Повноцінний рух реконструйованим Київським мостом у Вінниці поновлять у листопаді

Повноцінний рух реконструйованим Київським мостом у Вінниці поновлять у листопаді

Укрінформ
У Вінниці триває масштабна реконструкція мосту через Південний Буг по вулиці Чорновола. Повноцінний проїзд усього транспорту тут поновлять у листопаді.
Про це повідомляє департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради.
«Це серйозна та масштабна робота. Люди здебільшого не бачать, що всі основні роботи ведуться під мостом. А тут дуже великий обсяг робіт, які необхідно проводити. Ми бачимо, в якому стані знаходяться зняті балки, адже цей міст взагалі з 60-х років не ремонтувався. Для всього транспорту міст відкриють в другій половині жовтня – на початку листопада, в залежності від погодних умов. Всі роботи будуть проводитись внизу. Зрозуміло, що з настанням зимового періоду не можна буде проводити бетонування, тому з весни розпочнемо працювати далі», - повідомив Вінницький міський голова Сергій Моргунов.
Масштаб ремонтних робіт здійснюється чималий: здійснюється підсилення залізобетонних арок, колон, ригелів, стійок, заміна найбільш пошкоджених балок проїжджої частини, проведення антикорозійних робіт, відновлення дорожнього полотна та сходів на підходах до мосту. На об’єкті працює понад 70 робітників, але переважна більшість робіт зараз здійснюється під мостом. 
Наразі в першому прольоті мостової споруди виконано підсилення 4-х арок з армуванням та бетонуванням. Такі ж роботи здійснено на чотирьох надарочних стійках. Також виконано підсилення крайнього ригеля, здійснено «лікування» 6-ти консолей ригелів, завершено заміну двох крайніх рядів мостових балок в кількості 52 штук.
«Бетонування відбувається з додаванням швейцарських домішок, які дають бетону швидше застигати. Ці матеріали мають європейську сертифікацію та використовуються за кордоном. В Україні ця технологія застосовується вперше. Мало того, разом з лабораторією нашого технічного університету ми проводимо постійні лабораторні дослідження цих сумішей, і далі вони використовуються на об’єкті», - розповів Сергій Моргунов.  
Загалом проектом передбачено підсилення залізобетонних арок, колон рамних надбудов опор, ригелів, стійок надарочних конструкцій, заміна крайніх найбільш пошкоджених балок проїжджої частини мосту та підсилення існуючих балок, що не замінюються, відновлення пошкоджених бетонних поверхонь існуючих залізобетонних конструкцій (опор, ригелів, балок тощо) матеріалами типу Sika Mono Top-412 NFG та торкретбетоном. Буде також проведено антикоризаційний захист та фарбування підсилених та відремонтованих елементів, відновлення підходів до мосту з влаштуванням перехідних плит, лежнів, дренажів. Після чого буде влаштовано асфальтобетонне покриття проїжджої частини мосту.
Київський міст капітально не ремонтувався, відколи його було збудовано – а це більш як півсторіччя. Цей проект місто реалізовує за підтримки держави на умовах співфінансування з Державним фондом регіонального розвитку: з міського бюджету передбачено 19 млн грн, з державного – майже 38 млн грн. 
Кримінального провадження призначено ряд експертиз, за висновками яких, будуть встановлені обставини події.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-