Київводоканал заявляє, що “озброївся” приладами для пошуку магнітів на лічильниках

Київводоканал заявляє, що “озброївся” приладами для пошуку магнітів на лічильниках

Укрінформ
ПрАТ "АК "Київводоканал" попередив про наявність у нього приладів, які фіксують намагніченість квартирних лічильників, та закликав жителів багатоповерхових будинків повідомляти про факти використання магнітів.

Про це повідомляється на сайті компанії.

"Прилад визначає енергію магнітного поля (індуктивність). Якщо лічильник було піддано впливу, прилад це зафіксує, навіть якщо абонент завбачливо прибрав магніт з приладу обліку", - пояснив принцип роботи приладу начальник Управління з контролю за водоспоживанням та водовідведенням Олександр Ратушняк.

Крім того, компанія використовує антимагнітні пломби, які наклеюються на лічильники. Під час дії магніту пломба змінює свою форму, таким чином, фіксуючи неправомірне втручання в роботу лічильника. Антимагнітні пломби встановлюються в квартирах та нежитлових приміщеннях (аптеки, кафе, банки і т.д.), якщо є звернення жителів про підозру використання магнітів.

При цьому у "Київводоканалі" закликали жителів багатоповерхових будинків повідомляти про факти використання магнітів. Через використання магнітів і несплату в повному обсязі за спожиту воду одними жителями будинку, інші змушені за воду переплачувати.

Читайте також: Київводоканал повідомив адреси, за якими відключать холодну воду

"Досить часто є різниця між показниками будинкового лічильника та сумою лічильників всіх приміщень будинку (квартирних та лічильників нежитлових приміщень). Одна з причин такої різниці - використання недобросовісними абонентами магнітів для фальшування показників своїх приладів обліку. Відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", весь об'єм води, який потрапив до будинку, має бути оплачений його жителями. Київводоканал несе відповідальність виключно за воду, яка доходить до будинку. Як тільки вода потрапляє у будинок - вона стає зоною відповідальності жителів будинку. Таким чином, всі жителі зацікавлені у коректній роботі будинкового лічильника, всіх квартирних лічильників, відсутності втрат води та сплаті в повному обсязі кожним споживачем за спожиті послуги", - наголосили в Київводоканалі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-