Відключення турбіни при розгоні: діагностика та ремонт від «Super-Turbo»

Відключення турбіни при розгоні: діагностика та ремонт від «Super-Turbo»

Укрінформ

Гарантія потужності двигуна внутрішнього згоряння – це якісна робота всіх систем та агрегатів. Одним з ключових елементів є турбіна, що забезпечує необхідний надув повітря для подальшого горіння палива.

Але агрегат зношується і без належного обслуговування як результат - поломка. Вона змушує провести діагностику, ремонт турбіни чи її заміну. Точний діагноз можуть встановити фахівці компанії Super-Turbo, які мають спеціальне обладнання для перевірки робочих показників.

Симптоми поломки турбіни

Найчастіше пристрій зупиняється та перестає виконувати свої функції. Турбіна може мати однакові поломки як на дизельних, так і на бензинових двигунах. Своєчасний ремонт турбіни дозволяє запобігти більш серйозним поломкам інших агрегатів, зокрема, можливе засмічення сажового фільтра, після чого доведеться його прочищати, видаляти або замінювати.

До основних симптомів поломки слід віднести такі фактори:

  • зниження потужності під час навантаження на двигун;
  • з'являється сильний неприємний шум під час роботи силового агрегату;
  • збільшується витрата палива та мастила;
  • пропадає тиск повітря (немає вакууму).

Ключовий фактор – зниження динаміки. Автомобіль втрачає приблизно 30-50% потужності та це одразу відчувається у динамічній їзді.

Різновиди ремонту

Попередньо здійснюється комп'ютерна діагностика турбіни, після чого відбувається її зняття та розбирання. Залежно від причин поломки спеціалісти «Super-Turbo» підберуть кілька варіантів ремонту:

Встановлення нового ремкомплекту;

  1. Заміна зношених елементів із застосуванням нових оригінальних деталей;
  2. Заміна картриджа (при обриві валу чи критичних ушкодженнях);
  3. Демонтаж несправної турбіни та встановлення нового агрегату (тільки в екстрених ситуаціях).
  4. По кожному випадку буде застосовано відповідне діагностичне та ремонтне обладнання.

Поширені причини поломки турбіни

Забруднення мастила двигуна – часта причина поломки, з якою стикається практично кожен другий водій. Мастило гарантує нормальне змащення всіх елементів турбокомпресора. За наявності бруду відбувається перегрів і механічне зношування деталей, що труться.

Тому рекомендується часто міняти мастило та користуватися якісним продуктом. Воно може забруднюватися через несправність клапана, низьку якість мастила і масляного фільтр. Недостатня кількість мастила також призводить до зносу основних деталей, що труться. Тому необхідно своєчасно доливати рідину і часто перевіряти її рівень.

Експлуатація турбокомпресора в екстремальних умовах – гарантія зносу, тому такі умови потрібно або попереджати, або виконувати діагностику агрегату своєчасно. Робота двигуна на холостому ходу може призвести до утворення сажі та подальшого перегріву. Також не можна одразу відключати двигун після тривалої їзди на трасі. Необхідно, щоб турбіна отримала невелику дозу мастила, щоб надалі після повторного запуску двигуна всі деталі були змащені.

Професіоналізм та якість

Відмінна риса сервісу – прогнозованість результату та відповідальність. Досвід понад 20 років дозволяє справлятися з будь-якими поломками та проблемами. Крім того, є власне виробництво окремих деталей та компонентів, що дозволить заощадити на постачанні альтернативних витратних матеріалів. Гарантія для ремонту 3 роки. У роботу приймаються турбіни для всіх видів транспорту. Бажаючі можуть доставляти зламані агрегати з усіх регіонів України, одержуючи якісний сервіс.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-