“Укрінформ” у листопаді: сайт - у ТОП-10 найпопулярніших новинних ресурсів, у соцмережах охоплення зросло до 36,6 млн

“Укрінформ” у листопаді: сайт - у ТОП-10 найпопулярніших новинних ресурсів, у соцмережах охоплення зросло до 36,6 млн

Укрінформ

У листопаді 2023 року показники користувачів на сайті “Укрінформу” сягнули понад 1,6 млн.  На YouTube-каналі UkrinformTV переглядів відео на YouTube-каналі за листопад – 16,4 млн. Це у середньому понад півмільйона переглядів щодоби. 

Українське національне інформаційне агентство “Укрінформ” продовжує цілодобово інформувати аудиторію про події в світі та Україні.

У листопаді на веб-сайті “Укрінформа” опублікували 7 402 новини, 43 інтерв’ю, 167 статей, 46 блогів, 388 фоторепортажів та 7 346 фотографій. 

За результатами дослідження “Українські медіа, ставлення та довіра у 2023 року”, що провів та оприлюднив InMind на замовлення Internews, відвідуваність сайту “Укрінформ” зросла у понад шість разів, порівняно з 2022 роком. Загалом, у листопаді 2023 року показники користувачів на сайті “Укрінформу” сягнули понад 1,6 млн. 

Опитування USAID-Internews щодо споживання медіа виявило, що “Укрінформ” увійшов у ТОП-10 загальнонаціональних новинних сайтів, які найчастіше відвідують громадяни України у 2023 році.  

Загальні показники щодо охоплення аудиторії на діджитал-платформах “Укрінформу” у листопаді перевищили 36,61 млн осіб. Зокрема, найбільша кількість на платформі Х (Twitter) - 18,3 млн, Telegram - 16,2 млн, Facebook - 2,1 млн. Загальна кількість підписників за листопад зросла - до понад 513 тисяч. 

На YouTube-каналі UkrinformTV переглядів відео на YouTube-каналі за листопад – 16,4 млн. Це у середньому – близько 540 тисяч щодоби. У листопаді на UkrinformTV підписалися понад 14 тисяч. Тож загальна кількість, станом на 1 грудня 2023 року – 812 тис підписників. 

У ТОП-5 відеоматеріалів за кількістю переглядів:

Головна редакція оперативної інформації випустила у листопаді 1 382 новинних інформацій. З них, ексклюзивних, наданих спеціально для “Укрінформа”, - 41.  Економічна редакція - 715 інформацій, з них 30 - ексклюзивні.

Редакція регіональних новин має власкорів майже в усіх областях України. У листопаді редакція випустила 1 962 новин. З них 110 цитувалися у 459 українських ЗМІ. 

Зарубіжна редакція, яка має 12 корпунктів за кордоном, випустила у листопаді 2 231 інформацію, 101 ексклюзивну новину та 12 фактчекінгових публікацій. 

Протягом листопада головна редакція “Укрінформу” - “Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки” - продовжила інформувати українську та закордонну аудиторії про події російсько-української війни та системно протидіяти російській дезінформації. Зокрема, у листопаді було проаналізовано вкиди про “дефіцит ліків” від фейкового МОЗ, про “рецепти від Мінагрополітики” та про бої за Авдіївку.

Команда Центру презентувала у листопаді дослідження “Геноцидна риторика російського режиму”. Дослідження учергове свідчить, що інформаційна кампанія у Росії демонструє елементи геноцидної риторики, яка створюється та поширюється на замовлення і під контролем уряду Росії. Це - публічні заклики до вбивства людей, їхнього незаконного переміщення, вивезення та нанесення фізичних і психічних ушкоджень.

Також Центр організував для представників комунікаційних підрозділів МВС України тренінг «Дезінформація та пропаганда: виявлення та способи реагування».

У пресцентрі “Укрінформу” у листопаді провели 94 заходи (пресконференції, брифінги, круглі столи тощо).

Т.в.о. міністра культури та інформаційної політики України Ростислав Карандєєв: “Для українських медіа сьогодні найголовнішим є доносити реальну інформацію про російсько-українську війну, протидіяти дезінформації. У гібридному протистоянні ворогу “Укрінформ” доводить ефективність: мільйони читачів оперативно отримують новини про ситуацію в нашій країні. Важливо, що Укрінформ висвітлює війну для читачів за кордоном, а матеріали цитують у провідних європейських виданнях. Зараз агентство працює над осучасненням та модернізацією, посилює вектор телебачення. Саме він стане новою ланкою у розвитку “Укрінформу” та зміцнить позиції України на інформаційному фронті”.

Генеральний директор Українського національного інформаційного агентства “Укрінформ” Олексій Мацука: “Укрінформ”, як єдине національне інформагентство, продовжує розв’язувати надважливі нині завдання - інформування українців та світову спільноту. Завдяки найбільшій мережі регіональних і закордонних корпунктів ми оперативно доносимо правдиву інформацію до своїх читачів. Їх стає усе більше на всіх платформах агентства. Серед основних завдань ми бачимо активний розвиток соціальних мереж, а також YouTube-каналу UkrinformTV, зокрема, створення нових відеопродуктів за участі знакових для країни осіб. Це те, у чому є найбільший попит серед наших користувачів”.

Дані, наведені в матеріалі, станом на 30.11.2023. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-