Трафік є, а продажів немає: у чому причина

Трафік є, а продажів немає: у чому причина

Укрінформ

"Вся королівська кіннота і вся королівська рать не можуть продажі підняти ..." 

Прикро, коли зусилля з оптимізації сайту та налаштування контекстної реклами не призводять до зростання кількості конверсій. І все начебто правильно зроблено: трафік рікою, вартість кліку падає, SEOшник відкриває шампанське… Але на етапі продажу левова частка користувачів відсівається. Якими можуть бути причини низької конвертованості трафіку в конверсії, і що з цим робити - детально розглядаємо всі підводні (і наземні) камені.

Види трафіку

Перший крок у розумінні причин просідання кількості конверсій – визначення виду трафіку, що не конвертується. Трафік буває органічний та комерційний. 

Комерційний трафік потрапляє на сайт через запущену контекстну (або таргетовану) рекламу. Органічний трафік – це користувачі, які відвідали ресурс завдяки видачі у пошуковій системі. Залежно від пошукового запиту такий трафік буває:

  • Цільовий. Перехід з органічної видачі за комерційним ключовим запитом. Наприклад, "електробритва Philips купити Прилуки". 
  • Брендовий. Пошук по конкретній компанії. Наприклад, "Кондитерська "Марципан" Київ".
  • Інформаційний. Найчастіше такий трафік приносить блог — користувачі приходять на ресурс не за покупкою, а за інформацією. 

Зрозуміти, який саме канал гальмує конверсії, допоможе звіт у Google Analytics «Джерела трафіку». 

Технічні проблеми

За відсутності конверсій з трафіку за комерційними та брендовими запитами зверніть увагу на технічну справність сайту. Ось кілька факторів, які не дають клієнтам вчинити цільову дію:

  • Час завантаження. В умовах високошвидкісного інтернету користувачі не чекатимуть по півхвилини, доки відкриється потрібна сторінка. Сервіс PageSpeed ​​Insight покаже, які сторінки сайту гальмують і допоможе визначити причини уповільнення.
  • Тимчасова відсутність сайту. Через проблеми на хостингу ваш ресурс може іноді бути недоступним. Аналіз працездатності ресурсу допоможе визначити час падіння і вжити заходів.
  • Заплутана структура сайту. Користувачі можуть просто не знайти потрібний товар або їм не вистачить терпіння завершити оформлення покупки. Спрощуйте структуру і мінімізуйте шлях користувачів до завершення конверсії.
  • Адаптивність веб-ресурсу під мобільні пристрої відсутня або виконана неякісно. 
  • Занадто багато умов для цільової дії. Наприклад, ви вимагаєте обов'язкову реєстрацію, повне ПІБ, адресу, рік народження, платіжні реквізити, сімейний стан. А наприкінці користувач змушений запровадити капчу. Ви самі хотіли б витрачати стільки часу на покупку, скажімо, плюшевого ведмедя?
  • Неможливість оформити покупку. Протестуйте всі етапи цільової дії. Можливо, один із них несправний, що блокує конверсії.

Замовити аудит сайту можна за посиланням https://web-promo.ua/cro/. Агентство інтернет-маркетингу Webpromo, перевірить ресурс на технічні несправності, проведе A/B тестування та розробить стратегію CRO – оптимізації конверсій.

Брак інформації

Великий відсоток відмов після відвідування сайту може бути викликаний тим, що користувачі не знайшли всіх необхідних даних. Наприклад:

  • Оффер без УТП;
  • Не вказано ціни;
  • Немає гарантій (якщо вони потрібні);
  • Вказані в повному обсязі характеристики товарів;
  • Немає інформації про доставку, умови повернення;
  • Відсутні форми зворотний зв'язок.

Що робити з інформаційним трафіком?

Трафік, який приносить вам блог, дає найменше конверсій, тому що користувачі спочатку не мають наміру щось купувати. Однак це не означає, що такий трафік марний.

Існує 3 способи конвертувати інформаційний трафік у конверсії:

  • Перелінковка. Виберіть у тексті ключові анкори та вставляйте посилання на комерційні сторінки.
  • Вставлення в текст блоків, що продають. У проміжках між абзацами додавайте картки товарів.
  • Заклик до дії. Наприклад, пропозиція заповнити форму зворотного зв'язку наприкінці статті.

Відсутність конверсій за наявності трафіку – не вирок бізнесу. Це лише симптом наявності проблем на сайті. Проведіть комплексний аудит веб-ресурсу, виправте знайдені недоліки, і трафік знову приноситиме дохід.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-