Проблема отримання житла залишається актуальною для абонентів урядової «гарячої лінії»

Укрінформ
Громадяни, які звернулися на урядову «гарячу лінію» з 4 по 10 червня, скаржилися на бездіяльність органів влади у вирішенні житлових питань

Громадяни, які звернулися на урядову «гарячу лінію» з 4 по 10 червня, скаржилися на бездіяльність органів влади у вирішенні житлових питань.

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі /Центр/, який приймає звернення громадян за безкоштовним номером: 0-800-507-309.

«Більшість заявників, які стоять у черзі на житло та мають пільги, скаржилася на бездіяльність посадових осіб впродовж багатьох років стосовно поліпшення їх житлових умов. Інші скаржилися на порушення термінів експлуатації новобудов, просили роз'яснення чинного законодавства у сфері будівництва тощо», - повідомили у Центрі.

Так, одинока мати з Києва, яка з 1985 року перебуває у пільговій черзі, звернулася з проханням забезпечити її пільговим житлом. Мешканка Львова зателефонувала від імені свого чоловіка (учасник бойових дій), який з 1987 року перебуває у пільговій черзі в Управлінні Львівської залізниці, з проханням забезпечити житлом.

Мешканець м.Нетішин Хмельницької області, який перебуває у пільговій черзі у Нетішинській міськраді (має хвору дитину з відкритою формою туберкульозу), з проханням посприяти в отриманні житла.

Мешканка м.Луцька звернулась щодо введення в експлуатацію багатоповерхового будинку за адресою: м.Луцьк вул. Зацепи, 5 (житловий комплекс «Рідний дім», договір укладено в 2006 році). Житель м.Києва звернувся щодо введення в експлуатацію багатоповерхового будинку за адресою: Київська область, м.Боярка, вул. Білогородська, 51 (забудовник дочірнє підприємство «Дніпровський круг», м.Київ, термін здачі в експлуатацію ІІІ квартал 2011 року). Пенсіонер з м.Тернополя, який стоїть у черзі на отримання житла, звернувся стосовно завершення будівництва будинку в м.Феодосії АР Крим по вул. Сімферопольське шосе, 24 (замовник будівництва Міністерство оборони, термін здачі в експлуатацію травень 2011 року). Мешканці м.Львова та с.Старовірівка Нововодолазького району Харківської області звернулися за роз'ясненнями законодавства у будівельній сфері.

За минулий тиждень до Центру надійшло 7 звернень, що потребували термінового розгляду. Громадяни зверталися з проханням ужити заходів для запобігання руйнуванню будинків внаслідок значних опадів та ліквідації наслідків стихійного лиха у м. Скадовську Херсонської області, Одесі та Рівному. Також порушувалися питання щодо проведення безкоштовної операції (Дніпропетровська область) та відмови у госпіталізації хворого (АР Крим).

Минулого тижня, порівняно з попереднім, збільшилась у 1,6 раза кількість звернень з питань повернення компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР. На урядову «гарячу лінію» надійшло 161 звернення.

«Значна частина заявників просила надати роз'яснення стосовно процедури реєстрації вкладників, причин відмови у виплаті компенсаційних коштів, цікавилися чинним законодавством з питання виплати компенсацій у випадку, якщо договір з Ощадбанком укладений у 1992-2002 роках, уточнювали контактні телефони Ощадбанку. Продовжували надходити питання щодо розміру та термінів виплати компенсації заощаджень Ощадбанку СРСР, необхідного пакету документів для виплати компенсації, можливості переоформлення виплати на своїх дітей, враховуючи вік вкладників і їх категорії», - уточнили у Центрі.

Найбільше звернень отримано від заявників із Харківської, Донецької, Кіровоградської, Дніпропетровської, Чернігівської областей, Автономної Республіки Крим та м.Києва.

За минулий тиждень отримано 16 скарг на неправомірні дії працівників регіональних відділень та контакт-центру Ощадного банку, наявність великих черг у касах відділень, а також про відмови проводити актуалізацію даних громадян через проблеми з програмним забезпеченням.

Від учасників ліквідації та осіб, які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, надійшло 109 звернень. У більшості випадків громадяни порушували питання пенсійного забезпечення, правосуддя, соціального захисту населення та інші. Звернення переважно надходили від громадян з м. Києва, Київської, Донецької, Житомирської та Вінницької областей.

На урядову телефонну «гарячу лінію» надходили скарги на дії службових осіб (207 звернень проти 192 на попередньому тижні), зокрема - недбале виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також службовими та посадовими особами підприємств, установ та організацій.

Також громадяни продовжують звертатися зі скаргами на незадовільну організацію прийому громадян у територіальних органах Держземагентства (великі черги, повільне обслуговування, недостатня кількість працівників). Протягом тижня такі скарги стосувались відділів Держземагентства у Києво-Святошинському районі Київської області, Балаклійському районі Харківської області, Роздільнянському районі Одеської області, а також управління Держземагентства у Васильківському районі Київської області.

У рамках проекту урядова «Гаряча лінія» - Діалог з малим бізнесом» надійшло 20 звернень з 12 регіонів, які стосувалися роз'яснення норм законодавства у сфері підприємницької діяльності, оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду та скарг на дії посадових осіб.

Загалом на урядову телефонну «гарячу лінію» з 4 по 10 червня 2012 року надійшло 7703 звернення від громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Для розгляду і реагування органам виконавчої влади надіслано 3540 звернень, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 34. На 3436 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Центру.

«Проблеми, що порушувались у зверненнях, здебільшого стосувалися соціального захисту населення (552), комунального господарства (493), пенсійного забезпечення (481), правосуддя (188), виплати заробітної плати (185), благоустрою та будівництва (161), земельних відносин (160), охорони здоров'я (116) та інші», - зазначили у Центрі.

Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано 3557 звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», у тому числі 3458 - розглянуто по суті порушених питань із внесенням у базу даних електронних копій відповідей заявникам, з них 436 - вирішено позитивно.

На особливому контролі перебуває 78 звернень, що потребують першочергового розгляду. Органами виконавчої влади протягом тижня розглянуто 34 звернення, з них у 24 випадках питання вирішені повністю, що підтверджено зворотним зв'язком із заявниками. Органами виконавчої влади вжито заходів для оперативного опрацювання та вирішення питань.

За звітний період здійснено зворотний зв'язок у 548 випадках для з'ясування результатів розгляду органами виконавчої влади питань, порушених заявниками, які у більшості випадків стосувалися комунального господарства (125), соціального захисту населення (99), пенсійного забезпечення (59) та земельних відносин (30).

Загалом у 284 зверненнях питання вирішено позитивно, з них 253 - вирішено повністю та 31 - вирішено частково. Найбільше звернень з позитивним вирішенням розглянуто: Черкаською (87,5% від загальної кількості ними опрацьованих), Житомирською (81,2%), Донецькою (78,6%) та Луганською (68,2%) облдержадміністраціями. Найменше - Міністерством юстиції (13,3%).

Серед вирішених питань, підтверджених зворотним зв'язком, варто відзначити такі. Жителька м. Макіївки Донецької області звернулася з проханням ліквідувати прорив водопровідної труби на прибудинковій території (вода затоплює підвали прилеглих будинків). Неодноразові звернення до КП «Макіївський міськводоканал» та ТОВ «Інвестстрой» не сприяли вирішенню питання. Після звернення заявниці на урядову телефонну «гарячу лінію» Макіївська міськрада повідомила про проведення робіт з ліквідації прориву водопровідної мережі.

Мешканка с.Чистопілля Ленінського району АР Крим звернулася з проханням забезпечити її матір, хвору на цукровий діабет, препаратом «Інсулін», оскільки наявних ліків вистачить лише на 3 дні. Міністерство охорони здоров'я АР Крим повідомило, що хвору забезпечено препаратом у повному обсязі.

Заявниця з с.Світла дача Снігурівського району Миколаївської області звернулась за допомогою в отриманні препарату «Депакін Ентерік 300», необхідний для її дитини-інваліда (2006 р.н.). Звернення заявниці до Снігурівської державної аптеки питання не вирішило. Управління охорони здоров'я Миколаївської облдержадміністрації повідомило, що дитину заявниці безкоштовно забезпечено медичним препаратом «Депакін Хроно 500», оскільки препарат «Депакін Ентерік 300» поки не входить до переліку зареєстрованих лікарських засобів.

Минулого тижня залишилися невирішеними 264 звернення, з яких у 27 випадках заявники погодилися з отриманими роз'ясненнями та у 237 - не погодилися. «Питання, порушені у зверненнях, не вирішуються через відсутність коштів або вимагають вирішення лише в судовому порядку. У деяких випадках вказувалось на можливість вирішення питань після здійснення додаткових дій з боку органів влади, якими розглядались дані звернення», - зазначили у Центрі.

У 197 випадках заявниками було подано повторні звернення (35,9% тих, з ким здійснено зворотний зв'язок), з них 22 заявники не отримали офіційної відповіді від органів виконавчої влади.

За вказаний період на урядову телефонну «гарячу лінію» також надійшло 35 подяк. Зокрема, співробітникам Державного агентства земельних ресурсів за вирішення питання щодо присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці в с.Кути Косівського району Івано-Франківщини, працівникам Дніпропетровської обласної державної адміністрації за вирішення питання відновлення централізованого постачання холодної води у житловому будинку с. Південне Нікопольського району, працівникам Запорізької обласної державної адміністрації за вирішення питання щодо надання матеріальної допомоги заявнику та заміни йому протезу ока за бюджетні коштита іншим. У тому числі 24 подяки надійшло працівникам Центру за допомогу у вирішенні порушених заявниками питань.

Телефонна «гаряча лінія» при Кабінеті Міністрів України працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-