Як вибрати ідеальний офіс - 26.02.2018 13:21 — Новини Укрінформ
Як вибрати ідеальний офіс

Як вибрати ідеальний офіс

771
Ukrinform

Ідеальний офіс — це не тільки максимально комфортне для всіх співробітників робочий простір. Адже у будь-якої компанії є клієнти, партнери по бізнесу, для яких на передній план виходить зручність розташування та інші переваги. Однак в обох випадках все зводиться до комфорту. Оптимізувати всі побажання під свій бюджет — завдання не з легких, але під силу кожному.

З чого почати

Давайте, виходити з ситуації, коли фінанси не дозволяють побудувати власний будинок або придбати затишне приміщення в уже готовому бізнес-центрі. Ми розглянемо задачу, в якій необхідно буде знайти і підібрати оптимальний простір офісного приміщення в оренду. Основними факторами, що впливають на майбутній вибір, є:

  • бюджет;
  • штат співробітників;
  • модель бізнесу.

З першими двома розібратися просто, а під моделлю бізнесу слід розуміти, чи будуть в ваш офіс приходити клієнти і чи плануються зустрічі з бізнес-партнерами. Якщо ні перше, ні друге не передбачено, то ви щасливчик і бюджет проекту можна непогано скоротити. В іншому випадку, за необхідності в представницькому бізнес-центрі в центрі міста, варто звернути увагу на пропозицію від компанії Київпроект. Будівля розташована в центрі Києва (2 хвилини від ст. м. «Театральна» та стільки ж від ст. м. «Золоті ворота»), і має в своєму розпорядженні великі площі. Також в наявності чудова інфраструктура.

Висновки і оформлення плану

Після того, як бюджет сформований, число співробітників, і спосіб ведення бізнесу визначено, пора переходити до складання чіткого плану з пошуку необхідного офісу.

Вибір місця розташування робимо виходячи з потреб бізнесу і необхідності візитів клієнтів або партнерів по справі. Часто ваш робочий простір необхідно розташовувати поблизу складських приміщень. Найімовірніше, орендувати офіс тоді буде дешевше, адже велика частина складів розташована явно не в центральній частині міста. Але як і раніше, актуальні під'їзні шляхи та комунікації.

Для клієнтів і бізнес-партнерів важлива наявність транспортних розв'язок, інфраструктури поблизу, а також зупинок транспорту, паркування та іншого. В результаті план пошуку буде виглядати так:

  1. Розташування офісу (центр або будь-який район міста, транспорт, кафе, магазини).
  2. Планування (відкритий простір або кабінети, ресепшн, переговорна кімната і т. д).
  3. Інфраструктура (паркінг, ліфт, пропускна система, комунікації).
  4. Умови орендної угоди (терміни, власник та ін.).

Резюме

Тільки після ретельного опрацювання всіх без винятку пунктів є сенс переходити до безпосереднього пошуку. За фактом, пропозицій під ваші чіткі вимоги буде не так і багато. Зате вони будуть повністю їм відповідати. А це і є перший крок до успішного бізнесу.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>