Затримка рейсів у "Борисполі" та "Жулянах": авіакомпанія пояснила причини

Затримка рейсів у "Борисполі" та "Жулянах": авіакомпанія пояснила причини

5946
Ukrinform
Українська авіакомпанія Bravo Airways, через затримання рейсів якої тисячі туристів "застрягли" в аеропортах "Київ" та "Бориспіль", наголошує, що намагається врегулювати розклад авіарейсів.

Про це йдеться на сторінці авіакомпанії у Facebook

"Через несплату наших рейсів туроператором "Оазис" змістився увесь графік польотів. Наразі всі наші сили кинуто на врегулювання розкладу. Просимо вибачення, дякуємо за розуміння", - йдеться в коментарях до дописів користувачів.

Наразі на сайті аеропорту "Київ" (Жуляни) повідомляється про затримку рейсу до Аліканте (Іспанія) авіакомпанії "Браво", триває реєстрація на Афіни (Греція), рейс також раніше  було затримано, затримується рейс до Анталії (Туреччина).

Водночас повідомляється, що рейс на Туніс вирушить вчасно. Також  оголошуються вчасними рейси на Тирану (Албанія), Люблін та Нюрнберг (Німеччина).

Як повідомляє "112 Україна", туристів, які мали летіти з аеропорту "Київ" до Шарм-ель-Шейху (Єгипет), розмістили в готелі, а туроператор пообіцяв, що вони зможуть вилетіти вже з аеропорту "Бориспіль".

Зазначається, що кілька сотень туристів перебувають в аеропорту понад 30 годин.

Як повідомлялося, у столичному аеропорту «Київ" (Жуляни) відучора затримуються кілька рейсів.

Читайте також: В аеропорту "Київ-Жуляни" застрягли тисячі туристів

Крім того, близько 300 українських туристів понад  дві доби не могли вилетіти до Харкова з аеропорту Монастір у Тунісі. За словами пасажирів, авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel в особі приймаючої компанії Insight Holidays не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян України додому.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що ліцензії туроператорів, які не виконують своїх зобов'язань, скасовуватимуться. Тим часом українських туристів розмістили у готелі у місті Сус.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-