Кличко просить Київенерго якісно обслуговувати клієнтів

09.11.2016 13:18 412

Мер Києва Віталій Кличко звернувся до керівника Київенерго з тим, аби підприємство створило більш зручні умови для киян у центрах обслуговування клієнтів.

Про це повідомляє прес-служба столичної адміністрації.

"Сьогодні багато киян стоять у чергах у центрах Київенерго. Не кожна людина має можливість оплачувати комунальні послуги чи отримувати необхідну інформацію в електронному вигляді. Переважно люди похилого віку не можуть використовувати сучасні технології. Оскільки є зауваження і в наш бік, і в бік Київенерго, прошу взяти до відома і створити більш зручні умови та надавати якісний сервіс киянам. А також спілкуватися з людьми чемно і надавати та пояснювати всю необхідну інформацію", – зазначив Кличко.

Він наголосив на важливості оперативного інформування мешканців, якщо в їхньому будинку сталося пошкодження мереж або аварійна ситуація.

"Дуже важливо, якщо стався порив чи технічний збій, інформувати людей, коли будуть усунуті пошкодження", – додав він.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-