У «Київ Цифровий» надійшла вже понад тисяча скарг на укриття

У «Київ Цифровий» надійшла вже понад тисяча скарг на укриття

Укрінформ
Жителі столиці за допомогою нового сервісу в застосунку "Київ Цифровий" подали вже понад тисячу скарг на укриття.

Як передає Укрінформ, про це мер Києва Віталій Кличко повідомив у Телеграмі.

"За добу після запуску в Києві Цифровому сервісу зворотнього звʼязку щодо стану укриттів, від киян отримано більше тисячі скарг", — зазначив він.

Читайте також: На облаштування укриттів Київ виділив ₴1,2 мільярда - Кличко

За даними Кличка, майже половина отриманих скарг — на те, що укриття зачинені, чверть — на неналежний їх стан, ще чверть — на відсутність укриттів поблизу.

Мер запевнив, що "Київ Цифровий" оперативно систематизує інформацію і вже до кінця поточного дня передасть її в Департамент муніципальної безпеки, районним адміністраціям міста й іншим службам, які будуть залучені до перевірок і належного реагування.

Читайте також: Кличко перевірив низку укриттів, на які скаржилися кияни

Як повідомляв Укрінформ, 2 червня в КМДА заявили про появу в оновленій версії застосунку "Київ Цифровий" можливості повідомити про зачинене або недоступне укриття.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-