Урядовим контактним центром проведено сім прогнозних досліджень упродовж 2018 року

Урядовим контактним центром проведено сім прогнозних досліджень упродовж 2018 року

Укрінформ
Державна установа «Урядовий контактний центр» провела впродовж минулого року сім прогнозних досліджень з окремих аспектів державної політики.

Про це Укрінформу повідомили в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр).

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 р. № 21 Центром систематично проводяться прогнозні дослідження з окремих аспектів державної політики з метою пошуку ефективних шляхів попередження та розв’язання суспільно значущих проблем. Тематика досліджень формується на підставі аналізу звернень на урядову «гарячу лінію» 1545 та за запитами органів виконавчої влади. Плани їх проведення попередньо погоджуються з Секретаріатом Кабінету Міністрів України.

Результатом проведених досліджень стає комплексний аналіз проблем у кожній конкретній сфері, визначення актуальності окремих питань для різних груп населення (за статтю, віком, регіоном проживання, типом населеного пункту, соціальним станом тощо), що дає змогу робити висновки та рекомендації з конкретної проблематики.

Згідно із спільним рішенням, прийнятим на всеукраїнській нараді-семінарі «Стан і перспективи розвитку Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади», що проходила у м. Запоріжжя 17 серпня 2018 року, до опитування респондентів долучилися контактні центри областей (КЦО): Дніпропетровської,  Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Київської, Луганської, Львівської, Полтавської, Сумської, Херсонської, Хмельницької. У рамках пілотного проекту Запорізький контактний центр допомагає у проведенні опитувань з 2017 року.

Серед досліджень: «Окремі аспекти організації шкільного процесу», «Ефективність заходів Уряду, спрямованих на стимулювання населення до заощадження, ефективного використання енергетичних ресурсів та енергозбереження», «Обізнаність громадян України щодо інновацій в системі пенсійного забезпечення», «Дослідження громадської думки щодо нововведень у сфері охорони здоров’я, зокрема інституту сімейного лікаря».

Про активність громадян з тематики опитувань у 2018 році свідчить діаграма:

Узагальнені висновки результатів прогнозних досліджень свідчать, що українське суспільство характеризується недостатнім рівнем поінформованості щодо урядових програм та ініціатив, проведення реформування в різних сферах.

Органам виконавчої влади рекомендовано підсилити їх інформаційний супровід у більш адресному ключі. Водночас, про реальну ефективність запроваджуваних Урядом ініціатив свідчить той факт, що категорія респондентів, які демонструють достатню інформаційну компетентність, схильна давати помітно кращу оцінку результатам впровадження цих ініціатив порівняно з менш інформованими громадянами.

За період з 22 по 28 лютого на урядовій «гарячій лінії» зареєстровано 25 тисяч 459 звернень, з них телефоном – 23 838,  через Інтернет – 1 621.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

Особи з порушенням слуху можуть звернутися на урядову «гарячу лінію» за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем: Урядова гаряча лінія 1545-1; Урядова гаряча лінія 1545-2; Урядова гаряча лінія 1545-3.

Працює «гаряча лінія» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ: (044) 284-19-64.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-