Українські реалії змусили міжнародну страхову компанію “Classic Life Insurance” змінити напрям діяльності на вітчизняному ринку - 01.03.2018 14:23 — Новини Укрінформ
Українські реалії змусили міжнародну страхову компанію “Classic Life Insurance” змінити напрям діяльності на вітчизняному ринку

Українські реалії змусили міжнародну страхову компанію “Classic Life Insurance” змінити напрям діяльності на вітчизняному ринку

2374
Ukrinform

Сьогодні в Києві відбувся захід, присвячений завершенню страхової діяльності компанії “Classic Life Insurance” в Україні. В заході взяли участь акціонер компанії Містер Нікос та директор компанії Олександр Прокоф’єв.

“Серйозний гравець страхового ринку, компанія, яка працює на теренах Європи з 1827 року йде з України. В Україні історія компанії “Classic Life Insurance” розпочалася з холдингу зі світовим ім’ям – PPF Group, який наразі входить в групу компаній Generali. У 2012 році компанія “Classic Life Insurance” відокремилась від холдингу й стала незалежною транснаціональною компанією, інвесторами якої виступили громадяни Європейського союзу ”, - розповів пан Нікос.

Компанія успішно пропрацювала на ринку протягом 10 років. Лише протягом останніх п’яти років в цю компанію було інвестовано 4 мільйони євро, тобто майже 150 мільйонів гривень.

Всю історію існування компанії в Україні, її керівництво чітко слідувало усім вимогам українського законодавства та системно комунікували з регуляторними органами. Але з 8 березня 2018 року ліцензію компанії буде зупинено.

“Наразі іноземний інвестор не розуміє, як працювати в Україні в умовах тієї реальності, яка склалася тут сьогодні. На жаль, багато моментів викликають занепокоєння. Особливо – ситуація зі страховими брокерами та незалежними агентами, які отримують від страхових компаній серйозну комісію, але не несуть жодної відповідальності за неправдиву інформацію при продажі страхових полісів. Досить часто діяльність таких осіб є протизаконною, але механізм притягнення їх до реальної відповідальності – відсутній. Це викликає серйозні занепокоєння й несе значні загрози для подальшого розвитку сфери страхування в Україні”, - заявив пан Нікос. Олександр Прокоф’єв, у свою чергу, заявив, що цей момент не повинен викликати жодного занепокоєння у клієнтів компанії.

“Ми виконували свої обов’язки перед клієнтами у повній мірі й наразі продовжуємо це робити. Хочу всіх заспокоїти: табличка з написом “зачинено” на наших дверях не з’явиться. Ми соціально відповідальний бізнес, який продовжує дбати про свого клієнта. Наразі ми готуємося передати наш портфель одному з наймасштабніших та найвідповідальніших гравців ринку у сфері страхування. Розглядаємо страхову компанію “Forte Life”. Активи цієї компанії наразі складають 119 мільйонів гривень. Компанія працює на вітчизняному ринку понад 13 років. На даний момент у “Forte Life” майже 14 тисяч клієнтів”, - зазначив пан Олександр.

Нагадаємо, що компанія “Classic Life Insurance” входила у ТОП-8 страхових компаній України протягом останніх двох років та успішно співпрацювала з такими гравцями української економіки, як Coca-Cola, Adidas, P&G, Philip Morris, British American Tobacco. Локальний менеджмент компанії продовжує відслідковувати тенденції України й, можливо, буде відкривати для себе нові можливості співпраці з Україною, зокрема в сфері пенсійного забезпечення.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>