Go Global Day розповість про завоювання зовнішніх ринків

Go Global Day розповість про завоювання зовнішніх ринків

704
Ukrinform
Про те, як успішно вийти на світовий рівень, розкажуть на «Go Global Day» українські підприємці, які зуміли реалізувати робочі стратегії завоювання нових ринків. Онлайн-конференція пройде 16 червня і буде доступна безкоштовно по всьому світу.

На конференції з доповідями виступлять керівники успішних компаній — вони розкажуть про стратегії просування на світові ринки на прикладі SeoProfy, SEMrush, Allbiz global, TriggMine, Jeapie, TemplateMonster, Terrasoft і інших.

Формат заходу

Слухачів конференції чекає 13 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом, 11 годин прямого ефіру з керівниками компаній, круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.

Теми доповідей:

  • Як просувати локальний бізнес на світові ринки;
  • Основні інструменти інтернет- просування за рубіж на прикладі конкретних кейсів;
  • Як залучити трафік з усього світу на прикладі Allbiz global;
  • Як вибрати канали просування в умовах обмеженого бюджету від TriggMine;
  • Як невеликої компанії з Миколаєва досягти масштабів транснаціональної корпорації. Кейс TemplateMonster;
  • Як просувати те, з чим багато не знайомі? Кейс Terrasoft;
  • Досвід SEMrush, Jeapie, SeoProfy, WebPromoExpert та інших.

Програма конференції:

  • «Стратегії виходу на інші ринки. 3 кейса». Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts)
  • «Google — експортні можливості для українського бізнесу», Євген Галкін (Менеджер експортного спрямування в Google)
  • «TemplateMonster. Від Миколаєва до транснаціональної корпорації», Давид Браун (CEO TemplateMonster)
  • «Успішний запуск продажів на Amazon.com», Ігор Кустов (Співзасновник SalesHub.pro)
  • «Зрілий ринок vs новий ринок», Олена Смирнова (Digital group head Terrasoft)
  • «Вихід на нові ринки. PPC стратегії», Сергій Михайленко (PPC консультант)
  • «Як TriggMine на західні ринки ходив... », Христина Потоцька (директор з маркетингу TriggMine)
  • «З речами на вихід. Кейс Jeapie», Ігор Яковець (директор з комунікацій інвестиційної компанії Digital Future); «Просування стартапу на зарубіжний ринок», Артем Гідіна (Head of SEO Department в WebPromo)
  • Круглий стіл: «Що потрібно, щоб вийти на зарубіжний ринок?», Олена Смирнова, Вікторія Абед, Ігор Яковець
  • «Чому ми вижили. Кейс Semrush», Олег Щоголєв (CEO semrush.com)
  • «Allbiz — 90 країн. Як з цим бути?», Вікторія Абед (Керівник департаменту маркетингових комунікацій Allbiz)
  • «Кейс з просування софтового сайту під ринок США з відвідуваністю до 8000 відвідувачів в стуки», Віктор Карпенко (Керівник SeoProfy)
  • «Як створити персональний бренд на міжнародному ринку інтернет-маркетингу?», Олександра Тачалова (Digital Marketing Consultant).

Організатори та спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «Digital Bee», «SalesHub».

Як потрапити на конференцію

Для цього необхідно попередньо зареєструватися на сайті конференції. В день проведення конференції організатори надішлють лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Зареєструватися


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-