
Перевірка клінінгових компаній на міцність
Обмеження, пов'язані з коронавірусом, зачепили безліч бізнесів. Сфера послуг, зокрема клінінг, одна з тих, хто мав зазнати значних збитків. Цілком логічно – населенню та бізнесу довелося оптимізувати витрати, і послуги клінінгу для багатьох стали тією надмірністю, від якої довелося або повністю відмовитись, або значно урізати бюджети.
Що відбувається на ринку клінінгових послуг
Згідно з економічним звітом Joober за перше півріччя 2021 року, попит на послуги клінінгу демонструє стійке зростання протягом усієї пандемії, середній чек виріс на 14%, а замовлень більше, ніж компанії можуть виконати. Але це b2c, у b2b ситуація не оптимістична.
Перехід на віддалений режим роботи та скорочення кількості співробітників в офісі для деяких компаній спрацювало лише у плюс. Скорочення витрат, поліпшення комунікації та продуктивності демонстрували багато, хоч і не всі.
Обслуговуючим комерційний сектор компаніям: фасиліті, клінінговим компаніям, та іншим на користь це не пішло, обсяг у секторі промислового клінінгу скоротився на 20%, на додаток до значного підвищення мінімальної зарплати з початку 2020 року та податків відповідно.
Перевірка підрядників на міцність
Чистота у приміщенні – це обов'язковий мінімум, а рівень консультації, оперативність реакції та інші атрибути клієнтоорієнтованості – це те, що через кращу компанію обирають собі виконавців.
Під час перших 2-х локдаунів було різке скорочення території, що обслуговується. На додаток - складнощі з транспортом, особливо у Києві, отриманням дозволів на проїзд. Якщо кратно – підвищення витрат та зниження прибутку.
Зараз же 3 хвиля, і черговий виклик обов'язкова вакцинація. Звучить дивно, адже для компенсації втрат багато клінінгових компаній почали надавати послуги дезінфекції, при цьому не вакцинувавши персонал. У ситуації, що надає послуги з підтримки чистоти та дезінфекції, не бути прикладом неприпустимо.
Однією з компаній, яка демонструвала максимальну орієнтованість клієнтів у цей час була клінінгова компанія c-house.com.ua. Труднощі зміцнили міцні стосунки з клієнтами, насамперед завдяки швидкій реакції та взаєморозумінню: від відстрочення платежів аж до 90 днів, до перегляду графіків обслуговування та відповідно скорочення бюджетів.
Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.
Підпишіться на нашу безкоштовну розсилку: skorik@ukrinform.com.