До оперативного реагування закладів соцзахисту долучається урядова телефонна

До оперативного реагування закладів соцзахисту долучається урядова телефонна "гаряча лінія"

Укрінформ
Конче необхідно покращити роботу соціальних служб, аби система соцзахисту населення працювала без збоїв, була активною

Конче необхідно покращити роботу соціальних служб, аби система соцзахисту населення працювала без збоїв, була активною, ініціативною з боку держави і адресною. Модернізація сфери соціального забезпечення, зокрема підвищення якості та ефективності соціальних послуг, на законодавчому рівні забезпечується. А як фактично забезпечується - свідчать звернення громадян на урядову телефонну "гарячу лінію".

Як повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), впродовж минулого року зареєстровано 592 звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» та через інтернет стосовно діяльності закладів соціального захисту населення.

"Найбільш актуальним для людей є питання призначення соціального працівника (35,6 % від кількості звернень щодо діяльності закладів соціального захисту) для здійснення догляду за інвалідами та особами похилого віку, які не здатні до самообслуговування та потребують стороннього догляду", - зазначається у повідомленні Центру.

Зокрема, громадяни зверталися з проханнями призначення соціального працівника на безоплатній основі. Так, мешканка м. Полтава звернулася стосовно призначення їй соціального працівника, який від її імені зможе подати до Управління праці та соціального захисту населення (УПСЗН) пакет документів для отримання одноразової матеріальної допомоги. Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації повідомило, що заявниці надано допомогу в поданні до управління заяви для отримання матеріальної допомоги з держбюджету, згідно з якою її було взято на відповідний облік.

Інша полтавчанка просила допомогу в подовженні послуги супроводу її та чоловіка (інвалідів І групи по зору) соціальним працівником, що був призначений УПСЗН Ленінського району та здійснював їхній супровід до місця роботи. Обласним та Полтавським міським центрами зайнятості повідомлено, що фінансування оплачуваних громадських робіт, пов'язаних з супроводженням осіб з інвалідністю по зору, не припинялося, тому заявниця з її чоловіком й надалі будуть забезпечені соціальним працівником.

Громадян також турбують умови перебування в будинках-інтернатах для людей похилого віку та інвалідів, а також інших закладах соціального захисту населення (17,6%), зокрема можливість переведення підопічного з одного закладу до іншого з різних причин.

На урядову телефонну "гарячу лінію" надходять прохання допомогти із влаштуванням особи похилого віку або особи без постійного місця проживання до відповідного закладу соціального захисту (15,7 %). Так, жителька с. Першозванівка Лутугинського району Луганської області звернулася з проханням про допомогу у влаштуванні односельчанки (1938 р.н.), одинокої, яка потребує сторонньої допомоги, до пансіонату для громадян похилого віку. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації повідомило, що жительці видано путівку до будинку-інтернату загального профілю м.Луганськ.

Зі свого боку фахівці Центру радять не бути байдужими, піклуватися про своїх одиноких сусідів чи знайомих, і якщо необхідна допомога, телефонувати на урядову телефонну "гарячу лінію".

Загалом на урядову телефонну "гарячу лінію" з 18 по 24 січня 2013 року звернулося 10004 заявника зі скаргами, заявами та пропозиціями.

Урядова телефонна «гаряча лінія» працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-