Громадяни звертаються на урядову телефонну

Громадяни звертаються на урядову телефонну "гарячу лінію" з приводу негоди

Укрінформ
Микола Азаров на засіданні уряду завірив, що уряд буде швидко і предметно реагувати на звернення людей

Найсильніший за останні тридцять років ураган, що обрушився кілька днів тому на мешканців Одеси та Одеської області, завдав шкоди 261 населеному пункту регіону. Прем'єр-міністр України Микола Азаров на засіданні уряду відзначив злагоджену роботу служби з надзвичайних ситуацій, військових, добровольців-волонтерів та громадських організацій і завірив, що уряд буде швидко і предметно реагувати на звернення людей.

Як повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), на урядову телефонну "гарячу лінію" звернулося 27 жителів Одещини з проханням допомогти відновити електропостачання, відремонтувати покрівлю будинків, тощо.

Зокрема, заявниця з м. Одеса звернулася з проханням сприяти у ліквідації наслідків буревію, під час якого дерево пошкодило кабельні високовольтні лінії електропередач та автомобіль. Одеська міська рада поінформувала, що силами дільниці № 4 КП ЖКС "Фонтанський" наслідки стихії ліквідовано. Ще одна заявниця з Одеси звернулася щодо відсутності електропостачання. Громадянка повідомила, що доглядає за матір'ю похилого віку (інвалід І групи) та через відсутність електропостачання не має змоги приготувати їжу, оскільки будинок оснащений лише електричними плитами. У зв'язку з відсутністю електропостачання, також відсутнє постачання води. За повідомленням Одеської міської ради електропостачання за адресою проживання заявниці відновлено.

Починаючи з березня цього року, громадяни також активно зверталися з приводу локалізації та ліквідації наслідків повені (понад 200 звернень), поінформували у Центрі. Звернення переважно надходили від мешканців найбільш постраждалих через підтоплення регіонів: Київської області, зокрема мешканців Бородянського, Вишгородського, Васильківського районів та м. Бровари, Житомирської області (Попільнянського, Коростишівського та Овруцького районів), Рівненської області, а саме Рокитнівського, Костопільського та Сарненського районів, жителів міст Ніжин та Прилуки Чернігівської області, Оболонського і Солом'янського районів м. Київ.

Жителі Києва, Київської, Житомирської, Івано-Франківської, Чернівецької, Донецької, Полтавської та Рівненської областей зверталися на урядову телефонну "гарячу лінію" також з пропозицією знизити рівень води у водосховищах, просили розчистити водостоки та дренажні канали, поглибити русла річок.

Звернення громадян з приводу спорудження та ремонту дренажних систем та систем водовідведення свідчать про недостатню ефективність заходів щодо запобігання підтопленню з боку місцевих органів влади.

Так, житель с. Ревне Кіцманського району Чернівецької області повідомив фахівцям Центру, що неодноразово звертався до Стрілецько-Кутської сільради з приводу поглиблення русла річки Рівняк, проте питання не вирішувалося. Завдяки активній громадянській позиції небайдужих громадян та звернень на урядову телефонну "гарячу ліню" руслоочисні роботи гірського потоку р.Рівняк проведено.

Житель м. Коростишів Житомирської області поскаржився, що підвальне приміщення його будинку повністю затоплено талою водою. Коростишівською райдержадміністрацією Житомирської області вжито заходів щодо відкачування води із використанням спеціальної техніки, у чому переконалися фахівці Центру, зателефонувавши заявнику.

Заявниця з м. Київ звернулася на урядову телефонну "гарячу лінію" з проханням відкачати воду з будинку та подвір'я за адресою проживання. Київська міська державна адміністрація повідомила, що роботи з ліквідації підтоплення проведено.

За період з 31 травня по 7 червня на урядову телефонну "гарячу лінію" та через Інтернет звернулися 9899 заявників.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-