Укравтодор очолив польський екс-міністр

Укравтодор очолив польський екс-міністр

Укрінформ
Уряд призначив Славоміра Новака новим керівником Державного агентства автомобільних доріг України.

Про це на засіданні Уряду сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Виконуючим обов’язки керівника Укравтодору пропоную призначити Славоміра Новака. Автодор потребує міжнародних знань. В Україні мають бути створені сучасні дороги, автобани. Фаховий рівень автодору має бути підвищений. Це екс-міністр інфраструктури Республіки Польща», - сказав Гройсман.

Як пише у Фейсбуці міністр інфраструктури Володимир Омелян, Новак – колишній міністр транспорту Польщі. Він очолював міністерство протягом двох років (2011-2013). Перед цим С.Новак очолював виборчий штаб кандидата в Президенти Польщі Б.Комаровського, був членом Сейму (2001-2005).

"С.Новак має надзвичайно великий досвід як управлінський, галузевий, так і політичний. Ця людина входила до близького кола Президента Польщі Б.Коморовського – великого друга України", - зазначає міністр.

Як він наголосив, протягом десятиліть компанія Укравтодор була джерелом корупції, об’єктом нарікань і зрештою – навіть глузування з боку громадян. Україна входить в еру нових доріг, нової інфраструктури, що має дати державі – зростання економіки, громадянам – безпеку, комфорт та нові стандарти життя.

"Не можна будувати нові дороги старим заіржавілим катком. Не можна перетворити Укравтодор на сучасну швидку європейську компанію, послуговуючись пост-радянським мисленням. Європейський керівник має наповнити Укравтодор європейським змістом", - наголосив урядовець.

Омелян розповів подробиці корупційного скандалу у Польщі за участі Новака: "Причиною скандалу навколо постаті С.Новака в Польщі став годинник вартістю $3,5 тис. І він у суді відстояв своє чесне ім'я згодом! Скандал в Польщі закінчився відставкою С.Новака з посади. В українських реаліях це взагалі історія фантастична. На сьогодні вона закрита".

Як він зазначає, міністерство інфраструктури стало першим, яке залучило незалежний високопрофесійний менеджмент з іноземним досвідом до управління державними монополіями: Укрзалізницею, Укрпоштою та Укравтодором.

Тільки шляхом швидких реформ, які здіснюються за європейським досвідом та європейською ментальністю, можна зробити прорив вперед.

"Україна не має часу робити реформи step by step. Нам потрібні не кроки, а стрибки з жердиною. Єдиний шанс – високопрофесійне незаангажоване керівництво державних компаній", - резюмує міністр.

Фото: Fakt.pl

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-