Новий Приват24 для карток всіх банків: послуг багато, оплата – одна

Новий Приват24 для карток всіх банків: послуг багато, оплата – одна

Укрінформ
Адміністрація українського держбанку повідомила про початок тестування нової версії популярної у нашій країні систем Інтернет-банкінгу

Керівник напрямку електронного бізнесу ПриватБанку Сергій Харітіч стверджує, що бета-Приват24 отримав абсолютно новий дизайн, став набагато зручнішим у використанні. А головне – новою версією зможуть послуговуватися користувачі карток будь-якого банку – як українського, так і зарубіжного. Нагадаю, «стара» система доступна лише для клієнтів самого ПриватБанку.

Замість банку – банк-супермаркет

Як пояснив «Укрінформу» прес-секретар фінустанови Олег Серга, незабаром для користувачів нової веб-версії будуть доступні усі без винятку банківські послуги, що надаються через Приват24. Поки що завдяки оновленню системи без авторизації доступні перекази з картки на картку, поповнення мобільного телефону та комунальні платежі. Для цього потрібно лише вказати номер платіжної картки: жодних додаткових даних від користувачів не вимагають. Також їх не агітують стати клієнтами ПриватБанку. Поступово, упродовж року, розробники обіцяють забезпечити для клієнтів будь-якого банку доступ до інших сервісів, які надаються власникам «приватбанківських» платіжних карток. Відбувається і поступове оновлення версії Приват24 для мобільних телефонів. При цьому чимало послуг уже й зараз доступні для власників айфонів, котрі не є клієнтами ПриватБанку.

Олег Серга розповідає, що банк вже отримав чимало відгуків щодо роботи оновленої системи. Більшість – позитивні. Користувачі оцінили і оновлений дизайн, і функціональність сервісу. «Адже новий Приват24 побудовано за принципом звичного супермаркету, а не банку – заходячи на сайт, можна набрати «в кошик» усі необхідні послуги і платежі, а завершити операцію авторизацією на «касі», причому з картками будь-якого банку», – наголошує Сергій Харітіч. Тобто, користувачам не потрібно буде витрачати час, щоб так би мовити «вручну» завершувати кожну із банківських операцій – обрахунок розміру платежів і переказ коштів здійснюватимуться автоматично.

Наразі у ПриватБанку не прогнозують, коли нова версія сервісу повністю замінить стару: все залежатиме від перебігу тестування. При цьому клієнти вже зараз можуть обирати, якою версією їм зручніше користуватися. «Стара» версія нагадаю, діє за посиланням https://www.privat24.ua. Адреса «оновленої» системи – https://next.privat24.ua.

Пізніше з’являться й оновлені додатки для мобільних пристроїв. І головне: «вартість робіт із модернізації Привату24 жодним чином не вплине на ціну послуг», – запевнив Олег Серга.

Крім обережності, немає кращого засобу від шахрайства

«Що ж до безпеки користування, то наші технічні служби постійно працюють над підвищенням її рівня, – запевнив прес-секретар. – Вона вже й зараз – одна з найдосконаліших на ринку: за останні роки не було зафіксовано жодного випадку зламу. Також діє оригінальна автоматична система запобігання несанкціонованому доступу до рахунків клієнтів, яка побудована на аналізі їх поведінки в мережі та реакції на незвичні дії користувачів», – повідомив Олег Серга.

Водночас у банку нагадали про випадки шахрайства, коли зловмисники, діючи нібито від імені Приватбанку, намагаються незаконно отримати персональні дані клієнтів, пін-коди та іншу конфіденційну інформацію. За однією з таких шахрайських схем, зловмисники надсилають повідомлення про нібито «випадкові» грошові перекази на рахунки клієнтів через підроблений сайт, зовні схожий на Приват24. За словами Олега Серги, цього літа зафіксовано кілька випадків, коли клієнтам через різноманітні канали комунікацій (месенджери, електронну пошту) надходили повідомлення про нібито поповнення картки невідомою особою на кілька тисяч гривень. Далі шахраї пропонували перейти за посиланням на фальшиву квитанцію з фішингового (шахрайського) сайту Приват24. Таким чином, жертви ризикують залишитися без заощаджень. Адже до рук зловмисників потрапляє інформація про логіни й паролі користувачів і захисні коди платіжних карток. Тож ПриватБанк закликає клієнтів не відкривати та не реагувати на подібні повідомлення.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-