WebPromoExperts PPC Day розповість про сучасні тенденції в контекстній рекламі
Укрінформ
Присвячена контекстній рекламі онлайн-конференція стартує 14 липня 2016 року в 11 годині ранку. Її організатором виступила академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс, UaMaster, WebPromo, Coral Travel, METRO Cash & Carry поділяться кейсами і особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.
Формат заходу
Учасників конференції чекають:
- 13 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом,
- 9 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з контекстної реклами;
- 1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.
з доповідей слухачі дізнаються:
- як швидко отримати трафік і збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами;
- які можливості контекстна реклама відкриває для бізнесу;
- які існують типові помилки при роботі з контекстною рекламою і шляхи їх вирішення;
- яка специфіка роботи контекстної реклами для B2B;
- як працювати з мобільною рекламою;
- що прибутковіше: контекстна реклама або таргетинг;
- як зробити ефективну контекстну рекламу для ринку нерухомості;
- як стати партнером Google.
Теми доповідей:
- «Можливості контексту для бізнесу. Кейс WebPromoExperts» — Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts;
- «Мобільна реклама. Як бути ближче до клієнта?» — Олексій Бех, менеджер з розвитку агентств в Google;
- «Контекст для дрібного бізнесу. Кейс інтернет-магазину » — Володимир Курій, фахівець з контекстної реклами WebPromo;
- «Яндекс.Директ: нові можливості для роботи з оффлайн-даними» — Дмитро Білоус, менеджер з розвитку агентств, Яндекс.Україна;
- «Інтернет-реклама для великих брендів. Кейс Корал Тревел» — Тетяна Помаранская, інтернет-маркетолог Coral Travel;
- «Контекстна реклама для B2B. Кейс Allbiz» — Олександр Швець, керівник відділу контекстної реклами Allbiz;
- Круглий стіл: «Як збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами?» — Володимир Курій, Сергій Щербаков, Олег Піддубний;
- «Онлайн-реклама як джерело оффлайн-продажів. Кейс METRO CASH&CARRY» — Євген Савчук, керівник відділу інтернет-маркетингу«METRO CASH&CARRY»;
- «Контекст VS таргетинг. Хто прибутковіше — слон чи кит?» — Сергій Щербаков, фахівець з маркетингу;
- «Плюси і мінуси новинок Діректа і AdWords» — Ольга Кріль, керівник регіонального відділу контекстної реклами агентства i-Media;
- «Типові помилки при роботі з контекстною рекламою» — Євген Шевченко, директор UaMaster;
- «Ефективний контекст для ринку нерухомості. Кейси » — Олег Піддубний, РРС фахівець в Soda Digital;
- «Як стати партнером гугла. Google Partners» — Олександр Плетньов, менеджер з маркетингу Google.
Щоб потрапити на конференцію, необхідно попередньо зареєструватися на сайті. В день проведення конференції організатори надішлють лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.
Організатори: «WebPromoExperts», «WebPromo».