Зарплата - за допомогою урядової телефонної «гарячої лінії»

Зарплата - за допомогою урядової телефонної «гарячої лінії»

Укрінформ
Серед багатьох питань, з якими громадяни звертаються на урядову телефонну «гарячу лінію», немало звернень викликано заборгованістю із зарплати

Серед багатьох питань, з якими громадяни звертаються на урядову телефонну «гарячу лінію», немало звернень викликано заборгованістю із зарплати. Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі, який працює за безкоштовним номером у межах України: 0-800-507-309.

Зокрема, жителька Київської області звернулася стосовно невиплати заробітної плати з квітня 2012 р. у дошкільному навчальному закладі. За підсумками розгляду звернення районна державна адміністрація повідомила про виплату заборгованих коштів працівникам установи у повному обсязі.

Мешканка Рівненської області звернулася по допомогу в отриманні розрахункових коштів від підприємства, з якого вона звільнилася. Територіальна державна інспекція з питань праці у Рівненській області повідомила, що заробітну плату, компенсаційні виплати та лікарняні було перераховано заявниці.

Турбують громадян і питання благоустрою територій міст і сіл.

Так, мешканка м.Києва звернулася з проханням вжити заходів щодо благоустрою і приведення до належного санітарного стану території навколо станції метро «Лісова», оскільки біля виходів зі станції та у підземному переході багато сміття, відчувається неприємний запах. Деснянська районна у місті Києві державна адміністрація повідомила, що після обстеження зазначеної території спеціалістами відділу контролю за благоустроєм, балансоутримувачу території (КП «Київський Метрополітен») надано припис щодо постійного підтримання належного санітарно-технічного стану та здійснення прибирання на закріпленій території не менше ніж п'ять разів на день. За повідомленням заявниці сміття прибрано, неприємний запах відсутній.

Мешканка м.Києва звернулася з проханням відновити освітлення вздовж мосту між Русанівською Набережною та вул. Раїси Окіпної (станція метро «Лівобережна»). Звернення розглянуто комунальним підприємством «Київміськсвітло» та повідомлено, що після заміни перегорілих ламп зовнішнє освітлення на зазначеній дільниці відновлене та функціонує відповідно до затвердженого режиму роботи мереж зовнішнього освітлення міста.

Інвалід ІІ групи з м. Севастополя звернулася з проханням ліквідувати наслідки аварії на ділянці центрального трубопроводу холодного водопостачання, що відбулася у травні поточного року. Севастопольська міська державна адміністрація повідомила, що працівниками КП «Севміськводоканал» проведено ремонтні роботи, усунено наслідки аварії на центральному трубопроводі та відновлено холодне водопостачання.

Мешканка м.Єнакієве Донецької області двічі зверталася з проханням ліквідувати витік на водогоні. Після повторного звернення Єнакіївська міська рада повідомила про ліквідацію витоку на водогоні.

Загалом за період з 9 по 15 липня на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 8510 звернень із скаргами, заявами та пропозиціями. На 3816 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Центру. Для розгляду і реагування органам виконавчої влади надіслано 4035 звернень, з яких 3461 уже розглянуто.

Зокрема, мешканець Київської області звернувся з проханням терміново госпіталізувати його новонароджену дитину до Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ». Головне управління охорони здоров'я Київської облдержадміністрації поінформувало, що дитину переведено з КЗ КОР «Київська обласна дитяча лікарня» на стаціонарне лікування до відділення інтенсивної терапії для дітей старшого віку НДСЛ «ОХМАТДИТ».

Нагадуємо, що урядова телефонна «гаряча лінія» працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-