WebPromoExperts: головне SEO-подія зими пройде 12 лютого
Академія WebPromoExperts організовує одну з головних подій у сфері SEO цього року. Особливістю конференції, яка відбудеться 12 лютого, буде англомовна секція, представлена виступом чотирьох світових SEO-гуру, серед яких найбільш іменитий фахівець галузі — Ренд Фішкін. Це дозволить слухачам конференції дізнатися про всі тренди SEO у вітчизняному та зарубіжному сегменті, розширити коло ділових знайомств та стати членом команди колег-однодумців, учасником товариства професіоналів.
В ході онлайн-конференції спікери розкажуть про:
– свіжі та актуальні тренди пошукової оптимізації;
– особливості SEO-просування для різних видів діяльності та бізнесу в мережі;
– глобальні тенденції;
– небезпеки і підводні камені різних стратегій SEO.
Крім того, лектори представлять власні кейси — 12 історій про досягнення в сфері оптимізації. Акцент на практику та інтерактивне спілкування з аудиторією — фішка всіх заходів академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Серед доповідачів, участь яких заплановано в WebPromoExperts SEO Day:
– «SEO в 2016. Чого чекати?», Антон Воронюк (WebPromoExperts);
– «Як працює SEO (Комплексний Кейс)», Артем Гідін (WebPromo);
– «5 найчастіших питань на форумі для вебмайстрів Google», Андрій Ліпатцев (Google);
– «Мінусинська експедиція», Катерина Гладких (Яндекс);
– «Кейс Prom.ua», Олександр Кулик (PrimeLead);
– «Блог як частина комплексної контент-стратегії», Віктор Карпенко (Seoprofy), Сергій Кокшаров (Devaka.ru);
– «Кейс Алло. Як лідер у ніші має приріст 150 % в рік», Олег Коваленко (Promo.ua);
– Круглий стіл: «Фільтри та санкції пошукових систем», Віталій Алексахін (ProjectBox), Денис Арісмятов (ProfDigital), Сергій Кокшаров (Devaka.ru);
– «Популярні стратегії лінк-білдингу та їх реальна ефективність», Tim Soulo (Ahrefs);
– «Секрети управління трафіком з органічного пошуку», Дмитро Жохов (CyberMarketing);
– «Кейс: «Одного разу в Китаї», просування під ринок Китаю» Тарас Гуща (Seo.ua).
Англомовна секція — просування на західних ринках:
– Rand Fishkin, співзасновник MOZ — сервісу інструментів для інтернет-маркетологів;
– Tim Soulo, фахівець у сфері маркетингу та стратегій компанії Ahrefs.
Реєстрацію для участі в насиченому фішками SEO-заході в Україні вже відкрито. Це прекрасна можливість зберегти лідерство на ринку (або наблизитися до конкурентів-лідерів), поліпшити навички SEO-просування та дізнатися, чим живуть і дихають колеги в Україні та за кордоном.
Організатори: агентство WebPromo.
Партнери конференції: Ahrefs, Templatemonster.com, Promo.ua.