Громадян найбільше турбують питання соціального захисту - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Соціальний захист населення, пенсійне забезпечення та питання комунального господарства стали головними темами, що хвилювали громадян, які звернулися на урядову телефонну «гарячу лінію» з 14 по 20 травня 2012 року

Соціальний захист населення, пенсійне забезпечення та питання комунального господарства стали головними темами, що хвилювали громадян, які звернулися на урядову телефонну «гарячу лінію» з 14 по 20 травня 2012 року.

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі /Центр/, який приймає звернення громадян за безкоштовним номером: 0-800-507-309.

Зокрема, з питань соціального захисту населення до Центру надійшло 800 звернень, у яких найчастіше порушувались питання порядку та умов отримання соціальних виплат (292), надання пільг (153) та пільгового статусу (124), порядку отримання субсидій (30).

«Працівниками Центру авторам звернень надано по телефону консультації та відповідні роз'яснення з питань соціального захисту населення (73), зокрема щодо отримання субсидії (49)», - зазначається у повідомленні.

Також актуальними для громадян залишаються питання щодо умов отримання соціальних виплат (79), правильності їх нарахування (60), а також щодо затримки виплати соціальної допомоги (93): при народженні дитини, по догляду за дитиною; одиноким матерям, малозабезпеченим сім'ям, по догляду за інвалідом та соціальної допомоги на «чисті продукти» особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

Продовжують надходити скарги (13) від учасників та інвалідів війни на невиплату разової грошової допомоги до Дня Перемоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2011 р. № 1381 «Про підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення».

Громадяни продовжують звертатися щодо забезпечення на пільгових умовах ліками (46), видачі на пільгових умовах твердого побутового палива та прискорення виплати компенсації за нього (28) колишнім працівникам шахт та сім'ям загиблих шахтарів для багатодітних сімей, інвалідів, учасників та дітей війни. Надійшло 55 звернень з проханням надати матеріальну допомогу для лікування та вирішення соціально-побутових проблем.

Надходять звернення від інвалідів з питань лікування і забезпечення їх засобами реабілітації (44 звернення), зокрема щодо отримання спецтранспорту - з Дніпропетровської, Івано-Франківської, Львівської Хмельницької областей, надання інвалідного візка - з Донецької та Миколаївської областей, виготовлення ортопедичного взуття - з Львівської, Одеської, Полтавської областей та м. Києва, отримання путівок на санаторно-курортне лікування - з Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Сумської, Харківської та Хмельницької областей.

До Центру продовжують звертатися пільгові категорії громадян щодо можливості отримати безкоштовно засоби приймання сигналів цифрового телерадіомовлення (29).

З питань комунального господарства  надійшло 679 звернень. Заявники звертались з проханнями про необхідність проведення ремонту житлових будинків. Протягом тижня зареєстровано 137 звернень щодо проведення ремонту дахів, стін, внутрішньо будинкових мереж житлових будинків від мешканців 22 регіонів, у тому числі з Донецької (33), Дніпропетровської (26), Луганської (19) областей та м. Києва (9).

Заявників продовжує турбувати підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги (52 звернення), зокрема, від громадян з м. Києва (3), Дніпропетровської (14), Донецької (10), Харківської (6) та Одеської (5) областей. «Систематичне коливання тарифів на житлово-комунальні послуги та нестабільна якість їх надання викликає невдоволення громадян, що в перспективі може спричинити відмову від сплати за вказаними тарифами. Люди справедливо вважають, що вартість послуги має відповідати якості її надання», - наголошується у повідомленні Центру.

Актуальними для громадян є питання пенсійного забезпечення (524 звернення). Громадяни порушували питання, пов'язані з нарахуванням основного розміру пенсійних виплат (170), підвищенням пенсії (110), виплатою пенсійного забезпечення (61), перерахунком пенсії (54), нарахуванням та виплатою доплат до пенсії (45), призначенням пенсії, сплатою внесків, обчисленням стажу роботи, достроковим виходом на пенсію, утриманнями з пенсії, оформленням свідоцтв та посвідчень.

Проблеми, що порушувались у зверненнях за період з 14 по 20 травня, також стосувалися виплати заробітної плати (202), благоустрою та будівництва (198), правосуддя (184), земельних відносин (169), охорони здоров'я (137) та компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР (129).

З питання отримання кредиту за програмою «Доступне житло» протягом тижня вже надійшло 7 звернень від мешканців м. Києва, м. Севастополя, Рівненської, Полтавської, Харківської та Херсонської областей.

У рамках проекту урядова «гаряча лінія» - "Діалог з малим бізнесом" надійшло 37 звернень з 15 регіонів, які стосувалися роз'яснення норм законодавства у сфері підприємницької діяльності, оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду та скарг на дії посадових осіб.

На урядову телефонну «гарячу лінію» надходили скарги на дії службових осіб (238 звернень), зокрема недбале виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також службовими та посадовими особами підприємств, установ та організацій.

Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано з внесенням у базу даних електронних копій відповідей заявникам 3616 звернень, з них 518 - вирішено позитивно.

На особливому контролі перебувають 19 звернень, що потребують термінового та першочергового розгляду. Органами виконавчої влади протягом тижня розглянуто 11 звернень, з них у 4 випадках питання вирішені повністю, що підтверджено зворотним зв'язком із заявниками. Питання стосувалися надання медичної допомоги, забезпечення ліками та штучним клапаном для проведення операції, відновлення комунальних послуг у житлових приміщеннях. Органами виконавчої влади вжито заходів для оперативного опрацювання та вирішення питань. На 7 звернень надані роз'яснення.

Загалом за звітний період здійснено зворотний зв'язок у 802 випадках для з'ясування результатів розгляду органами виконавчої влади питань, порушених заявниками, які у більшості випадків стосувалися комунального господарства (206), соціального захисту населення (133) та пенсійного забезпечення (54).

У 378 зверненнях, по яких здійснено зворотний зв'язок, питання вирішено позитивно, з них 336 - вирішено повністю та 42  - вирішено частково. Залишилися невирішеними 424 звернення, з яких у 55 випадках заявники погодилися з отриманими роз'ясненнями та у 367 - не погодилися. У 317 випадках заявниками, з ким здійснено зворотний зв'язок, створено повторні звернення, з них 44 заявники не отримали офіційної відповіді від органів виконавчої влади.

Загалом на урядову телефонну «гарячу лінію» з 14 по 20 травня 2012 року надійшло 9 294 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, а також через веб-сайт Урядового контактного центру. Для розгляду і реагування органам виконавчої влади надіслано 4 177 звернень, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 34.  На 4 008 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Центру.

За цей період також надійшло 32 подяки. Серед них: вісім подяк працівникам органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та інших організацій. Зокрема,міському голові м. Брянка Луганської області за вирішення питання надання заявниці матеріальної допомоги на поховання сина, директору школи № 135 м. Дніпропетровськ та депутатам Дніпропетровської міськради, працівникам Херсонської міськради та Херсонської облдержадміністрації за організацію привітання учасників бойових дій та учасників війни з Днем Перемоги; працівникам Дніпропетровської облдержадміністрації та Криворізької міськдержадміністрації за вирішення питання щодо заміни лічильників; працівникам Черкаської облдержадміністрації за допомогу в наданні довідки про виконання заявником робіт, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварії на ЧАЕС; працівникам центру зайнятості м. Макіївки Донецької області за допомогу у працевлаштуванні та наданні юридичної і психологічної підтримки, працівникам Пенсійному фонду Миколаївської області за проведення перерахунку пенсії.

Працівникам Урядового контактного центру за допомогу у вирішенні порушених питань надійшло 24 подяки.

Телефонна «гаряча лінія»при Кабінеті Міністрів України працює за номером: 0-800-507-309,з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-