Середня зарплата в ритейлі за рік зросла на третину - Опендатабот

Середня зарплата в ритейлі за рік зросла на третину - Опендатабот

Інфографіка
Укрінформ
Середні зарплати працівників торгівлі за рік зросли на третину, проте вони дуже різняться у компаніях.

Про це повідомляє Опендатабот за даними Державної служби статистики України, передає Укрінформ.

"11 379 грн до оподаткування отримували у середньому офіційно працевлаштовані працівники торгівлі в Україні торік. Це на третину більше, ніж у 2023 році — 8 685 грн, та майже у 1,5 раза більше, ніж до початку повномасштабної війни (7 660 грн). У перший рік великої війни, коли бізнес виживав, а не планував, зарплати навіть просіли — до 7 135 грн на місяць", - йдеться у повідомленні.

Проте, зауважують аналітики, середні зарплати у компаніях дуже різняться. Так, найвищі зарплати отримують працівники мережі Бюро вин (мережа GoodWine): понад 82 тисячі гривень на місяць, у компанії працюють 710 співробітників. Серед лідерів також представник Індексу Опендатабота АТБ-Маркет, де працює понад 42 тисячі працівників, а середня зарплатня — понад 52 тисячі грн/міс.

У мережі магазинів Рошен (фізичні магазини працюють під дочірнім підприємством Ізюмінка) працюють майже 1,2 тисячі співробітників, які у середньому заробляють трохи більше ніж 41 тисячу грн на місяць.

Аналітики зауважили, що з десятки компаній із найвищими зарплатами лише дві — Розетка.УА (інтернет-магазин Розетка) та АТБ — потрапили до Індексу Опендатабота 2025, який охоплює найбільших і найстабільніших гравців ринку. У самому Індексі середній рівень зарплат теж доволі різний: від 57 тисяч у Розетки до 26-27 тисяч у Фори та Новуса. Метро Кеш енд Кері Україна тримається посередині — близько 36 тисяч.

До того ж, офлайн магазини Розетка належать до іншої компанії — Європлюс, де середня заробітна платня складає близько 16,7 тисячі гривень на місяць до оподаткування.

Читайте також: В Україні середня зарплата у вересні становила ₴26,6 тисячі

Зазначається, що деякі компанії змогли рекордно підвищити середню зарплатню серед своїх працівників. Так, Експрес-Аптека (партнер мережі Аптек низьких цін, що працюють під брендами Шар@, АНЦ, Копійка, Не хворій) підняла середню оплату більш ніж у 6 разів за рік, ДЦ Україна (мережа магазинів Watsons) — утричі, а Перша Фармація Харкова, Альфа-Продукт та мережа магазинів Єва — у понад двічі.

У повідомленні зазначається, що у цьому дослідженні аналізувались дані фінансової звітності великих ритейл-компаній — із понад 100 працівниками. У щорічних звітах компанії подають інформації про зарплати своїх співробітників, тож вибірка включає не лише безпосередньо продавців, але й решту складу компанії.

Як повідомлялося, до місцевих бюджетів за 10 місяців надійшли понад ₴403 мільярди.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-