SMART KIDS: як бізнесу перетворити батьків-мілленіалов в лояльних клієнтів?

SMART KIDS: як бізнесу перетворити батьків-мілленіалов в лояльних клієнтів?

Укрінформ

Міжнародна компанія «Бізнес-Конструктор» організовує перший в Україні Всеукраїнський саміт постачальників товарів і послуг для дітей, щоб обговорити питання, яке хвилює сьогодні кожного: «Як будувати і систематизувати бізнес в baby індустрії для ефективної взаємодії з батьками-мілленіаламі?».

У 2012 році The Boston Consulting Group провела дослідження під назвою 'The Millennial Consumer'. У ньому взяли участь чотири тисячі представників покоління Y від 16 до 34 років. За результатами дослідження, головна риса «Мами-мілленіала»: дитина для них — це драйвер особистісного розвитку і для нього їм нічого не шкода. Ця аудиторія може з легкістю витратити гроші з коефіцієнтом Х2 на себе і своє чадо, але довіряти вони будуть тільки авторитетним блогерам або мамам-знаменитостям.

Покоління мілленіалов дуже добре розуміє цінність індивідуального підходу в вихованні та розвитку дитини. Тому вони вибирають кращі іграшки, центри для творчості і навчання. Яким повинен бути бренд, щоб батьки-мілленіали звернули на нього увагу? Як бізнесу вибудовувати бізнес-процеси, щоб створювати послуги для таких дітей?

«З 2018 року "Бізнес-Конструктор" взяв вектор на створення найкорисніших галузевих самітів в Україні. Наші саміти — це концентрат знань, досвіду, яким діляться кращі гравці в своїй галузі. На наш погляд SmartKids, це "must have" для відвідування кожному власнику компанії. Якщо говорити про концепцію Всеукраїнського саміту постачальників товарів і послуг для дітей, то наша мета — вивести формулу системного бізнесу в baby індустрії. Бізнес, який працює з найскладнішою і прогресивної цільовою аудиторією в світі, повинен також гнучко змінюватися і мислити категоріями, які близькі для сучасних батьків, а особливо та їх дітей. Я — представник покоління мілленіалів. І я прекрасно розумію, якою має бути baby індустрія, щоб я в майбутньому захотів придбати ті чи інші товари для своєї дитини. Таким чином ми побудували всю програму саміту — інсайти і кейси від українських успішних представників бізнесу, які протестовані на особистому досвіді», — прокоментував операційний директор компанії «Бізнес-Конструктор» Михайло Зімін.

Спікерська програма саміту наповнена виступами директора з розвитку мережі «Будинок іграшок» Тетяни Лахтадир, засновника мережі дитячих установ «Тотоша» Тетяни Сорокіної, засновника і головний виконавчий директор міжнародної компанії «Бізнес-Конструктор» Кирила Куницького, засновника мережі дитячих установ «Emily Club» Галини Шостак і ще кілька секретних спікерів, яких команда обіцяє розкрити до 22 травня.

Нагадаємо, що «Бізнес-Конструктор» — це міжнародна компанія унікального навчально-консалтингового проекту для власників малого та середнього бізнесу. Засновник компанії Кирило Куницький розробив комплексну методологію по систематизації бізнесу і навчив по ній вже більше 13 000 підприємців з різних країн.

Інфопартнер PRnews.io.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-