Урядова телефонна

Урядова телефонна "гаряча лінія" допомагає громадянам вирішити проблеми із залізницею

Укрінформ
Порівняно з іншими видами пасажирського транспорту залізниця має низку переваг, основна з яких - безпечність

Порівняно з іншими видами пасажирського транспорту залізниця має низку переваг, основна з яких - безпечність. Значна увага з боку уряду приділяється підвищенню якості пасажирських перевезень залізницею. Державна адміністрація залізничного транспорту інформує, що системою бронювання та продажу квитків на поїзди через мережу Інтернет користуються все більше пасажирів, зростає кількість оформлених електронних квитків через онлайн-систему продажу офіційного сайту "Укрзалізниці". Проте не зменшується кількість побажань та скарг пасажирів на негаразди в цій галузі.

Як повідомили Укрінформу в Управлінні взаємодії із громадськістю Урядового контактного центру (Центр), впродовж минулого року з питань транспортного обслуговування надійшло понад 5 тисяч звернень.

"Заявники порушували питання щодо недоліків у роботі залізничного транспорту, зокрема щодо скасування руху транспорту та його зупинок на станціях, незадовільної якості перевезення. Зросла кількість звернень стосовно тарифів на транспортні послуги, переважно щодо вартості проїзду. Така реакція громадян пов'язана з підвищенням у липні та жовтні вартості залізничних квитків. Також надходили звернення з питань відсутності проїзних квитків, що пов'язано із введенням нового графіка руху потягів на 2013-2014 роки. Турбувало заявників і питання повернення коштів за квитки", - поінформували у Центрі.

Так, на урядову телефонну "гарячу лінію" звернулася жителька Херсона з питання повернення коштів за квиток, який придбала на потяг за напрямком "Херсон - Київ". Заявниця його здала та отримала акт про повернення проїзного документа, але кошти так і не отримала. "Укрзалізницею" поінформовано про перерахування коштів за невикористаний проїзний документ на банківську платіжну картку. Кошти отримано, що підтверджено зворотним зв'язком.

Заявниця з м.Тячів Закарпатської області звернулася стосовно відсутності квитків на потяги до Києва. Жінка просила посприяти в якнайшвидшому наданні квитка на будь-який електропотяг до Києва з Тячева, оскільки в столиці в онкологічному відділенні знаходиться на лікуванні її дочка. Державна адміністрація залізничного транспорту України за дорученням Мінінфраструктури повідомила, що заявниці була надана допомога у придбанні проїзних документів з боку працівників Львівської залізниці, що підтверджено зворотним зв'язком.

Житель Києва звернувся до залізничної каси, аби купити два квитки на потяг сполученням "Київ - Львів", який прибуває не пізніше 8.00. Заявнику у придбанні квитків було відмовлено через їх відсутність, водночас чоловік вже мав квитки на автобус для виїзду о 8.30 зі Львова за кордон. "Укрзалізниця" повідомила, що заявником придбано проїзні документи. Цей факт підтверджено зворотним зв'язком.

Заявниця із Чернігова звернулася щодо відсутності в касах "Укрзалізниці" квитків на нижні місця на потяги сполученням "Сімферополь - Київ" та "Севастополь - Київ". За її словами, вона має дитину-інваліда, яка не має змоги здійснювати переїзд на верхньому місці. Республіканським комітетом АР Крим з транспорту та зв'язку разом із дирекцією залізничних перевезень було розглянуто дане питання та повідомлено, що заявниці було запропоновано доїхати до Києва трьома потягами, в яких на той час були наявні квитки на нижні полиці. Питання вирішено позитивно, заявницю та її дитину забезпечено квитками на нижні місця, що підтверджено зворотним зв'язком.

Загалом за період з 10 по 17 січня на урядову телефонну "гарячу лінію" та через Інтернет звернулися 13 тисяч 690 заявників.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-