Інновації в пошуку партнерів для бізнесу — TL HUB

Інновації в пошуку партнерів для бізнесу — TL HUB

Укрінформ

23 січня 2024 року розпочав роботу TL HUB — унікальна платформа для підприємців та юридичних осіб, яка допомагає в пошуку партнерів і підрядників. Користувачі сервісу можуть обмінятися контактами, вивчити ціни та пропозиції, вибрати найбільш вигідні умови співпраці. 

Чому саме TL HUB

Інноваційний підхід сервісу встановлює новий формат взаємодії між суб’єктами бізнесу — вони розміщують свої пропозиції та знаходять нові контакти.

На платформі TL HUB:

  • розмістити свої контакти можуть тільки представники діючого бізнесу після проходження перевірки через YouControl;

  • дотримуються анонімності компаній — вибір робиться з огляду на актуальну пропозицію (опис і ціна товару/послуги);

  • компанії не можуть підняти рейтинг платно — він формується за рахунок оцінок користувачів.

Головна особливість сервісу — приховані дані компанії, яка публікує пропозицію. TL HUB відкриває цю інформацію у разі схвалення запиту на обмін контактами другою стороною.

Коментар Поставного Артема, засновника TL HUB:

«Ми розуміємо, як багато при виборі партнера означає назва та репутація компанії, але свідомо пішли на такий крок. Це дає можливість нівелювати суттєві бар’єри користувачів, мотивує підтримувати ціни актуальними та, головне, ринковими. Насамперед ми дбаємо про те, щоб наш сервіс відкривав перед користувачами нові можливості, а не спричиняв незручні ситуації».

Для якого бізнесу підходить TL HUB

Сервіс TL HUB — це комплексне рішення для розвитку бізнесу та вирішення основних його проблем. Скористатися ним можуть ФОП і ТОВ у нішах:

  • сільського господарства;

  • будівельної галузі;

  • нафтогазової промисловості;

  • транспорту;

  • сфери послуг та багатьох інших напрямків.

TL HUB не передбачає здійснення продажів чи укладання угод — цей інформаційний ресурс надає можливість обмінятись контактами з потенційним партнером.

Що пропонує TL HUB

Можливості TL HUB включають:

  • швидкий пошук підрядників;

  • організацію логістики по всій Україні;

  • моніторинг ситуації на ринку.

Передбачені три тарифні плани: «Старт», «Бізнес», «VIP» — різниця полягає в кількості оголошень та користувачів у профілі компанії. Підключення пакета на півроку дає знижку 15%, на рік — 25%. Крім того, в перші півроку з дати старту проекту діє пропозиція, згідно з якою користування сервісом безкоштовне.

Переваги TL HUB

Основні проблеми, які виникають перед підприємцями на шляху пошуку партнерів для ведення бізнесу:

  • неактуальні ціни на сайтах;

  • ненадійність підрядників.

Платформа TL HUB допомагає у вирішенні цих завдань:

  • пропозиції розміщуються тільки із зазначенням конкретної ціни;

  • інформація актуальна, оновлена в режимі реального часу.

Функціональність інноваційної платформи широка:

  • продавцем в оголошенні зазначаються номенклатура УКТЗЕД (товар), КВЕД (логістика, послуги) та теги для пошуку товару;

  • покупець може самостійно відфільтрувати товари та послуги за номенклатурою УКТЗЕД, КВЕД;

  • кожне оголошення має свою локацію — передбачена можливість фільтрувати публікації за населеним пунктом, вибирати радіус;

  • є можливість публікувати інформацію про новини компанії;

  • є доступ до аналітичних матеріалів за період (наприклад, статистика цін за місяць/рік).

TL HUB — ідеальний сервіс для швидкого пошуку потенційних партнерів та оптимізації процесу спілкування.

Коментар Литовченко Тетяни, CFO TL HUB:

«Ми розуміємо, що статистика цін — важливий інструмент для прийняття рішень підприємцями, тому збираємо таку аналітику по кожному обраному товару відповідно до класифікації УКТЗЕД та КВЕД. Це допомагає користувачам швидко і точно знаходити потрібні дані та на їх основі приймати рішення».

Як користуватися сервісом TL HUB

Інструкція з користування платформою для пошуку бізнес-партнерів включає такі етапи:

  1. Реєстрація.

  2. Проходження базової перевірки (тільки реально працюючі компанії зможуть її пройти).

  3. Автоматична перевірка наявності підприємця у базі YouControl після введення користувачем даних компанії (коду ЄДРПОУ або ІПН).

  4. Автоматичне заповнення інших даних підприємця (це робить реєстрацію дуже простою).

  5. Підтвердження актуальності даних та вхід.

  6. Далі у продавця і покупця з’являється можливість публікувати оголошення, архівувати, зберігати чернетки.

  7. Після завершення співпраці можна поставити оцінку якості робіт підрядника, яка в майбутньому сформує справедливий рейтинг.

Зрозумілість та простота — це те, що було покладено в основу розробки інтерфейсу сайту платформи. Користуватися сервісом можна зі смартфона, планшета чи ПК. В майбутньому планується запуск застосунків для iOS та Android.

TL Hub — РОБІТЬ БІЗНЕС, А НЕ ДЗВІНКИ!

Фото взято з сайту https://www.shutterstock.com/ 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-