КВУ з’ясував, скільки кандидати в президенти пустили на рекламу в ЗМІ

КВУ з’ясував, скільки кандидати в президенти пустили на рекламу в ЗМІ

Укрінформ
Більшість коштів із виборчих фондів кандидати в президенти витратили на рекламу в ЗМІ — на це було спрямовано 623 млн грн.

Про це повідомляє Всеукраїнська громадська організація "Комітет виборців України".

"Загалом кандидати, чиї звіти доступні на сайті ЦВК, витратили 941 млн грн. Тобто на рекламу в ЗМІ було витрачено 66% коштів", - йдеться у повідомленні.

Із доступних звітів найбільший відсоток витрат на рекламу в ЗМІ - у Юрія Кармазіна. На використання ЗМІ спрямовано 100% коштів (368 тис. грн). На другому місці Юрій Бойко (84% коштів або 39 млн грн). На третьому – Сергій Тарута (82% коштів або 80 млн грн).

Далі йдуть Василь Журавльов (81% або 279 тис. грн), Володимир Зеленський – на ЗМІ витрачено 74% всіх коштів (64 млн грн), Віктор Бондар – 74% (4 млн грн), Сергій Кривонос – 73% (лише 13 тис. грн), Юлія Тимошенко – 72% (118 млн грн), Руслан Кошулинський – 71% (11 млн грн), Петро Порошенко – 61% (251 млн грн).

Частина кандидатів не вказали жодних витрат за звітний період. Це Олександр Ващенко, Микола Габер, Олександр Данилюк, Роман Насіров, Руслан Ригованов, Олександр Соловйов.

Читайте також: КВУ: деякі кандидати у президенти недооцінюють вплив Росії на вибори

Звіти охоплюють період витрат із часу відкриття виборчого фонду до 18 березня 2019 року. На сайті ЦВК наразі відсутні звіти кандидатів Геннадія Балашова, Олександра Вілкула, Дмитра Гнапа, Анатолія Гриценка, Дмитра Добродомова, Віктора Кривенка, Олега Ляшка, Євгенія Мураєва, Валентина Наливайченка, Володимира Петрова. Звіти інших кандидатів доступні.

Як повідомлялося, 31 грудня 2018 року в Україні стартувала кампанія чергових виборів президента, призначених на 31 березня 2019 року.

ЦВК 8 лютого завершила процес реєстрації на посаду глави держави - усього було зареєстровано 44 кандидатів. Згодом п’ять кандидатів відмовилися від балотування.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-