Громадяни  звертаються на урядову «гарячу лінію» за сприянням у подоланні наслідків надзвичайних ситуацій

Громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію» за сприянням у подоланні наслідків надзвичайних ситуацій

Укрінформ

Спекотне літо 2021 року відзначено природними аномаліями: лісові пожежі, зливи та грози, які призвели до повеней з людськими жертвами. Липневі повені у Німеччині назвали найбільшою природною катастрофою з людськими жертвами за десятки років. 

Наприкінці липня українські рятувальники долучилися до гасіння осередків лісових пожеж у Туреччині та Греції. 

За словами Міністра закордонних справ України Дмитра Кулеби, засоби масової інформації Туреччини та Греції захоплено розповідають про героїчну допомогу українських пожежників і пілотів у гасінні пожеж. Очільник МЗС акцентував увагу на тому, що є всі підстави пишатися Україною щодня, але цими днями – особливо.  

Україну також не оминули надзвичайні ситуації природного характеру. Як повідомили Укрінформу в Урядовому контактному центрі, занепокоєні мешканці різних областей України зверталися по допомогу на урядову  «гарячу лінію».

Найбільше таких звернень надійшло у червні та липні цього року, коли внаслідок негоди із сильним вітром і рясними опадами відбулося підтоплення великої кількості житлових будинків та сталися численні обриви дротів на високовольтних повітряних лініях електропередачі.

 Найчастіше у цей час по допомогу зверталися жителі Донецької та Дніпропетровської областей. Постраждалі від негоди громадяни просили сприяти у ліквідації наслідків підтоплення житлових будинків та терміновому проведенні ремонтних робіт пошкоджених повітряних ліній електропередачі. 

Звернення невідкладно передавалися працівниками Центру для відповідного реагування до органів виконавчої влади: Державній службі України з надзвичайних ситуацій – у випадках підтоплення будинків, та відповідних облдержадміністрацій – для реагування з боку аварійних служб місцевих обленерго. 

Як свідчить аналіз результатів розгляду звернень, у тому числі із застосуванням зворотного зв’язку із заявниками, більшість громадян отримали необхідну допомогу упродовж кількох годин після реєстрації звернень на урядовій «гарячій лінії», чимало з них висловили подяки  Центру за надану допомогу. 

Так, заявниця з Волноваського району Донецької області повідомила на урядову «гарячу лінію», що вночі з 16 на 17 червня під час негоди впала гілка дерева, яка обірвала електричний провід та вирвала електричні лічильники у помешканні. Обірваний електричний провід лежить на сходовій клітині та на прибудинковій території, ймовірно під напругою, що створює небезпеку для мешканців. Станом на 20 червня ситуація залишається вкрай небезпечною. Волноваську РЕМ АТ «ДТЕК Донецькі Електромережі» повідомлено про ситуацію. 

У Донецькій облдержадміністрації поінформували, що спеціалістами Волноваського РЕМ АТ «ДТЕК Донецькі Електромережі» 21 червня було  усунуто небезпечну ситуацію можливого враження електричним струмом внаслідок обриву електричного проводу. Послуга електропостачання відновлена та здійснюється за робочою схемою. 

Мешканка  м. Дніпро 2 червня повідомила, через часті дощі у будинку, де вона проживає, на підлозі накопичується  вода заввишки  10-15 см. Жінка, починаючи з  31 травня 2021 року, протягом двох днів зверталась до ДСНС м. Дніпро для відкачування води, але там, посилаючись на те, що канави переповнені, ріка Гнилокіш вийшла з берегів, пояснили, що воду неможливо відкачати. Жінка дуже занепокоєна, оскільки з нею проживають троє неповнолітніх дітей. Вона просила надати термінову допомогу. 

У Дніпровській міській раді 7 червня надали відповідь, що інформацію передано КП «Гідроспоруди» для вжиття заходів.

Під час зворотного зв’язку фахівець урядової «гарячої лінії» дізнався у заявниці, що відразу після реєстрації звернення на урядовій «гарячій лінії»  працівниками ДСНС було надано допомогу з ліквідації затоплення її прибудинкової території та будинку. 

За повідомленням жителя м. Білозерське Донецької області, який зателефонував на урядову «гарячу лінію» 22 липня, цього дня,  вранці, дерево впало на електричний провід, в результаті чого він опинився на землі, під напругою. Це є смертельно небезпечним для життя людей. Для вирішення питання він звертався до аварійної служби Добропільського РЕМ, де прийняли заявку, проте питання станом на 13:45 год. 22.07.2021 року вирішено не було.

У відповіді виконавчого комітету Білозірської міської ради зазначається, що за наслідками негоди, яка панувала на території Покровського району, були знеструмлені населені пункти. Всі пошкоджені лінії електропередач будуть відновлені ремонтними службами РЕМ в порядку черговості в найближчі терміни. Лінія електропередачі за адресою заявника знеструмлена для проведення відновлювальних робіт. 

Фахівець урядової «гарячої лінії» телефонував заявнику, щоб переконатися у позитивному вирішенні питання. Заявник повідомив, що після звернення на урядову «гарячу лінію», через 30 хвилин були проведені ремонтні роботи на лінії електромережі та відновлено послугу електропостачання. 

Схоже звернення 23 липня надійшло від мешканки Любашівського району Одеської області. Заявниця повідомила, що напередодні, під час буревію електричні дроти відірвались від ЛЕП опори. За її словами один із обірваних дротів перебуває під напругою, існує загроза ураження електричним струмом. На вулиці проживають неповнолітні діти, ділянку огороджено лише з однієї безпечної сторони. Жінка  неодноразово зверталась до ПАТ «Одесаобленерго», до Любашівських та Подільських РЕМ, де повідомляли, щоб очікували на допомогу Заявниця просила сприяння щодо усунення загрози ураження електричним струмом.

У відповіді AT «ДТЕК Одеські Електромережі» повідомляється, що 20 липня в Одесі та Одеській області, у тому числі в Любашівському районі, відбулися численні аварійні відключення. Після проведення ремонтно-відновлювальних робіт електропостачання за адресою заявниці було відновлено 23 липня о 22:33 год. Під час зворотного зв’язку фахівцем урядової «гарячої лінії» було встановлено, що після звернення на урядову «гарячу лінію» через 20 хвилин прибули електрики, які провели ремонтні роботи на лінії електромережі та відновили послугу електропостачання. Заявниця зареєструвала подяку працівникам Урядового контактного центру за оперативну допомогу у вирішенні питання.

ДОВІДКОВО: Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 цілодобово та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

Особи з порушенням слуху можуть звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 за допомогою відеодзвінків за webcall (https://video.ukc.gov.ua/webrtc/index.html);

Працюють:

Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку) —

+38 (044) 284-19-15;

«Гаряча лінія» для кандидатів на посади фахівців нової державної служби — (044) 284-19-64;

«Гаряча лінія» для підприємців — 1648;

«Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата дзвінків з тимчасово окупованих територій за тарифами відповідного оператора зв’язку) — 0 800 504 425;

«Гаряча лінія» Державної митної служби України — 1548;

«Гаряча лінія» для консультації людей з інвалідністю — 1539.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-