Урядовий контактний центр: громадяни сигналізують про наслідки несприятливих погодних умов

Урядовий контактний центр: громадяни сигналізують про наслідки несприятливих погодних умов

Укрінформ
При ускладнених погодних умовах органи виконавчої влади мають заздалегідь організувати роботу з попередження населення щодо можливих загроз

При ускладнених погодних умовах центральні та місцеві органи виконавчої влади мають заздалегідь організувати роботу з попередження населення щодо можливих загроз. Адже через несприятливі погодні умови збільшується вірогідність аварій на теплотрасах, системах водопостачання та водовідведення, електромережах, особливо у сільській місцевості.

Відтак, за завданням уряду, всі комунальні служби та ДСНС переведені у цілодобовий посилений режим роботи. З початку опалювального сезону вже було п'ять аварійних ситуацій, проте всі вони ліквідовувалися протягом доби. Уряд тримає ситуацію на контролі. В Мінрегіоні працює цілодобовий штаб, який координує дії в регіонах, за необхідності надається допомога.

"Люди мають бути забезпечені теплом, світлом, водою, також має працювати громадський транспорт", - наголосив віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул під час всеукраїнської селекторної наради, яка відбулася 17 грудня 2013 року.

Як повідомили Укрінформу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), впродовж вересня-грудня 2013 року на урядову телефонну "гарячу лінію" надійшло близько 1000 звернень щодо подолання наслідків несприятливих погодних умов.

"Мешканці деяких регіонів зверталися з проханням вжити заходів для усунення наслідків несприятливих погодних умов, які спостерігалися в осінньо-зимовий період 2013-2014 рр. в Україні. У своїх зверненнях громадяни в основному порушували питання стосовно водопостачання та водовідведення (605 звернень), заміни та ремонту обладнання електромереж (242), незадовільного стану доріг (111) тощо", - ідеться у повідомленні Центру.

Зокрема, мешканка Амур-Нижньодніпровського району м.Дніпропетровськ звернулася на урядову "гарячу лінію" з питання переповнення ливневої ями по вул.Тургенєва. Вода потрапляла на прибудинкову територію. Міськрада повідомила, що працівниками КП "Гідроспоруди" виконані роботи з прочищення та відновлення працездатності зливної мережі по вулицях Промисловій та Тургенєва. Зворотним зв'язком із заявницею встановлено, що питання вирішено.

З м.Шахтарськ Донецької області звернулася жінка з проханням відремонтувати мережу електропостачання, яку було пошкоджено внаслідок сильного поривчастого вітру. Виконавчий комітет Шахтарської міської ради повідомив про проведення ремонтних робіт.

На урядову телефонну "гарячу лінію" звернулася заявниця з с.Пилиповичі Бородянського району Київщини з проханням провести заміну дерев'яної електроопори на розі вулиць Воровського та Гагаріна, яка перебуває в аварійному стані і від пориву вітру може впасти. ПАТ "Київобленерго" поінформувало про заміну цієї електроопори. Фахівці Урядового контактного центру, зателефонувавши заявниці, переконалися, що питання вирішено.

Житель м.Одеса звернувся з проханням відремонтувати високовольтну мережу електропередач, пошкоджену внаслідок сильного пориву вітру, біля загальноосвітньої школи та дошкільного навчального закладу по вул.Обнорського. За словами заявника, електричний провід відірвався від електроопори і звисає на відстані одного метру від поверхні землі, що створює підвищений рівень небезпеки для дітей. ПАТ "Енергопостачальна компанія Одесаобленерго" повідомило, що відповідні роботи проведено, енергозабезпечення району відновлено.

Крім того, на урядову телефонну "гарячу лінію" зверталися громадяни з питань неналежного стану доріг. Здебільшого звернення надходили в середині грудня, у зв'язку зі снігопадами. Укравтодор, місцеві органи влади спільно з комунальними службами вживали відповідних заходів для забезпечення проїзду автомобілів на шляхах державного значення та у межах населених пунктів. Завдяки оперативному реагуванню відповідних органів негативні наслідки снігопадів було ліквідовано.

Заявник з м.Обухів Київської області звернувся з проханням розчистити від снігу автомобільну дорогу Обухів - Київ. Державне агентство автомобільних доріг повідомило, що дорожніми організаціями своєчасно вжито заходів для розчищення автодоріг від снігу та їх оброблення протиожеледними матеріалами. На зазначеній ділянці дороги проїзд автотранспорту було забезпечено оперативно.

Жителька с.Пузняківці Мукачівського району Закарпатської області також звернулася з проханням розчистити автодороги від снігу та льоду у селах, які підпорядковані Пузняковецькій сільській раді. Мукачівська районна державна адміністрація повідомила, що дороги розчищено.

Загалом за період з 3 по 10 січня на урядову телефонну "гарячу лінію" та через інтернет звернулися 9 тисяч 832 заявники.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-