46,8.

ДПЗКУ планує до кінця року закупити 500 зерновозів вітчизняного виробництва

На першому етапі створення власного вагонного парку ПАТ "ДПЗКУ" планує закупити 500 зерновозів українського виробництва вже до кінця 2017 року.

Про це заявив заступник голови правління ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України" Андрій Задирака під час засідання круглого столу «Проблеми зернової логістики України», що відбулося в Укрінформі, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Я думаю, що найближчим часом ми закінчимо процедуру державного погодження і закупимо перші 500 вагонів (зерновозів - авт). Думаю, що це буде до кінця поточного року", - поінформував Задирака.

Він додав, що це буде перший етап закупки зерновозів корпорацією.

Задирака підкреслив, що китайська сторона погодила закупівлю вагонів і, зокрема, оглянула вагони ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод".

Як повідомлялося, ПАТ "ДПЗКУ" планує створити власний вагонний парк на 3 тис. зерновозів. У 2018 році корпорація планує закупити 1000 зерновозів, а у 2019-му - ще 1500.

Відео з круглого столу:

  

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-