З початку року на урядову «гарячу лінію» надійшло близько 1700 звернень, що стосувалися компетенції Укрзалізниці

З початку року на урядову «гарячу лінію» надійшло близько 1700 звернень, що стосувалися компетенції Укрзалізниці

Укрінформ
Аналіз звернень свідчить, що найчастіше заявники зверталися з питань міжміського транспортного обслуговування – понад 500 звернень.

Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» – національний перевізник вантажів та пасажирів. Метою діяльності товариства є задоволення потреб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях, забезпечення ефективного функціонування та розвитку залізничного транспорту тощо. Укрзалізниця забезпечує майже 50% пасажирських перевезень і 82% – вантажних, що здійснюються усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.

Від стану залізничної галузі залежить розвиток економіки та майбутнє України. Натомість, незадовільний стан інфраструктури, у тому числі застарілість парку пасажирських вагонів, є суттєвою проблемою, оскільки вона вимагає постійного контролю і підтримки, тобто довгострокових капітальних вкладень, інвестицій.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку 2018 року на урядову «гарячу лінію» надійшло майже 1700 звернень, що стосувалися компетенції ПАТ «Укрзалізниця».

У порівнянні з минулим роком, звернень зареєстровано майже у 1,5 рази більше. І серед численних питань, які порушували заявники, більшість стосується проблеми обслуговування пасажирів на залізничному транспорті. Аналіз звернень свідчить, що найчастіше заявники зверталися з питань міжміського транспортного обслуговування (понад 500 звернень), зокрема щодо:

– відновлення руху дизельних та електропоїздів, а також зупинок потягів на залізничних станціях, переважно в Київській, Донецькій, Львівській, Харківській областях;

– зміни або відновлення графіку перевезень залізничного транспорту, переважно в Київській, Львівській, Харківській та Одеській областях;

– якості перевезень, у т. ч. скаржилися на недостатню кількість плацкартних вагонів, запізнення електропоїздів, неналежне опалення у зимній та кондиціювання вагонів у літній періоди, наголошували на необхідності покращення санітарного-культурного стану електро- та дизель-поїздів (якості прибирання вагонів, ремонту санітарних вузлів) тощо.

Ось декілька прикладів звернень.

Пенсіонерка з Баранівського району Житомирської області звернулася 3 червня ц. р. на урядову «гарячу лінію» з проханням сприяти у вирішенні питання щодо встановлення зупинки на станції Радулино поїзду №45/46 сполученням Ужгород–Лисичанськ. ПАТ «Укрзалізниця» оперативно відреагувало на звернення, і вже 8 червня 2018 р. зупинку зазначеного поїзда було встановлено в обидва напрямки, що підтверджено зворотним зв’язком із заявницею.

Пенсіонерка, жителька Дубровицького району Рівненської області, 19 травня ц. р. поскаржилася з приводу припинення руху приміського поїзда №6336/6327 сполученням Удрицьк–Сарни–Здолбунів. Заявниця зазначила, що вказаний поїзд є одним із основних транспортних засобів, завдяки якому відбувається сполучення північних районів країни з Рівненською областю. В Укрзалізниці поінформували, що незважаючи на умови, які склалися у частині фінансування приміських пасажирських перевезень, ПАТ «Укрзалізниця» разом з регіональною філією «Львівська залізниця» вживає всіх можливих організаційно-технічних заходів для надання якісних послуг при перевезенні. Враховуючи скарги та побажання пасажирів, з 19.05.2018 р. курсування вищезазначеного приміського поїзду відновлено. Тож заявниця висловила подяку працівникам урядової «гарячої лінії» за сприяння у позитивно вирішеному питанні.

Жителька Іванівського району Одеської області поскаржилася, що на залізничній станції Буялик систематично зупиняються вантажні поїзди, які перебувають на станції від 30 хвилин до 1,5 години, в результаті чого мешканці селища не мають можливості перейти через залізничний переїзд та змушені обходити поїзди, що створює ряд незручностей та займає багато часу. Заявниця просила припинити зупинку вантажних потягів на такий тривалий час. У регіональній філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» повідомили, що у зв’язку з наявністю місцевого вантажу на адресу портів Одеського регіону, що останнім часом складає понад 8 000 вагонів щодоби, виникла необхідність тимчасових зупинок поїздів на підходах до сортувальних та припортових станцій. Укрзалізницею на даний час вжиті заходи щодо здійснення технологічних розривів у вантажних поїздах під час надходження їх на станцію Буялик, що підтверджено зворотним зв’язком із заявницею.

Заявник з м. Київ звернувся 21 травня ц. р. та повідомив, що напередодні їхав у вагоні №Р9М 50906 електрички за маршрутом «Київ – Ніжин», в якому не відчиняються вікна, а також не відкриваються автоматично двері, їх необхідно відкривати власноруч. Він також зазначив, що в електричці за маршрутом «Ніжин – Київ», у вагоні №Р9М 53504, який було переобладнано під регіональний, лише 50 місць. Причому на сидіннях відсутні ручки, а самі сидіння забруднені жиром. Заявник просив покращити якість перевезення пасажирів в електричках за вказаними маршрутами. Звернення було розглянуто керівництвом регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та повідомлено, що 23.05.2018 р. проведено планове технічне обслуговування електропоїзда ЕР-9М №559, у вказаному вагоні приділено увагу роботі автоматичних дверей та роботі кватирок віконних блоків. У результаті, проведено повний регламент робіт, у тому числі замінено несправні елементи кватирок і відновлено роботу автоматичних дверей. Електропоїзд ЕР-9М №535 відсторонено від обслуговування регіональних по причині неналежного санітарного стану вагонів, направлено в основне депо, натомість видано в подальшу експлуатацію електропоїзд ЕПЛ9Т №006.

Небайдуже ставлення громадян – запорука покращення якості обслуговування пасажирів залізничного транспорту.

За період з 29 червня по 5 липня 2018 року на урядовій «гарячій лінії» зареєстровано 21 тисячу 309 звернень, з них 990 звернень зареєстровано через Інтернет.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

Особи з порушенням слуху можуть звернутися на урядову «гарячу лінію» за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем:

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

Працює «гаряча лінія» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ: (044)284-19-64.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-