Експлуатація транспортних засобів у несправному стані обурює пасажирів

Експлуатація транспортних засобів у несправному стані обурює пасажирів

Укрінформ
Перевізники, які експлуатують несправні транспортні засоби, викликають у громадян обурення й бажання звернутися на урядову «гарячу лінію».

Як відомо, в результаті дорожньо-транспортних пригод у світі щодня гине понад три тисячі осіб і близько 100 тисяч отримують серйозні травми. На жаль, більша частина загиблих і постраждалих – молоді люди. Тож Всесвітній день пам'яті жертв дорожньо-транспортних пригод, який щорічно відзначається у третю неділю листопада – це ще одне нагадування урядам держав та відповідальним організаціям про необхідність забезпечити безпеку дорожнього руху для всіх громадян.

Водночас, з метою попередження ДТП у нашій країні Кабінетом Міністрів було створено спеціальну Координаційну раду з питань безпеки руху, розроблені та затверджені нові норми будівництва доріг.

Зокрема, нові державні будівельні норми (ДБН), що вступили в дію з 1 вересня 2018 року, містять норму щодо обов’язкового проектування на зупинках захисних огороджувальних стовпчиків від наїзду громадського транспорту. За інформацією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, ця норма стосується нового будівництва і проведення реконструкції. Згідно з ДБН, на під’їздах до зупинок маршрутного транспорту мають встановлюватися огорожі перильного типу. В оновлених ДБН передбачається можливість використання при проектуванні доріг люмінесцентної та шумової розмітки, що може стати дієвим засобом підвищення безпеки руху на наших дорогах.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку року на урядову «гарячу лінію» надійшло майже 700 звернень, які стосувалися безпеки перевезень пасажирським автомобільним транспортом, що на третину більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Ці звернення було надіслано на розгляд Державній службі України з безпеки на транспорті.

Громадяни зверталися стосовно якості перевезень у міжміському та міському транспорті (переважно жителі м. Київ, Київської, Донецької, Дніпропетровської, Львівської та Сумської областей), зокрема порушували питання щодо:

експлуатації перевізниками (водіями) автобусів і маршруток, які заходяться у незадовільному/несправному технічному стані;

порушення водіями транспортних засобів правил дорожнього руху (проїзд перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, недотримання безпечної дистанції між транспортними засобами); 

перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів;

примушення водіїв автобусів перевізниками працювати понаднормово, що становить загрозу для пасажирів;

неадекватності дій водіїв (хамство, порушення техніки безпеки під час посадки/висадки пасажирів, розмови по мобільному телефону під час руху, розрахунок за проїзд під час руху) та інші фактори, що створюють небезпеку для пасажирів.

Ось кілька прикладів звернень громадян на урядову «гарячу лінію».

Львів’янка повідомила, що сідаючи у маршрутку на зупинці «Кінотеатр ім. Довженка», відчула запах горілої резини і побачила легкий дим у салоні. Жінка просила сприяння у наданні пояснення, на якій підставі на маршрут виїжджають машини в аварійному стані, та хто проводить огляд транспорту перед виїздом?

В Управлінні Укртрансбезпеки у Львівській області повідомили, що перевіркою встановлено факт порушення водієм статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: неналежний стан автобуса, про що складено відповідний акт. За результатами розгляду акта до підприємства-перевізника застосовано адміністративно-господарчий штраф.

Заявниця з м. Борислав Львівської області була обурена тим, що не вийшов у рейс автобус сполученням «Трускавець – Тернопіль», час відправлення якого з Трускавця о 05:00 годині, про що не було оголошено ніякої попередньої інформації. Жінка повідомила, що перебуває на вокзалі з малолітньою дитиною та речами, а наступного автобуса треба чекати щонайменше 2 години. Заявниця просила вжити заходів щодо забезпечення дотримання затвердженого графіка руху автобуса сполученням «Трускавець – Тернопіль» та надати роз'яснення стосовно відсутності автобуса у передбачений графіком час.

В Управлінні Укртрансбезпеки у Тернопільській області поінформували, що під час проведення рейдової перевірки в м. Тернопіль був перевірений транспортний засіб, про який йшлося у зазначеному зверненні. За результатами виявлено порушення законодавства про автомобільний транспорт. Перевізника буде притягнуто до відповідальності, а з водієм проведено профілактичну бесіду та попереджено про неприпустимість порушення законодавства.

За період з 7 грудня по 13 грудня 2018 року на урядовій «гарячій лінії» зареєстровано 29 тисяч 511 звернень, з них по телефону – 27935, через Інтернет – 1576.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 15-45 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

Особи з порушенням слуху можуть звернутися на урядову «гарячу лінію» за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем: Урядова гаряча лінія 1545-1; Урядова гаряча лінія 1545-2; Урядова гаряча лінія 1545-3.

 Працює «гаряча лінія» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ: (044) 284-19-64.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-