У Київстарі заявляють про зростання попиту на мультисервісні послуги

У Київстарі заявляють про зростання попиту на мультисервісні послуги

Укрінформ
У третьому кварталі 2023 року кількість абонентів телеком-оператора «Київстар», які користуються мультисервісними послугами, зросла на 21,4%.

Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі компанії.

«Київстар розвиває сервіси, які допомагають українцям долати складнощі війни. Це цифрові послуги для онлайн-освіти, турботи про здоров’я, дозвілля, послуги цифрового телебачення Київстар TV», - йдеться у повідомленні.

За даними оператора, кількість користувачів мультисервісних послуг за липень - вересень цього року зросла на 21,4% проти відповідного періоду торік.

Загальна ж кількість абонентів у третьому кварталі 2023 року зменшилась на 1,1% внаслідок впливу факторів війни.

Читайте також: Київстар у третьому кварталі збільшив 4G-покриття

У Київстарі уточнили, що мають на увазі міграцію населення за межі країни, а також тимчасову окупацію низки населених пунктів.

Як повідомлялось, Київстар - найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на вересень 2023 року обслуговував понад 24 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1 млн абонентів «Домашнього інтернету».

Читайте також: Київстар перерахував на закупівлі саперного спорядження для ЗСУ вже 50 мільйонів

У третьому кварталі 2023 року компанія побудувала 600 нових базових станцій 4G і модернізувала ще майже 1500 базових станцій для покращення зв'язку та інтернету. До мережі 4G було підключено ще 54 населених пункти.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-