У Берліні проходить Німецько-український форум харчових продуктів

У Берліні проходить Німецько-український форум харчових продуктів

Фото
1127
Ukrinform
Українська аграрна продукція добре відома в Німеччині, проте поки що не на рівні пересічного споживача.

Про це у розмові з кореспондентом Укрінформу сказали заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофимцева і керівник програми Agritrade Ukraine і керівник німецько-українського проекту співпраці «Консультування України у питаннях аграрної торгівлі - в межах Повної і Всеосяжної Угоди про вільну торгівлю (ПВУВТ) між ЄС і Україною» Андре Пілінг у рамках Німецько-українського форуму харчових продуктів, що проходить у середу в Берліні.

«Українська продукція добре відома в Німеччині, але здебільшого у зв'язку з поставками продовольчої сировини - зерна, меду(Україна - найбільший постачальник меду в ФРН), тобто на державному рівні. Що стосується пересічного споживача, переробленої продукції, брендів, то тут нам ще багато чого треба зробити, є великий потенціал. У німецьких супермаркетах багато європейських продуктів, але українських зовсім мало", - визнає Піллінг.

Руководитель Agritrade Ukraine Андре Пиллинг. Фото: Ольга Танасійчук

З цим згодна і Трофімцева: "У нас двостороння торгівля як з ЄС, так і з ФРН на досить високому рівні, великі обсяги. Але на сьогодні все ще залишається важливим питання диверсифікації структури і експорту. Якщо подивитися, що ми поставляємо в Німеччину, то це, як і раніше, сировина - зернові, соняшникова олія».

Замминистра АПК Ольга Трофимцева. Фото: Ольга Танасийчук

Заступник міністра додала, що поступово з'являються і продукти з доданою вартістю - перероблені томати, мед поступово виходять на європейський, зокрема, німецький ринок. Основне завдання торговельних місій - просувати саме такі продукти, запропонувати супермаркетам, тому МінАПК активно підтримує такі ініціативи.

При цьому обидва співрозмовники агентства розраховують на ефективність зустрічі українських делегатів з представниками мережі супермаркетів EDEKA у рамках Дня української економіки, що відбувся на початку тижня в Гамбургу.

На сьогодні українська агропродукція в Німеччину заходить не безпосередньо, а через Польщу. "Найбільш приємно, що багато з таких успішних прикладів - це малі і середні підприємства, виробники цікавої продукції, наприклад, органічної; це така продукція, яка має всі шанси зайняти свою нішу на європейському ринку", - вважає Трофімцева. 

Заступник міністра повідомила, що більш як 280 українських підприємств мають на сьогодні право експортувати свою продукцію в ЄС, з них сотня - продовольчу. У 2016 році сільськогосподарський експорт до Німеччини перевищив 270 млн дол. експорт, проте імпорт - близько 300 млн, тобто є торговий дефіцит. При цьому поставляє ФРН в основному готові продуктів.

За словами Піллінга, загалом інтерес німецьких бізнесменів до української продукції зростає, вони бачать, що українські підприємці мають зараз більше навичок, ніж ще 2 роки тому, що вони змогли налагодити кращі контакти з зарубіжними партнерами. 

Як відзначив Піллінг, Німецько-український форум харчових продуктів планується перетворити на постійно діючу платформу, можливо, проводити його двічі на рік. "І не лише в Берліні, можливо, наступна українська делегація поїде до Мюнхена або Дюссельдорфа, наприклад", - наголосив керівник проекту. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>