Урядова телефонна «гаряча лінія» допомогла молодим людям

Урядова телефонна «гаряча лінія» допомогла молодим людям

Укрінформ
Серед громадян, які звернулися на урядову телефонну «гарячу лінію» з 2 по 8 липня 2012 року, отримали допомогу у вирішенні своїх питань троє хлопців: переможця олімпіади зараховано до гімназії, іншому виділено путівку на лікування, іще одному (з пересадженою ниркою) надано життєво необхідні ліки

Серед громадян, які звернулися на урядову телефонну «гарячу лінію» з 2 по 8 липня 2012 року, отримали допомогу у вирішенні своїх питань троє хлопців: переможця олімпіади зараховано до гімназії, іншому виділено путівку на лікування, іще одному (з пересадженою ниркою) надано життєво необхідні ліки.

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі, який приймає звернення громадян за безкоштовним номером у межах України: 0-800-507-309.

Зокрема, на прохання мешканки м. Києва перевести її сина, який є призером (3-тє місце) районної олімпіади з інформаційних технологій, до 8-го класу Київської інженерної гімназії, директор закладу не погодився.

Звернення було розглянуто Головним управлінням освіти і науки Київської міськдержадміністрації та повідомлено, що сина заявниці зараховано до згаданої гімназії.

Мешканка Чернігівського району Запорізької області звернулась на урядову «гарячу лінію» щодо забезпечення її онука санаторно-курортною путівкою. Головним управлінням праці та соціального захисту населення Запорізької облдержадміністрації повідомлено заявницю про видачу її онуку путівки на санаторно-курортне лікування у Сакський спеціалізований спинальний санаторій імені академіка Бурденка.

Мешканка м. Рені Одеської області вдруге звернулася з проханням забезпечити її сина, який у 2008 році переніс операцію з пересадки нирки, життєво необхідними препаратами за бюджетний кошт. Ренійська районна державна адміністрація поінформувала, що прохання було виконано.

Впродовж тижня, порівняно з попереднім, збільшилася кількість звернень з питань освіти, що надійшли з 22 регіонів (68 звернень проти 54).

У більшості звернень громадяни порушували питання здобуття вищої освіти. Абітурієнти, зокрема, зверталися за роз'ясненням умов прийому до вищих навчальних закладів та отримання результатів зовнішнього незалежного оцінювання.

«На урядову телефонну «гарячу лінію» громадяни зверталися зі скаргами на незадовільну роботу оперативного штабу «Вступна кампанія - 2012 року» при МОНмолодьспорту та сайту електронної реєстрації абітурієнтів», - повідомили у Центрі.

Так, мешканець Дніпропетровської області поскаржився на незадовільну роботу сайту електронної реєстрації абітурієнтів (система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів України»), а також неможливість додзвонитися за вказаними на сайті номерами телефонів. При зверненні до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту заявнику не повідомили про терміни вирішення цієї проблеми.

Студентки 3-го курсу Вінницького коледжу поскаржилися на керівництво закладу, яке не замовило вчасно бланки атестатів про повну загальну середню освіту і категорично відмовляється робити це зараз. Прийом документів до вищих навчальних закладів скоро завершується і дівчата не мають можливості взяти участь у вступній кампанії та реалізувати своє право на освіту.

Протягом тижня до Центру надійшло 9 звернень, що потребували термінового розгляду. Громадяни звертались з проханням терміново надати медичну допомогу хворим (Миколаївська та Закарпатська області), госпіталізувати новонароджену дитину до «ОХМАТДИТу» (Київська область), забезпечити онкологічний центр м. Києва рідким азотом, а також забезпечити життєво необхідними та знеболюючими препаратами (м. Київ, Харківська, Одеська та Запорізька області).

Від учасників ліквідації та осіб, які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, надійшло 125 звернень. У більшості випадків громадяни порушували питання пенсійного забезпечення, соціального захисту населення, комунальної сфери, правосуддя. Звернення переважно надходили від громадян з м. Києва, Київської, Донецької, Одеської, Рівненської, Дніпропетровської, Черкаської та Чернігівської областей.

У рамках проекту урядова «гаряча лінія» - Діалог з малим бізнесом» надійшло 39 звернень із 14 регіонів, що стосувалися роз'яснення норм законодавства у сфері підприємницької діяльності, соціального захисту, аграрних відносин, оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду та скарг на дії посадових осіб.

Надходили скарги на дії службових осіб (279 звернень проти 212 за попередній тиждень), зокрема - недбале виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також службовими та посадовими особами підприємств, установ та організацій.

Загалом на урядову телефонну «гарячу лінію» 0-800-507-309 з 2 по 8 липня 2012 року надійшло 9086 звернень із скаргами, заявами та пропозиціями, у тому числі 27 - через веб-сайт Урядового контактного центру.

Для розгляду і реагування органам виконавчої влади надіслано 4322 звернення, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 49.

На 4064 звернення громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Центру. Порівняно з попереднім тижнем кількість зареєстрованих звернень збільшилась у 1,5 раза.

«Проблеми, що порушувались у зверненнях, в основному стосувалися соціального захисту населення (740), комунального господарства (678), пенсійного забезпечення (418), діяльності службових осіб (279), виплати заробітної плати (251), благоустрою та будівництва (201), правосуддя (188), земельних відносин (171), охорони здоров'я (117), компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР (111)», - уточнили в Урядовому контактному центрі.

Органами виконавчої влади опрацьовано 4471 звернення, з них 590 - вирішені позитивно.

На особливому контролі перебувають 20 звернень, що потребують термінового розгляду. Органами виконавчої влади розглянуто 9 звернень, з них 5 - вирішені повністю, що підтверджено зворотним зв'язком із заявниками. Питання стосувалися ліквідації аварії на трубопроводі, відновлення водопостачання та забезпечення громадян життєво необхідними препаратами. На 4 звернення заявникам надані роз'яснення.

Загалом за звітний період здійснено зворотний зв'язок у 950 випадках для з'ясування результатів розгляду органами виконавчої влади питань, порушених заявниками. У 507 зверненнях питання вирішено позитивно. Найбільше таких звернень розглянуто: Волинською (83,8 % від загальної кількості ними опрацьованих) та Сумською облдержадміністраціями (81,8 %). Найменше - Міністерством юстиції (12,5 %).

За період з 2 по 8 липня 2012 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 36 подяк. Серед них: міському голові м. Макіївки Донецької області, його заступнику, начальнику управління міського житлово-комунального господарства, завідувачу відділу праці та соціального захисту населення Макіївської міськради за допомогу у вирішенні питання щодо харчування та лікування дітей. Працівникам Горлівської міськради подякували за вирішення питання виплати заробітної плати. За високопрофесійне лікування висловлено подяку лікарю-хірургу Лінійної лікарні села Клубівка Південно-Західної залізниці та співробітникам ортопедичного відділення № 2 Дніпропетровської обласної клінічної лікарні ім.І.Мечникова. Заявники дякували також працівникам КП «Єдиний розрахунковий центр» м. Івано-Франківськ за оперативне полагодження каналізаційної системи, КВП «Міськводоканал» Дніпродзержинської міської ради за вирішення питання стабілізації тиску в системі водопостачання у будинку тощо. 28 подяк надійшло працівникам Центру за допомогу у вирішенні порушених заявниками питань.

Урядова телефонна «гаряча лінія» працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-