ЛІГА:ЗАКОН відзначає своє 30-річчя масштабною трансформацією компанії

ЛІГА:ЗАКОН відзначає своє 30-річчя масштабною трансформацією компанії

Укрінформ

Голова Ради директорів ЛІГА:ЗАКОН заявила про зміну позиціонування компанії та рестайлінг бренду.

12 листопада компанія ЛІГА:ЗАКОН відзначає своє 30-річчя. Створена українськими науковцями київського інституту кібернетики компанія з перших днів існування вірила у цифрове майбутнє України і робила все для можливе для цього.

«Напередодні свого 30-річчя ми презентували ринку нову ІТ-платформу LIGA360 для всього бізнесу та тарифні плани, які відповідають запитам ринку та враховують пріоритети компанії. Сьогодні ми робимо наступний крок – оголошуємо про нове позиціонування та рестайлінг компанії. З компанії, яка виробляла ІТ-продукти для юристів і бухгалтерів ми трансформуємося в продуктову ІТ-компанію, яка надає ІТ-платформу для всього бізнесу, фахівців з різних професій, компаній та держави в цілому. Власне, орієнтація на потреби наших споживачів – юристів, бухгалтерів, а тепер і власників бізнесу лежить в основі тридцятилітнього успіху нашої компанії», - розповідає одна із засновниць компанії Голова Ради директорів ЛІГА:ЗАКОН Марина Бондаренко.

Як символ зміни у бізнес-підходах до продуктів компанії та позиціонуванні на ринку ЛІГА:ЗАКОН оновила і свій логотип. Новий образ більш точно відповідатиме сучасному диханню бренду, в основі якого незмінно залишаються такі цінності як незалежність, відповідальність, довіра та командність.

Нове візуальне рішення є більш технологічним і сучасним, що відповідає наявному стану бренду. При цьому образ не змінюється радикально, до непізнаваності. Це свідчить про те, що компанія зберігає свій досвід і відповідає за сталі цінності, такі як довіра, репутація, якість, але при цьому оновлюється технологічно.

«Інформаційні хвилі оновленого логотипа складаються у форму сходинок, що транслює сучасну суть бренду «ЛІГА: ЗАКОН» — Think digital – думай в цифровому форматі». Це рух вперед і вверх: постійне перетікання інформації на нові, вищі рівні, завдяки чому прийняття якісних бізнес-рішень для користувачів буде набагато швидшим і простішим. В основі цього руху є першочерговість дотримання принципу «Бути на крок попереду». Завжди. Задля того, щоб випереджати наявні потреби споживача і давати йому саме те, в чому у нього виникне потреба завтра», - говорить директор з маркетингу компанії ЛІГА: ЗАКОН Ірина Холод.

У ході рестайлінгу обидві частини логотипа, символ і назва компанії, збереглися: у зміненому, але пізнаваному вигляді. Шрифтова частина пов’язує компанію з її основним продуктом – комплексною ІТ-платформою для бізнесу LIGA360. Візуально це впевнений геометричний гротеск, що має на меті донести відчуття надійності, технологічності та сучасності.

Слід зазначити, що на сьогодні до окремих продуктових рішень від ЛІГА:ЗАКОН вже долучились понад 160 тисяч користувачів різних рівнів, а разом із партнерськими проєктами, в яких є інтеграція з рішеннями компанії ЛІГА:ЗАКОН, ця цифра становить близько 360 тисяч різноманітних фахівців, серед яких практично усі органи виконавчої та судової влади.

Завдяки таким IT-продуктам як сервіс перевірки контрагентів CONTRAGENT та SMS-МАЯК, який дозволяє відслідковувати реєстраційні дії щодо нерухомого майна українським юристам вдалося вберегти від рейдерських атак сотні підприємств, а тисячі квадратних метрів житлової та комерційної нерухомості залишити у розпорядженні їхніх законних власників.

Власна розробка компанії ЛІГА:ЗАКОН, що не має аналогів ні в Україні, ні у світі Verdictum PRO - система пошуку та аналізу судових рішень з функціоналом передбачення імовірності перемоги в суді, сприяє юристам у побудові правильної лінії захисту інтересів компаній і громадян у суді.

Для формування та подання звітності до держорганів та адміністрування податків розроблено комплексний онлайн-сервіс REPORT.

Предмет особливої гордості фахівців ЛІГА:ЗАКОН створення комплексної IT-платформи LIGA360 для всієї компанії і для різних ролей спеціалістів компанії, які працюють в єдиному інформполі, що дає набагато більший ефект для користувачів.

Щодня система збирає дані з понад 400 відкритих реєстрів та джерел, обробляє і аналізує 1,7 млн нормативно-правових актів та аналітичних матеріалів, 6,8 млн досьє на компанії і ФОП України, 96 млн судових рішень та понад 20 тисяч медіа, щоб бізнес мав достатньо інформації для прийняття своєчасних бізнес-рішень та упередження ризиків, зокрема, репутаційних.

Фото: пресслужба Liga Group

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-