Громадяни скаржаться на недостатню якість транспортного обслуговування - Урядовий контактний центр

Громадяни скаржаться на недостатню якість транспортного обслуговування - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Українці продовжують звертатися на урядову телефонну "гарячу лінію" з приводу неналежного обслуговування пасажирів

Українці продовжують звертатися на урядову телефонну "гарячу лінію" з приводу неналежного обслуговування пасажирів працівниками транспортної галузі та недостатню якість транспортних перевезень.

Як повідомили Укрінформу в Управлінні взаємодії із громадськістю Урядового контактного центру (Центр), впродовж року на урядову телефонну "гарячу лінію" та через Інтернет надійшли з цієї тематики понад 3 тисячі звернень.

"У переважній більшості звернень заявники висловлювали невдоволення роботою міського та міжміського транспорту, зокрема якістю перевезень. Найчастіше зверталися громадяни з Києва, Київської, Донецької, Львівської та Одеської областей", - повідомили в Центрі.

Так, жителька Києва звернулася зі скаргою на неякісне перевезення пасажирів через обмежену кількість міжміських маршрутних автобусів, які здійснюють рух за напрямком "м. Київ - с. Миколаївка" (Макарівський район, Київської області). Управління інфраструктури та туризму Київської облдержадміністрації повідомило, що підприємство-перевізник ТОВ "Облтранс" для задоволення потреб населення прийняло рішення: збільшити кількість транспортних засобів для обслуговування приміського автобусного маршруту загального користування у вказаному напрямі. Зворотним зв'язком підтверджено, що питання вирішено, кількість автобусів збільшено.

Одним з актуальних серед звернень було питання неналежного обслуговування пасажирів. Скарги заявників переважно стосувалися роботи водіїв міжміських та міських маршрутних транспортних засобів.

Громадянин з міста Острога Рівненської області повідомив, що придбав у касі автостанції квиток на маршрутне таксі у напрямку "Рівне-Тернопіль", але під час посадки з'ясувалося, що його місце зайнято. Заявник скаржився на водія, який грубо заявив, що квитки треба було придбати у нього, а не в касі. Управлінням Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті у Рівненській області факт порушення підтверджено. Крім того, водія, який здійснював перевезення пасажирів, було відсторонено від перевезення на даному маршруті та проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.

Зросла також кількість звернень щодо тарифів на транспортні послуги, а саме, вартості залізничних квитків. Таке зростання спостерігається через підвищення вартості залізничних квитків на 10% з липня цього року.

У зв'язку з уведенням нового графіка руху потягів на 2013-2014 роки зросла кількість звернень щодо відсутності проїзних документів, зокрема на південній залізниці.

Пенсіонерка з с.Велика Обухівка Миргородського району Полтавської області за 45 діб звернулась до залізничних кас з приводу придбання двох квитків до м.Мінськ на потяг, який прямує за маршрутом "Дніпропетровськ - Санкт-Петербург" або "Сімферополь - Полоцьк". Працівники кас їй повідомили, що квитки відсутні та запропонували придбати квиток з м.Сімферополь. Зателефонувавши на урядову телефону "гарячу лінію", заявниця поскаржилася, що не бажає оплачувати вартість квитка із Сімферополя, та попросила допомогти придбати квиток у необхідному напрямку. Керівництвом Управління ДП "Південна залізниця" з огляду на соціальний стан заявниці було надано допомогу у придбанні проїзних документів, що підтвердилося зворотним зв'язком із громадянкою.

Зросла також кількість звернень від громадян стосовно видачі та обміну документів на право керування транспортними засобами, що пов’язано з формуванням Єдиного державного демографічного реєстру, зокрема, видачі і заміни водійських посвідчень. Заявників непокоїло питання переоформлення водійських прав старого зразка на новий, вартість такого переоформлення, а також недостатнє забезпечення МРЕО бланками нового зразка.

Житель м.Луганськ скаржився, що впродовж трьох місяців не міг отримати втрачене водійське посвідчення. Проте після звернення на урядову телефонну "гарячу лінію" питання було вирішено у короткий термін, за що громадянин висловив подяку фахівцям Центру.

У повідомленні Урядового контактного центру йдеться, що в рамках зближення з Євросоюзом уряд приділяє особливу увагу становленню Єдиного логістичного комплексу України. Зокрема, нагальним є оновлення рухомого складу. Про це повідомив віце-прем'єр-міністр України Олександр Вілкул та поінформував, що для розвитку автотранспортної галузі триває робота з адаптації законодавства в рамках положень та директив ЄС. Перш за все це стосується підвищення безпеки перевезень та соціальних умов роботи працівників галузі, екологічних стандартів, створення сприятливих умов для інвестування в галузь.

Загалом за період з 4 до 11 жовтня 2013 року на урядову телефонну "гарячу лінію" та через Інтернет звернулися 17 тисяч 145 заявників.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-